Omdat ik weer een paard heb kunnen behandelen en dat ging goed!
Mandarijn
Geplaatst: 14-06-20 17:07
Omdat ik ondanks dat ik een heel slechte periode heb met veel stress en verdriet, toch vandaag gewoon wat gegeten heb en wat in huis gedaan heb.
En goed bezig allemaal! Welke opleiding ga je doen, Colaaa?
Felien_Kyra
Geplaatst: 14-06-20 20:09
Safiera schreef:
Omdat ik me gisteren weer heb ingeschreven op school en ik komend jaar dus mijn vwo ga afmaken!
Fijn dat je die motivatie weer hebt
Geldt ook voor @Colaaa, wat fijn zeg!
Ik ben niet echt ergens trots op vandaag. Ach ja, hoeft ook niet elke dag.
Safiera
Geplaatst: 16-06-20 20:47
Felien_Kyra schreef:
Fijn dat je die motivatie weer hebt
Ik ben 27 en heb afgelopen jaar 2 certificaten gehaald. Komend jaar ga ik mijn laatste 3 vakken doen (lange tijd erg ziek geweest en daardoor mijn middelbare school niet kunnen afmaken)
Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag mijn to-do lijstje heb afgewerkt! Onder andere gekookt en het eten viel ook nog erg in de smaak
Goldie
Geplaatst: 16-06-20 21:23
Wat goed safiera!
Gisteren was ik trots op mezelf omdat ik weer 2 uur had gewerkt.
En vandaag ben ik trots op mezelf dat ik vandaag m'n lichaam en hoofd heb geluisterd en lief ben geweest voor mezelf...
Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag voor het eerst oprecht gelachten en genoten heb van uiteindelijk maar hele kleine/simpele dingetjes
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 17-06-20 14:05
Ik nu in mijn derde week zit met mijn nieuwe baan ( thuiszorg, schoonmaken bij mensen) en gisteren en vanmorgen kreeg ik van mijn beide cliënten te horen dat ze blij waren met mij, dat alles weer mooi schoon was en dat ik hard werk.
Ik waarschijnlijk een andere job voor mijzelf heb geregeld binnen onze groep. In tijdelijke werkloosheid en terwijl ik zelf eigenlijk werkonbekwaam ben door een ongeluk. Vroeger had ik dit nooit gedaan. Ik maak elke dag kleine stapjes vooruit en dat doet mij zo'n deugd!
Ooh dat kan ik me echt voorstellen hoor, je moet echt zo afkicken van al die suikers. Goed bezig!
Wat goed Zertab!
Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik vandaag in een rij kon staan zonder in paniek te raken of helemaal in de stress te schieten!
Safiera
Geplaatst: 19-06-20 21:48
Trots op mezelf omdat... ik had teveel gegeten en daar voelde ik me stom over. Maar in plaats van nóg meer eten, snoep kopen, het pak koekjes leegmaken... heb ik in de supermarkt alleen de batterijen gekocht die ik nodig had, en ben ik vanavond zelfs nog een stukje gaan wandelen. Trots zijn op jezelf is goed/positief! Ik ben aan het leren mezelf meer te accepteren, mezelf goed te vinden, en goed voor mezelf te zorgen.
Naboo
Geplaatst: 19-06-20 21:54
Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een belangrijke keuze heb gemaakt mbt iets wat een grote rol speelt in mijn leven en voor het eerst in een lange periode 'normaal' heb gegeten. Heb erge dubbele gevoelens en het is erg lastig, maar ik ga er profijt van hebben (hoop ik).
Deni11
Geplaatst: 19-06-20 22:26
Goed bezig allemaal!! Die kleine stapjes maken soms echt het verschil
Ik ben trots op mezelf omdat ik ondanks dat ik het doodeng (dagen van te voren al zenuwachtig) vond allemaal nieuwe & oude baantjes heb opgepakt!! En gewoon gegaan ben en maar moet accepteren dat het niet altijd perfect kan gaan, zolang je het naar gewoon probeert!
Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik ondanks de zenuwen voor de eerste keer een rondje buiten het erf heb gestapt met mijn paard nou had mijn stalgenoot haar vast en was het maar een paar honderd meter, maar ik ben helemaal in de wolken
Ik ben trots omdat ik vandaag echt heb kunnen genieten van het rijden op mijn jonge bijrijdpaard, geen echte miscommunicaties meer, en heel veel lol gehad en een aantal hele fijne stukken gereden
Safiera
Geplaatst: 20-06-20 21:13
Sterre98: Wat fijn!
Geke_Lizzy: Ik lees (en post) hier ook graag, fijn positief. En gefeliciteerd met je master!!
theadora99: Goed gedaan!
Laurora: Top zeg!
Deni11: Inderdaad, kleine stappen maken verschil En wat goed van je!
Naboo: Goed van je zeg! Is ook echt moeilijk zoiets (ik ken vergelijkbare dingen) maar superknap van je!
Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik een moeilijk moment doorgekomen ben En de rest van de dag goed ging