Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fijn dat je moeder er nog even bij mocht... Wat een rare tijd.
lijkt me vreselijk moeilijk.
Zijn vaste tweetal is al weer weg. Maar daarmee was gezellig. Verder is hij veel gebeld. En hij gaat er nu van uit dat als de ellende over is hij een mega feestje gaat geven.
maar dat dat nog wel even gaat duren.
Gimme_Joy schreef:Stekte Lagonda![]()
Mijn vriend komt straks en dan gaan we op 1,5 m. van elkaar wandelen. Met een beetje weer. Als het k*tweer is, weet ik niet of we dat gaan doen.
Als 31 maart blijkt dat dit tot 1 juni duurt gaan we het erover hebben of hij bij me kan intrekken. Hij moet dan wel een uur naar z'n werk en ik moet heel goed kijken hoe ik dan naar stal ga, maar dit houden we geen maanden vol.
Sheran schreef:Geheel veel sterkte LagondaFijn dat je moeder er nog even bij mocht... Wat een rare tijd.
Gimme_Joy: gezellig, even met je vriend wandelen. Wel raar dat er dan 1,5m afstand tussen moet hè? Voelt vast heel tegennatuurlijk.
Tikje vrolijkere noot: een vriendin en ik hebben een quarantaineversie van 500 miles gemaakt (ieder in eigen huis). We hebben al meerdere versies van dat nummer gemaakt maar deze mocht niet ontbreken. We hadden er een hoop lol mee in elk geval, dat was wel weer eens leuk!
[ Video ]
theadora99 schreef:Gimme_Joy schreef:Stekte Lagonda![]()
Mijn vriend komt straks en dan gaan we op 1,5 m. van elkaar wandelen. Met een beetje weer. Als het k*tweer is, weet ik niet of we dat gaan doen.
Als 31 maart blijkt dat dit tot 1 juni duurt gaan we het erover hebben of hij bij me kan intrekken. Hij moet dan wel een uur naar z'n werk en ik moet heel goed kijken hoe ik dan naar stal ga, maar dit houden we geen maanden vol.
Mijn vriendin komt uit Brabant en was bij mij toen het een beetje begon en omdat we bang waren dat we elkaar niet meer konden zien is ze ook al een hele tijd hier. Gisteren met haar verjaardag even naar haar huis geweest, haar hond en computer opgehaald en wat extra kleren haha
Sheran schreef:Tikje vrolijkere noot: een vriendin en ik hebben een quarantaineversie van 500 miles gemaakt (ieder in eigen huis). We hebben al meerdere versies van dat nummer gemaakt maar deze mocht niet ontbreken. We hadden er een hoop lol mee in elk geval, dat was wel weer eens leuk!
[ Video ]
Niet eens dat ik zó hard moest lachen, maar het geheel: die frustraties, dat rondjes lopen in je eigen huis, die nerdhobby's, dat thuiswerken... en natuurlijk het nummer over naar iemand toe komen die ver van je af woont. Die combinatie heeft iets magisch. Zeg Sheran, hebben ze jou toevallig niet gekloond? 
.
hij is gisteravond vrij snel na de morfine overleden. Hij was dus echt op, dat geeft mij ook wat meer vrede.
Ikhad mijn vrijheid echt meer moeten waarderen.