Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:17

Ik had ook perongeluk op dit topic geklikt :D , dacht dat gaat echt niks worden want ben niet erg standaard, maar was best aangenaam verrast door een aantal items. Heb echt geen budget voor complete box, van aantal dingen ook aangegeven dat het echt goedkoper moet maar de stijl leuk was, maar 1 broek die met sale-prijs alsnog 79 euro was toch op ja geklikt omdat ik die echt zo bijzonder vond en goed getroffen dat ik desnoods als ie leuk staat alleen die met een shirtje ga houden. Heb geen screenshots gemaakt dus kan nu niks meer zien, maar vind het wel echt grappig dit hoor.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:18

Ik heb ook mijn preview binnen gekregen! Heeeeel blij verrast! Ik heb zelf 1 ding niet geaccepteerd en dat was een zwarte blazer. Opzich wel leuk maar ik doe dat niet zo snel aan. En hij was 95€ dus dan vind ik het al helemaal zonde.

Ik kijk straks via de laptop wel even of ik een foto van de preview kan maken!

Tanya

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:21

Jaa leuk fotos! En Karina je kunt de foto’s zien bij mijn bestellingen toch?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:22

Oh, wat klinkt dit leuk! Heb alleen niet bijzonder veel vertrouwen in Duitse stylisten als je ziet hoe de gemiddelde Duitser erbij loopt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:30

Sterre98 schreef:
Ik zou nog even mijn preview foto's erbij doen :) ga een paar items niet doen en zal even de onderbouwing erbij zetten!

[ [url=m/wR4ftz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hou enorm van spijkerjasjes, maar dat betekent dat ik er ook 2 heb, en ik vind 109 euro vrij fanatiek, dus deze gaat niet mee naar huis.
[ [url=m/6jqtB3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zulke shirts zijn altijd prima, dus die mag!
[ [url=m/nEmTz7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja dit vond ik dus helemaal niks. De kleur vind ik niks en het model word ik ook niet warm van. Dus die mag ook op voorraad blijven :+

[ [url=m/YgkaLm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze mogen ver weg blijven, ik heb een gruwelijke hekel aan sandalen/open schoenen. Vind het stoere bulky tof. Heb verteld als referentie dat ik graag Dr Martens draag, maar ik ook warm word van schoenen zoals Buffalo Boots.
[ [url=m/AU3FCv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb gezegd dat ik deze te lief vind, en liever een mouwtje had. Dus deze gaat ook niet naar huis.
[ [url=m/RJj89P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vond ik fantastisch! Aan de dure kant wel, maar mag wel een keertje.
[ [url=m/8dZsrY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze broek werd ik meteen helemaal blij van. Dus hopen dat ie past <3
[ [url=m/rAFvQU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vind ik wel cute, heb even getwijfeld of ik m niet te rustig vond, maar ik denk dat ik dit heel leuk kan combineren met andere dingen.
[ [url=m/Pg8Lj3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tot slot deze. Vind m erg leuk :)

Dat tweede shirt zat ook in mijn preview! Mooi prijsje.

Net dus mijn eerst preview gehad, zaten een paar missers tussen maar dat was vooral vanwege de prijs. Ben nu al blij met mijn stylist! <3

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:42

Tanya schreef:
Jaa leuk fotos! En Karina je kunt de foto’s zien bij mijn bestellingen toch?

Nee, kan nu helemaal niks terugvinden, ik denk dat dat alleen die 24 uur previeuw kan, en dat ze nu weer bezig is met het aanpassen.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:49

astridastrid schreef:
IK BEN SUUUUUPERENTHOUSIAST!

Ik heb mijn previews binnen en heb ze even op mijn site gezet: http://astridalida.com/

ECHT TE GEK! Wel heel anders dan wat hier gedeeld is, haha! WAT leuk, dit! Ik en mijn stylist volgen elkaar nu ook op Insta, haha!

Ik kreeg een aantal opmerkingen/ vragen van mensen dat ze mijn stylist niet konden vinden (en wel graag wilden). Goed nieuws! Heb dit even opgevraagd en via deze link kun je haar kiezen: https://www.zalon.nl/stylist-profile/0d ... 5722127fb6

Dus ook als je voor je tweede box een andere stylist wil: het kan. Doen!

