Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Man heeft hier net boodschappen gedaan, ondanks dat er hier in de gemeente en omgeving best wat besmettingen zijn waren de schappen gewoon prima gevuld (inclusief wc papier). Weinig gekte hier
LaPluche schreef:![]()
Winkel was al bommetje vol! Maarrrrr, ik heb een halfje bruinbrood kunnen scoren en ook nog eens bananen.
Voor mij stonden mensen met de kar zo proppie vol, en die man bleef door de winkel lopen de kar aanvullen. Heb serieus gevraagd of ze niet vond dat ze asociaal bezig was. Ik ben nog nooit zo verwoestend aangekeken...
LaPluche schreef:Het is toch niet normaal dat iemand in de wachtrij gaat staan en haar man vrolijk doorpakt met boodschappen? Die ging echt nog 8 of 9 rondjes door de winkel spul halen....
Babootje schreef:[...]en ook nu in deze coronacrisistijd word je aangeraden om te bellen met de huisarts, niet langs te gaan, en om voor jezelf te zorgen zolang je maar licht ziek bent.[...]
Magrathea schreef:En lopen er niet al tijden campagnes om zelf een noodpakket in huis te hebben? Dat je het 1-2 weken thuis kan uitzingen? Maar nee, dat is allemaal overtrokken![]()
Niet dat ik zo'n pakket in huis had, maar je ziet maar dat het idee er juist van is dat je geen idee hebt wanneer het komt en dan zit je ermee.