Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
... We krijgen geen update, je mag kiezen voor een C3 bij een vast contract, maar dan gaat er veel meer loon af + ze verplichten je om hem over te nemen als je ooit weg gaat. Als een andere collega hem wilt mag dat, maar ik ben de enige Belg binnen het bedrijf dus met mijn Belgisch kenteken kunnen ze niet naar de andere collega’s schuiven. Tja dan moet je het er maar mee doen he..
nps schreef:Ik heb een Mini uit 2015! Inmiddels met iets meer dan 100.000 op de teller. Superfijne auto, alles erop en eraan, supermooi met sfeerverlichting waarvan je de kleur in kan stellen. Rijdt fantastisch, erg vlot, best zuinig. Verder totaal onpraktisch.k_m schreef:Ik rij een Citroën C1 van het werk. Schrik niet, ik rij er 50 duizend km per jaar mee, tis nog een benzine ook. Slaat natuurlijk nergens op maar wat doe je er aan. Heb hem nu 2 jaar, 7 weken stil gestaan ivm Corona dit jaar en er staan nu toch weer 105000 km op de teller. Moet alweer bijna een nieuwe.
Neeee vind je dat te doen in een C1? Ik heb ooit via werk een Peugeot 107 gehad. Vreselijk vond ik het, nooit meer. 50.000 km per jaar in zo'n auto lijkt me echt verschrikkelijk.

karijn schreef:AnoukWelsh schreef:Iemand de tip voor een betrouwbare gezinsauto/station vanaf 2012.
Denken zelf aan een ford mondeo of seat ibiza st. Vonden een Renault megane estate ook mooi maar hoor daar zoveel slechte ervaringen over?
Budget +-8k
Volvo V50
AnoukWelsh schreef:Iemand de tip voor een betrouwbare gezinsauto/station vanaf 2012.
Denken zelf aan een ford mondeo of seat ibiza st. Vonden een Renault megane estate ook mooi maar hoor daar zoveel slechte ervaringen over?
Budget +-8k
Hanafubuki schreef:Wij hebben als gezinsauto een Kia C'eed SW uit 2014 gehad. Toen nieuw gekocht. Heerlijke auto en goed ruim!
Omdat we nu beiden lease rijden hebben we hem met pijn in ons hart een jaar geleden verkocht. Was nooit wat mis mee ook. Nu heb ik een Mazda CX5, die is zo mogelijk nog ruimer
Lindor92 schreef:Hanafubuki schreef:Wij hebben als gezinsauto een Kia C'eed SW uit 2014 gehad. Toen nieuw gekocht. Heerlijke auto en goed ruim!
Omdat we nu beiden lease rijden hebben we hem met pijn in ons hart een jaar geleden verkocht. Was nooit wat mis mee ook. Nu heb ik een Mazda CX5, die is zo mogelijk nog ruimer
De Mazda heeft dus wel veel kofferruimte? En hoe is de beenruimte achterin?
Lindor92 schreef:AnoukWelsh schreef:Iemand de tip voor een betrouwbare gezinsauto/station vanaf 2012.
Budget +-8k
Hier ben ik ook benieuwd naar. Wij zijn ook op zoek ivm gezinsuitbreiding. We zoeken een auto met veel ruimte en veel kofferruime. We zitten dus te kijken naar Hyundai i40. Maar een SUV/crossover vind ik eigenlijk mooier. Welke auto's daarvan hebben ook echt veel ruimte? Zou fijn zijn als deze 1500 kilo kan trekken. Maar keuze is daarin erg schaars, dus misschien moet ik dat maar loslaten. Budget rond 15k, maar kan misschien wel omhoog.
Momenteel hebben we een Hyundai i10 en de i30. De i30 gaat dan weg.
AnoukWelsh schreef:Lindor92 schreef:
Iemand de tip voor een betrouwbare gezinsauto/station vanaf 2012.
Budget +-8k
Hier ben ik ook benieuwd naar. Wij zijn ook op zoek ivm gezinsuitbreiding. We zoeken een auto met veel ruimte en veel kofferruime. We zitten dus te kijken naar Hyundai i40. Maar een SUV/crossover vind ik eigenlijk mooier. Welke auto's daarvan hebben ook echt veel ruimte? Zou fijn zijn als deze 1500 kilo kan trekken. Maar keuze is daarin erg schaars, dus misschien moet ik dat maar loslaten. Budget rond 15k, maar kan misschien wel omhoog.
Momenteel hebben we een Hyundai i10 en de i30. De i30 gaat dan weg.
AnoukWelsh schreef:Volvo v50 of v60 is bijna alleen diesel en dat wordt een beetje te duur. Budget kan iets opgeschroefd worden maar geen duizenden euro's.
Kia ceed sporty wagon heb ik inderdaad ook eens bekeken, geen idee hoe dat rijd.