Nog meer mensen helemaal alleen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa0304

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 11:15

Heel veel sterkte!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 11:26

Stekte Lagonda Y;(

Mijn vriend komt straks en dan gaan we op 1,5 m. van elkaar wandelen. Met een beetje weer. Als het k*tweer is, weet ik niet of we dat gaan doen.

Als 31 maart blijkt dat dit tot 1 juni duurt gaan we het erover hebben of hij bij me kan intrekken. Hij moet dan wel een uur naar z'n werk en ik moet heel goed kijken hoe ik dan naar stal ga, maar dit houden we geen maanden vol. -O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 12:06

Heel veel sterkte Lagonda!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 12:09

Geheel veel sterkte Lagonda :(:) Fijn dat je moeder er nog even bij mocht... Wat een rare tijd.

Gimme_Joy: gezellig, even met je vriend wandelen. Wel raar dat er dan 1,5m afstand tussen moet hè? Voelt vast heel tegennatuurlijk.

Tikje vrolijkere noot: een vriendin en ik hebben een quarantaineversie van 500 miles gemaakt (ieder in eigen huis). We hebben al meerdere versies van dat nummer gemaakt maar deze mocht niet ontbreken. We hadden er een hoop lol mee in elk geval, dat was wel weer eens leuk!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 12:24

GE-NI-AAL! *\%/* _O- :')

Ik heb hardop zitten lachen, het hele stuk lang. (Ik vroeg me zelfs even af of dit Yentl en de Boer was.)
Sheran, geweldig. Accepteer deze Schriftelijke Lofuiting voor IJver, Muzikaal Beeldvermogen en Algehele Leukheid!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 12:28

Lagonda fijn voor het beeldbellen. :(:) lijkt me vreselijk moeilijk.

Sheran hihi geniaal bedacht.

Net gebeeldbelt met mijn papa. <3 Zijn vaste tweetal is al weer weg. Maar daarmee was gezellig. Verder is hij veel gebeld. En hij gaat er nu van uit dat als de ellende over is hij een mega feestje gaat geven. *\%/* maar dat dat nog wel even gaat duren. -O-

Brr wel ook, een van zijn zusjes begint ziek te worden -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 12:37

Gimme_Joy schreef:
Stekte Lagonda Y;(

Mijn vriend komt straks en dan gaan we op 1,5 m. van elkaar wandelen. Met een beetje weer. Als het k*tweer is, weet ik niet of we dat gaan doen.

Als 31 maart blijkt dat dit tot 1 juni duurt gaan we het erover hebben of hij bij me kan intrekken. Hij moet dan wel een uur naar z'n werk en ik moet heel goed kijken hoe ik dan naar stal ga, maar dit houden we geen maanden vol. -O-

Mijn vriendin komt uit Brabant en was bij mij toen het een beetje begon en omdat we bang waren dat we elkaar niet meer konden zien is ze ook al een hele tijd hier. Gisteren met haar verjaardag even naar haar huis geweest, haar hond en computer opgehaald en wat extra kleren haha

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 13:01

Shadow0 schreef:
GE-NI-AAL! *\%/* _O- :')

Ik heb hardop zitten lachen, het hele stuk lang. (Ik vroeg me zelfs even af of dit Yentl en de Boer was.)
Sheran, geweldig. Accepteer deze Schriftelijke Lofuiting voor IJver, Muzikaal Beeldvermogen en Algehele Leukheid!

Ah dank je wel, wat lief. Daar word ik blij van :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 13:07

Ik zie nu pas dat je me een SLIJMBAL gaf :') _O- :))

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 13:21

Sheran schreef:
Geheel veel sterkte Lagonda :(:) Fijn dat je moeder er nog even bij mocht... Wat een rare tijd.

Gimme_Joy: gezellig, even met je vriend wandelen. Wel raar dat er dan 1,5m afstand tussen moet hè? Voelt vast heel tegennatuurlijk.

Tikje vrolijkere noot: een vriendin en ik hebben een quarantaineversie van 500 miles gemaakt (ieder in eigen huis). We hebben al meerdere versies van dat nummer gemaakt maar deze mocht niet ontbreken. We hadden er een hoop lol mee in elk geval, dat was wel weer eens leuk!
[ Video ]

Ik heb er van genoten!!!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 13:39

theadora99 schreef:
Gimme_Joy schreef:
Stekte Lagonda Y;(

Mijn vriendin komt uit Brabant en was bij mij toen het een beetje begon en omdat we bang waren dat we elkaar niet meer konden zien is ze ook al een hele tijd hier. Gisteren met haar verjaardag even naar haar huis geweest, haar hond en computer opgehaald en wat extra kleren haha

Fijn dat jullie dat zo kunnen regelen! Het lastige is dat mijn vriend nog werkt. Niet alleen moet hij dus veel reizen, hij komt ook in aanraking met z'n collega's... Dus allemaal erg lastig...

