Ik heb aan de ene kant zin om te tekenen, aan de andere kant zin om niks te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Ja, waren alweer op
Nadeel is dat iemand het gezien heeft en de groothandel nu ook bijna geen voorraad meer heeft straks, maar ik heb er weer 15(waarvan alweer 7 gereserveerd)
_San87_ schreef:En ik zag een leuk filmpje met Disneyliedjes waarvan de tekst omgevormd is naar isolatie tijdens Corona. Kan 'm nérgens weer vinden.
_San87_ schreef:Nee, ik zag 'm op Facebook.
Whale schreef:_San87_ schreef:Nee, ik zag 'm op Facebook.
Oh neeEr is wel een Coronavirus Rhapsody
https://www.youtube.com/watch?v=lr_tEdQvFcc
Whale schreef:Ghostattack schreef:Youtube is echt mijn redding.
Vooral de dingen die soms in mijn recommended komen. Mensen die vending machine in Japan uitproberen enzo
Oh die komen ook in mijn recommended te staan. Ze hebben daar echt voor alles een vending machine, jaloers
_San87_ schreef:Ik vind het nog wel tegenvallen met hoe goed ik me kan vermaken, ik verveel me soms mateloos en zit maar doelloos te bokken of youtube te kijken.
Hele dagen schoonmaken is ook weer zo wat, huis is brandschoon.
Vandaag begonnen met de Netflix serie The Letter from the King, tot nu toe wel boeiend.
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:Ik vind het nog wel tegenvallen met hoe goed ik me kan vermaken, ik verveel me soms mateloos en zit maar doelloos te bokken of youtube te kijken.
Hele dagen schoonmaken is ook weer zo wat, huis is brandschoon.
Vandaag begonnen met de Netflix serie The Letter from the King, tot nu toe wel boeiend.
Wat doe je voor werk dan dat je nu helemaal niets te doen hebt?