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:53

Tanya schreef:
BalouArera schreef:
Bij de broek staat dit: YASANNA PANT! Kende het merk verder niet.
En dit is een foto van de broek
[ [url=m/uVvGkk.jpg]Afbeelding[/url] ] :) Ben er erg blij mee.

Staat je super! Heb je het jurkje gehouden?

Ben nogsteeds een beetje aan het twijfelen :')

linoleum schreef:
BalouArera schreef:
Bij de broek staat dit: YASANNA PANT! Kende het merk verder niet.
En dit is een foto van de broek
[ [url=m/uVvGkk.jpg]Afbeelding[/url] ] :) Ben er erg blij mee.

Oehh deze broek 8-) mag ik vragen hoe lang je bent en welke maat? Evt in PB?

Ik ben 1.80 en dit is een XS!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:56

BalouArera schreef:
Ik heb toevallig gister mijn eerste box binnen gekregen en ik ben super enthousiast! Ik bestelde hem omdat ik nieuwsgierig was en ik wilde mijn kledingkast invullen met wat nieuwe items.
Ik heb aangegeven dat ik op dit moment dierenprintjes, flared broeken en mom jeans erg tof vindt. Verder heb ik een foto bijgevoegd zodat ze rekening houden met mijn lange benen haha. Ook heb ik toegevoegd dat ik graag meer jurkjes of rokjes in mijn kast wil.
[ [url=m/5MA5et.png]Afbeelding[/url] ]
Dit zat er in mijn box!

Door jouw preview heb ik uiteindelijk ook besteld haha!
Welke stylist heb jij? Aangezien een (bijna) dezelfde schoenen hebben “gekregen” haha. Dezelfde als ik toevallig?

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:58

astridastrid schreef:
BalouArera schreef:
Ik heb toevallig gister mijn eerste box binnen gekregen en ik ben super enthousiast! Ik bestelde hem omdat ik nieuwsgierig was en ik wilde mijn kledingkast invullen met wat nieuwe items.
Ik heb aangegeven dat ik op dit moment dierenprintjes, flared broeken en mom jeans erg tof vindt. Verder heb ik een foto bijgevoegd zodat ze rekening houden met mijn lange benen haha. Ook heb ik toegevoegd dat ik graag meer jurkjes of rokjes in mijn kast wil.
Dit zat er in mijn box!

Door jouw preview heb ik uiteindelijk ook besteld haha!
Welke stylist heb jij? Aangezien een (bijna) dezelfde schoenen hebben “gekregen” haha. Dezelfde als ik toevallig?

Lonneke is mijn stylist! Zou heel goed kunnen dat we dezelfde hebben natuurlijk haha.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:06

linoleum schreef:

Ik ben 1.80 en dit is een XS![/quote]
Dankje! Denk dat een S mij dan moet passen, heb deze voor mezelf besteld.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:06

Helaas kan ik ook m'n preview niet meer zien. Maar gelukkig had ik een schermopname gemaakt en daar dus even screenshots uitgehaald!
Alleen de blazer heb ik dus geweigerd.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Staat niet helemaal op volgorde volgensmij

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:20

Leuk om te zien hoe anders iedereen zijn kledingstijl is!
Ik kan niet wachten op mijn preview :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:21

Wat jammer dat de preview niet terug te zien is. -O- Ik was helaas niet zo handig om screenshots te maken.
Ben nu wel extra benieuwd hoe het is als het binnenkomt :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:22

Destination schreef:
Oh, wat klinkt dit leuk! Heb alleen niet bijzonder veel vertrouwen in Duitse stylisten als je ziet hoe de gemiddelde Duitser erbij loopt :=

Duits? Het zijn allemaal Nederlandse stylisten volgens mij.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:41

linoleum schreef:
linoleum schreef:

Ik ben 1.80 en dit is een XS!

Dankje! Denk dat een S mij dan moet passen, heb deze voor mezelf besteld.[/quote]

Wat leuk! Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:44

Jorex schreef:
Destination schreef:

Duits? Het zijn allemaal Nederlandse stylisten volgens mij.

