Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Ontvangen jullie nu visite thuis? Ik heb gisteren visite gehad van ouders. Vanmiddag stiefbroer met kind, geen grote groepen. Ik vroeg mij dat af... Ene kant zegt mij niet handig, andere kant zegt mij dit is maar minimaal contact.
Boras schreef:Hier ook in afzondering.
Misschien komt er, als het lang gaat duren, een echtscheidingsgolf. Of juist een geboortegolf![]()
Ik heb besloten ook mijn moeder de komende 2 weken niet te zien. Dat gaat me erg aan het hart. Ze woont in een verpleeghuis voor demente bejaarden en is erg kwetsbaar. Bellen met haar kan niet meer. Een knuffelverbod accepteert ze niet.
Ik hoop dat ze het kan begrijpen.
Boras schreef:Ik heb besloten ook mijn moeder de komende 2 weken niet te zien. Dat gaat me erg aan het hart. Ze woont in een verpleeghuis voor demente bejaarden en is erg kwetsbaar. Bellen met haar kan niet meer. Een knuffelverbod accepteert ze niet.
beatje schreef:Balte,Er zijn anders veel studenten die aanbieden op te passen,en je kan oppas bij de ziekekas aan vragen.Als je wil zijn er mogelijkheden.
Hier in de omgeving word veel hulp aangeboden,kijk maar eens opp de facebook van je gemeente
hwn schreef:Boras schreef:Ik heb besloten ook mijn moeder de komende 2 weken niet te zien. Dat gaat me erg aan het hart. Ze woont in een verpleeghuis voor demente bejaarden en is erg kwetsbaar. Bellen met haar kan niet meer. Een knuffelverbod accepteert ze niet.
Hier in België mag mijn tante al enkele dagen niet meer op bezoek bij mijn demente oom in een rust- en verzorgingstehuis, blijft zeker zo tot eind van de maand.
juval schreef:ik hoorde net bij WNL dat in Engeland al een huis'arrest' geldt voor 70+ ers.... dat gaat wel heel ver.
hier komen geen kinderen spelen, ze hebben gelukkig elkaar nog.
miramii schreef:Ik wilde al vragen, vanwaar is het zo’n probleem dat de stof ingehaald gaat worden in de meivakantie of zomervakantie? Dan zijn de leerlingen op tijd weer op niveau voor het nieuwe jaar.