Faelynn schreef:Ik werk niet, al mijn sollicitaties zijn gecanceld![]()
Heb door burn out klachten zelf ontslag genomen van werk per januari, had mezelf 2 maanden voor herstel gegeven en daar financieel ook voor gespaard zodat ik dat aankon. Rond begin Maart weer gestart met solliciteren in horeca, bioscopen, winkels etc, gewoon een bijbaantje rond de 24 uur per week om de financiele lasten te dekken. Had morgen een sollicitatiegesprek voor een goede baan in een hotel, maar dat gaat nu dus mooi niet door, hele functie hebben ze tijdelijk stop moeten zetten door dit gedoe, begrijpelijk, maar voor mij heel vervelend. Ik hoop echt dat dit niet te lang gaat duren, want heb nu geen uitkering, en geen werk, ik ga vanaf komende week als de vaste lasten er af gaan flink de rode cijfers in. En door een fout van mijn oude werkgever over mijn loon kreeg ik bij aangifte inkomsten belasting ook nog de leuke verassing 830 euro terug te moeten betalen, ik hoop maar dat die brief niet al te snel komt.
Ik ben echt bang dat dit nog maanden gaat duren en een flinke nasleep gaat hebben voor bedrijven, waardoor een baan vinden komende periode ook bijna onmogelijk word.
Dus mocht iemand nog iets weten tegen in ieder geval minimumloon, woon midden Nederland, beschik over een auto, ben een harde werker, en vrij snel tevreden als ik maar lekker bezig kan zijn.
Wat een ontzettend vervelende situatie voor je! Heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw wat vindt!