Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
irryproppy schreef:De noodwet is 24 april in werking getreden.
Zie overheid.nl
Daarmee is de grondwet opgeheven.
Draconische maatregels staan daar in die mensenrechten en privacyrechten schenden,enkeld voor dat zogenaamde virus...
Mensen hebben veel ergere ziektes en virussen overleefd zonder zulke draconische ingrepen...
Hier zit meer achter...
Zie overheid.nl
Draconische maatregels staan daar in die mensenrechten en privacyrechten schenden,enkeld voor dat zogenaamde virus...
Mensen hebben veel ergere ziektes en virussen overleefd zonder zulke draconische ingrepen...
Hier zit meer achter...
Zie overheid.nl
Hier zit meer achter...
en ik hoorde dat hier in de Ikea er iemand is gearresteerd omdat diegene perse met 2 anderen naar binnen wilde (terwijl je maximaal met zijn tweeën tegelijk mag). Idioterie
teveel naar Foxnews gekeken zeker 

LadyMadonna schreef:Waar kan ik de inhoud van de wet in soort van jip en Janneke taal vindeb?
corine1981 schreef:Magrathea schreef:Mwoah, om te gaan ziften over wat we met de kennis van nu in het verleden anders hadden moeten doen vind ik niet zinvol
We kunnen er wel van leren en toekomstig handelen erop aanpassen.
Verleden? Er is inmiddels al zat andere kennis maar daar wordt niet naar gehandeld.
Inoterry schreef:Ik zit het net ook eens goed te bekijken. Het houd eigenlijk in dat ik, als alleenstaande, minimaal 1 jaar, niemand korter dan anderhalve meter bij me in de buurt mag hebben. Laat staan mijn zus, zwager of beste vriendin aanraken. Als ik dat wel doe zou ik een strafblad kunnen krijgen. Wat in mijn geval inhoud dat ik mijn werk kwijt raak. Hele nare ontwikkeling![]()
Magrathea schreef:Mwoah, om te gaan ziften over wat we met de kennis van nu in het verleden anders hadden moeten doen vind ik niet zinvol
We kunnen er wel van leren en toekomstig handelen erop aanpassen.