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 14:45

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 15:37

Sheran schreef:
[ Video ]

Wow... <3 Niet eens dat ik zó hard moest lachen, maar het geheel: die frustraties, dat rondjes lopen in je eigen huis, die nerdhobby's, dat thuiswerken... en natuurlijk het nummer over naar iemand toe komen die ver van je af woont. Die combinatie heeft iets magisch. Zeg Sheran, hebben ze jou toevallig niet gekloond? :o

Vergeet niet om dit soort filmpjes ook hier te posten. Daar vind je meer goeie ideeën en dito resultaten - echt iets om blij van te worden!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 22:14

Haha dank je Musiqolog :).

Het maken van het filmpje was leuk, maar ik vind het lastiger en lastiger worden. Ik krijg gewoon een steek van binnen als ik familiegeluiden hoor, of als mensen geen antwoord geven op mijn appje als ik weet dat zij met hun partner zitten. Probeer een beetje mijn zinnen te verzetten maar als ik nu bijvoorbeeld denk aan dat ik vanavond weer zo lang wakker lig en de volgende dag weer hetzelfde is word ik daar wel moedeloos van. Ik ging een serie kijken om mijn zinnen te verzetten maar koos natuurlijk die episode die ik heel mooi vond maar altijd wel zielig. NOU IN ISOLATIE IS HIJ NOG VEEL ZIELIGER! haha.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:32

Shwran dat filmpje is briljant _/-\o_ *\o/* +:)+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 23:04

Gimme_Joy schreef:
Shwran dat filmpje is briljant _/-\o_ *\o/* +:)+

<3

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 07:39

Iedereen bedankt Y;( hij is gisteravond vrij snel na de morfine overleden. Hij was dus echt op, dat geeft mij ook wat meer vrede.

Begrafenis mag 'gelukkig' nog met max 30 mensen en de 1.5 afstand. Dan kunnen we als familie toch soort samen zijn en afscheid nemen. Als corona voorbij is komen we nog eens samen voor hapjes en drankjes en om de as uit te strooien.

Maart 2020 is wel echt een bizarre maand zo zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 08:39

Gecondoleerd met je opa, Lagonda! Y;(
Veel sterkte voor jou en je familie.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 09:07

gecondoleerd, heel veel sterkte!

Hier in de groepsapp is de stemming echt mineur. Niemand had verwacht dat we elkaar zoveel nodig hebben :') Ikhad mijn vrijheid echt meer moeten waarderen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-20 15:56

Heel veel sterkte en een virtuele knuffel voor iedereen die dat nodig heeft :(:)

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 21:22

Ik had het vandaag even pittig op mijn werk. Het was vanaf 17.00 heel, heel erg rustig. Leek wel een zondag dienst met zeer slecht weer. Op een gegeven moment liepen we met maar 4 mensen rond (waarvan 1 klant) En dat het dan ook nog langer licht is (wat er eigenlijk normaal voor zorgt dat het juist drukker wordt in de avonden)

Was al met al een rare dag. Van alles kwijt waar niemand een verklaring voor had. Extreem rustig (behalve tussen 15.00 en 17.00) en irritant stil. Ben er heel hyper van geworden (iets wat ik eigenlijk nooit heb tijdens werktijd)

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 22:30

Gecondoleerd en sterkte lagonda!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 08:59

Guys,

Bedoelde Rutte nu werkelijk dat we de komende maanden, jaren, al dan niet voor altijd 1.5 meter afstand van elkaar moeten blijven houden?
Mag hopen dat hij dat toch zei zodat iedereen dit weekend zich eraan houdt toch? Want sorry, die 1.5 meter voor altijd dat is toch niet te doen? Dat is echt onmenselijk hoor. Hoe ziet hij zich dat voor zich dan?
Scholen moeten in ploegendiensten werken, ochtend, middag en avondklassen of wat?
Single mensen blijven maar voor altijd single en krijgen nooit meer een knuffel? Kinderen mogen niemand meer aanraken?
Hij wil misschien geen paniek zaaien, maar hier kreeg ik dus juist paniek van he. := :\

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 09:03

Ik snap je. Dat ik het dus ook niet snap. Ik zie mijn (nu nog LAT) relatie in rook opgaan op deze manier. Maar uberhaupt... ik ben docent. Hoe dan?!

Bij M werd de persconferentie besproken en daar beleven ze maar praten over "de nieuwe realiteit". Nou... Ik werd (word) daar echt niet vrolijk van. Er moet snel een vaccin komen!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 09:14

Ik heb het (waarschijnlijk) al gehad, dus als je echt immuun bent dan, mag ik dan alsjeblieft weer gewoon naar buiten? :=