Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:dat mensen durven te zeuren over hun cadeaus, ‘ik heb alleen een printer gekregen wat een poedersuiker kerst zeg!!!’
ik krijg niet eens iets en we vieren thuis helemaal geen feestdagen... niet eens mn verjaardag.. en dan zijn mensen zó ondankbaar
Thatgrumpyh schreef:Mnjaa. Stapte net in de lift waar een familie van drie stond. Liet de vader zo een scheet...... in een heel kleine lift.
En nee, hij was niet ziek. Het is normaal in deze cultuur, maar die lift was wel heeeeul klein...
casperzazoe schreef:Trui schreef:dat mensen durven te zeuren over hun cadeaus, ‘ik heb alleen een printer gekregen wat een poedersuiker kerst zeg!!!’
ik krijg niet eens iets en we vieren thuis helemaal geen feestdagen... niet eens mn verjaardag.. en dan zijn mensen zó ondankbaar
Waarom geen verjaardagen?![]()
Ik heb er weinig zin in om vanavond uren te eten en gezellig te doen. Ben moe.
Dioxide schreef:Thatgrumpyh schreef:Mnjaa. Stapte net in de lift waar een familie van drie stond. Liet de vader zo een scheet...... in een heel kleine lift.
En nee, hij was niet ziek. Het is normaal in deze cultuur, maar die lift was wel heeeeul klein...
Ik moet heel stiekem toch wel lachen om dezeMag ik vragen om welke cultuur het gaat?
heidy_wilco schreef:