Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 15:54

dat mensen durven te zeuren over hun cadeaus, ‘ik heb alleen een printer gekregen wat een poedersuiker kerst zeg!!!’

ik krijg niet eens iets en we vieren thuis helemaal geen feestdagen... niet eens mn verjaardag.. en dan zijn mensen zó ondankbaar

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 16:06

Mnjaa. Stapte net in de lift waar een familie van drie stond. Liet de vader zo een scheet...... in een heel kleine lift.

En nee, hij was niet ziek. Het is normaal in deze cultuur, maar die lift was wel heeeeul klein...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 16:17

Trui schreef:
dat mensen durven te zeuren over hun cadeaus, ‘ik heb alleen een printer gekregen wat een poedersuiker kerst zeg!!!’

ik krijg niet eens iets en we vieren thuis helemaal geen feestdagen... niet eens mn verjaardag.. en dan zijn mensen zó ondankbaar

Waarom geen verjaardagen? :=

Ik heb er weinig zin in om vanavond uren te eten en gezellig te doen. Ben moe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 16:31

SindyKaya schreef:
Onzeker of kerstcadeau’s wel goed genoeg zijn :(

Deze post doet mij vermoeden dat jij heel erg hard jou best hebt gedaan om voor leuke cadeaus te zorgen binnen de middelen die jij hebt. Als de ontvangers er niet tevreden mee zijn zegt dat meer over hun dan over jou :*

Anoniem

SindyKaya schreef:

:(:)
Hart onder de riem; wij hebben geen cadeaus hier in huis!

Dioxide

Thatgrumpyh schreef:
Mnjaa. Stapte net in de lift waar een familie van drie stond. Liet de vader zo een scheet...... in een heel kleine lift.

En nee, hij was niet ziek. Het is normaal in deze cultuur, maar die lift was wel heeeeul klein...

Ik moet heel stiekem toch wel lachen om deze :+ Mag ik vragen om welke cultuur het gaat?

Dioxide

SindyKaya schreef:

Als ze er niet blij mee zijn is dat hun tekortkoming :*

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 16:49

casperzazoe schreef:
Trui schreef:

Waarom geen verjaardagen? :=

Ik heb er weinig zin in om vanavond uren te eten en gezellig te doen. Ben moe.

geen idee, vraag t maar aan m’n ouders :+ hoe ouder ik word hoe minder we vieren... ben 17 nu en we vieren helemaal niks meer

over de kerst zeiden ze: ‘ja net als sinterklaas, als je niet meer gelooft krijg je ook geen cadeautjes’
Maar sinterklaas gaat in mijn ogen puur om de cadeaus. Kerst gaat ook om het met familie zijn en het gebaar... dat heeft niks te maken met geloven of niet imo

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 17:00

Dioxide schreef:
Thatgrumpyh schreef:

Ik moet heel stiekem toch wel lachen om deze :+ Mag ik vragen om welke cultuur het gaat?

Haha, ik moest ook mijn lach inhouden.
Gaat om de Chinese cultuur. Is heel normaal voor hun.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 17:37

Dat ik een abonnement bij de ns heb afgesloten, het er binnen 1 uur op zou staan en dat dit dus niet het geval is. Snap dat het kerst is, maar beloof dan ook niets iets wat je op feestdagen niet kan waarmaken...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 18:32

Marieke sterkte met je rug.
Nu verplicht plat liggen of een operatie?

Trui wat sneu. Ook geen kaartje op je verjaardag?

Ik baal van mijn lijf.
Diverse gewrichten blijven uit de kom schieten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 18:40

Gek aan het worden van de pijn. -O-

Vermoed dat dicht naaien toch niet zo'n goed plan is geweest. :o

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 19:51

Dat ik echt een kater heb die rechtstreeks uit de hel lijkt te komen. Tjongejonge
;(

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 20:10

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik een abonnement bij de ns heb afgesloten, het er binnen 1 uur op zou staan en dat dit dus niet het geval is. Snap dat het kerst is, maar beloof dan ook niets iets wat je op feestdagen niet kan waarmaken...

Heb je deze al wel opgehaald bij de automaat?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 20:18

heidy_wilco schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Heb je deze al wel opgehaald bij de automaat?

