Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SusanH schreef:Zag net een filmpje van hoe een terras eruit zou zien bij de 1,5 meter economie. Dan moet de bediening dus van afstand de drankjes gooien. Toont imo wel aan hoe weinig haalbaar het is, mooie term maar in de praktijk lastig uitvoerbaar. Of we moeten met elkaar accepteren dat veel gewoon nog niet openen of juist accepteren dat die anderhalve meter lang niet overal haalbaar en werkbaar is.
Duhelo schreef:Zelf afhalen is idd prima bij minder luxe gelegenheden idd.
Maar een luxe etentje wordt luxe door de bediening. Dat zie ik ook niet zo voor me.
Nu zouden ze wel nog kunnen werken met de maaltijden op een rolkarretje die tot aan de tafel gerold wordt en je het bord ervanaf kan pakken in de gewone resto's. Maar anderhalve meter ruimte rondom garanderen lijkt me ondoenbaar, vroeg of laat moet je wel eens aan iemand passeren...

Ik vind voetballen niks aan, maar misschien als ze het zo gaan doen dat ik ook ga kijken. Sizzle schreef:Bij sport is 1,5 meter sowieso niet voldoende.
Op den duur is gewoon alles weer open en dan is het aan de mensen zelf om na te denken.
Dus als jij veel en intensief met mensen omgaat dan moet je goed blijven nadenken of je bij oma op bezoek gaat. Eigenlijk is dat ook het geval bij influenza, maar dat deed bijna niemand. Misschien dat mensen zich nu daarvan ook bewuster worden.
Ik vind het heel bijzonder dat er mensen zijn die zelf erg bang zijn om het te krijgen (en strikt binnen blijven) nu ook blij zijn met versoepeling. Als risicogroep moet je dan juist jezelf nog beter beschermen dan nu. Versoepeling betekend niet dat het virus weg is, maar dat er weer capaciteit is om te verplegen.
Gewoon iedereen in zo'n bol! Cookies schreef:En dan al die viezerikken die op het veld lopen te tuffen.
. Viespeuken
.
. 
dat wat hoe zuur misschien ook ook geen echte noodzaak is. Al zou ik het heel jammer vinden, als nooit meer dan went dat ook. Vroeger had ik die meest ook niet zo massaal.