noviceh schreef:Zou je hem niet iets van antwoord geven voordat hij jou als vermist opgeeft? Zijn jouw ouders wel op de hoogte van de situatie?
Ja mijn ouders zijn op de hoogte maar niet alle details.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Resistance schreef:Ik denk dat het sowieso niet slim is om na dit alleen naar huis te gaan, dus mocht je nog iets nodig hebben of op den duur tijdens dit proces naar huis moeten: neem altijd iemand mee!
Storm schreef:Oh TS, ik heb wel bewondering voor je. Weet je al hoe je het aan gaat pakken met je huis? Hoe ga je hem daar weg krijgen? Vraag vooral je ouders om hulp. Ik weet als geen ander dat ouders je echt kunnen helpen en beschermen.
Iemand zei ook dat de waarheid soms nog schokkender kan zijn dan een leugen. Dat is absoluut waar. Ik heb kort geleden mijn verhaal opgeschreven en ingestuurd naar de Mijn Geheim. Het is gepubliceerd. En nu ik het terug lees, kan ik me bijna niet voorstellen dat dit mij gebeurd is. Als ik dit verhaal 5 jaar terug had gelezen, toen ik er dus middenin zat, had ik het te absurd voor woorden gevonden. Ik kon niet eens inzien dat het mij overkwam.
Melleke24 schreef:Het huis is enkel van mij maar zijn adres staat er ook. Waarschijnlijk moet dit via het gerecht gaan, maar ik hoop dat als ik met de documenten van de huisarts naar de politie ga er een contactverbod kan geplaatst worden.

Storm schreef:En wat is zijn reactie?
dito schreef:Goed van je!! Reageert hij agressief? Geeft hij aan te willen praten?