Nee, want heb nog geen mail gehad. Maar met dank aan Twitter is het al opgelost ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 20:40

Marcella schreef:
Gek aan het worden van de pijn. -O-

Vermoed dat dicht naaien toch niet zo'n goed plan is geweest. :o

Ik heb echt met jou te doen, het klinkt zo naar allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 20:49

De ene poes krijgt een standje van mij , en dan valt ze de heer des huizes aan uit frustratie dat vrouw haar een standje gaf :7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 20:55

Vermoed dat ik ontsteking heb zitten in de holte van de wortel die hard is geworden. Als ik mijn mok met kamille thee er tegen aan houd word de pijn minder moet ik ook vaker neus snuiten (vermoed dat de pus dan zacht word, maar meestal moet je juist koelen). Is de holte onder mijn oog naast neus.

Probleem is HA post kan er zeer waarschijnlijk niks aan doen (AB heeft geen tot weinig nut). Maar andere tandarts vind ik ook geen goed idee wegens angst.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 21:37

Marcella schreef:
Vermoed dat ik ontsteking heb zitten in de holte van de wortel die hard is geworden. Als ik mijn mok met kamille thee er tegen aan houd word de pijn minder moet ik ook vaker neus snuiten (vermoed dat de pus dan zacht word, maar meestal moet je juist koelen). Is de holte onder mijn oog naast neus.

Probleem is HA post kan er zeer waarschijnlijk niks aan doen (AB heeft geen tot weinig nut). Maar andere tandarts vind ik ook geen goed idee wegens angst.

Maar om te gaan wachten vind ik geen goed idee!!!! Hoe langer je wacht hoe erger als het word.
Onderneem actie!!! Anders gaan en binnenkort meer kiezen omdat alles ontstoken is

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 21:42

Dag 2 na het trekken is het ergst stond in het formulier als morgen nog steeds zo erg is ga HA post wel bellen. Maar dan moet ik zeer waarschijnlijk aan een hele zware AB kuur.

Rest tanden/kiezen moeten er ook uit. Wegens inderdaad dat de kaak blijf ontsteken anders. Kans bestaat zelfs dat ik van mijn chronische bijholte ontsteking af gaat komen als alles eruit is (dit is allemaal met elkaar verbonden).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:02

Trui schreef:

Mijn beste cadeau was niet eens als cadeau bedoeld. :)) Maar een ritje snelwerk op één van de fijnste paarden van stal die normaliter door iemand anders gereden wordt, kan ik wel beschouwen als een kerstcadeautje, ook al bedoelde mijn baas het niet zo. <3

Verder erger ik me kapot aan een collega. Net een paar maanden uit racing school en rondlopen alsof ze zowel topjockey als toptrainer is, terwijl ze ondertussen nog te stom is om fatsoenlijk uit te mesten of een deken recht te trekken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 01:26

Weggelopen slaap {:)-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 01:29

Bij mijn ouders hun huis in bed liggen terwijl ze liever hadden gewild dat ik in mijn eigen huis sliep. Ze boden zelfs nog aan dat ik wel met hun auto op en neer kon. :=

Note: dan zou ik morgen weer terug naar hier moeten rijden. Om vervolgens samen met ze ergens heen te gaan waarbij je langs mijn eigen huis rijdt. :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 01:30

Marcella schreef:
Dag 2 na het trekken is het ergst stond in het formulier als morgen nog steeds zo erg is ga HA post wel bellen. Maar dan moet ik zeer waarschijnlijk aan een hele zware AB kuur.

Rest tanden/kiezen moeten er ook uit. Wegens inderdaad dat de kaak blijf ontsteken anders. Kans bestaat zelfs dat ik van mijn chronische bijholte ontsteking af gaat komen als alles eruit is (dit is allemaal met elkaar verbonden).

Brr ik gruwel al van je berichten. Vooral die pus smaak in de mond %) hopelijk gaat het snel beter.

Hier waren 4 uur geleden ineens harde knallen, niet eens vuurwerk, terwijl de hond buiten was. Die is dus doodsbang van knallen.. vloog nog net niet door de deur naar binnen |( hij durfde net pas weer naar buiten.
Toch maar meer rustgevende tabletjes halen zodat hij de dagen voor oudjaar nog wel naar buiten durft. Durf er nu al niet meer mee naar het bos of een rondje door t dorp te maken. Zo sneu..

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 03:21

Begin december 2 kittens gekocht, 1 voelde zich gisteren wat ziekjes dus ik ben net opgestaan..... ligt ze dood in de speelkamer :( ik voel me zo rot