Ik woon in Duitsland, dus zou producten krijgen via een Duitse stylist.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:51

Destination schreef:

En als je op die link van mij/ mijn stylist klikt (hierboven)?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:58

astridastrid schreef:
Destination schreef:

En als je op die link van mij/ mijn stylist klikt (hierboven)?

"Je kunt op zalon.nl alleen bestellingen voor Nederland plaatsen. Bestellingen met een bezorgadres in Duitsland kun je bij zalon.de plaatsen."

Dan krijg ik deze melding. Ik ga er nog even over nadenken dus. Zalando Duitsland heeft wel ongeveer dezelfde kleding als de Nederlandse Zalando, maar het is natuurlijk niet gezegd dat de stylistes ook zo modern zijn.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:00

Oh zo, had dat helemaal niet gezien dat je in Duitsland woonde, wel jammer dan. Maar je kunt het altijd proberen en je box annuleren als je het niks vindt.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:02

BalouArera schreef:
BalouArera schreef:
Dit zat er in mijn box!

Lonneke is mijn stylist! Zou heel goed kunnen dat we dezelfde hebben natuurlijk haha.

Ik heb ook vanwege jouw preview een box besteld. Dat was echt helemaal mijn smaak! Stiekem ook diezelfde rode broek besteld, die ziet er zo tof uit. Welke Lonneke had je?

Ik heb trouwens styliste Birgit. Heel benieuwd naar de preview, maar nog tot het einde van de week wachten.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:09

Ik heb een vraagje. Kun je ook specifiek kiezen welke producten jij wilt? Ik ben bijvoorbeeld opzoek naar een bepaalde jurk, korte broek en zomerschoenen. Maar ik heb zooltjes dus ik kan niet elke schoenen dragen , ook zoek ik echt een specifieke jurk. Dus veel eisen haha. Een jas bijvoorbeeld zou ik al zeker weten terugsturen. Kun je ook helemaal zelf je styliste kiezen? En is er ergens een lijstje van welke er allemaal zijn?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:14

_Femkeeex schreef:
Ik heb een vraagje. Kun je ook specifiek kiezen welke producten jij wilt? Ik ben bijvoorbeeld opzoek naar een bepaalde jurk, korte broek en zomerschoenen. Maar ik heb zooltjes dus ik kan niet elke schoenen dragen , ook zoek ik echt een specifieke jurk. Dus veel eisen haha. Een jas bijvoorbeeld zou ik al zeker weten terugsturen. Kun je ook helemaal zelf je styliste kiezen? En is er ergens een lijstje van welke er allemaal zijn?

Wat is het voordeel van een styliste als je op zoek bent naar specifieke kledingstukken? Dat schoenen lastig zijn als je zooltjes draagt snap ik en dat probleem heb ik zelf ook, maar als je weet wat voor jurk of korte broek je wil, voegt een styliste imo niet zo veel toe.

Jorex schreef:
Oh zo, had dat helemaal niet gezien dat je in Duitsland woonde, wel jammer dan. Maar je kunt het altijd proberen en je box annuleren als je het niks vindt.

Kan je hem annuleren na je preview zonder de €15 te hoeven betalen? Ik kon dat niet helemaal op de website vinden.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:22

In Nederland hoef je niks te betalen ook niet voor retourneren, mijn Duits is niet goed genoeg om te weten wat hun voorwaarden zijn. Ik kan nog steeds kosteloos annuleren als ik zou willen nu en ik zit na mijn preview. Je kunt ook niet reageren op je preview en dan annuleert ie na 24 uur automatisch.

Bambelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:27

BalouArera schreef:
Wat leuk! Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Wat ik me dan afvraag, bij de foto van deze broek in Zalando staat dat het model 1.77 is en een maat S draagt. Jij bent 180 en draagt een XS. Ik ben ook 180, maar wil graag een broek die niet ik mijn enkels hangt maar wel wat langer valt. Heb qua taille dan weer een normale maat 38.
Alles bij elkaar dacht ik aan een maat M, maar die is er niet meer. Zou een maat S dan de gok waard zijn? Twijfel...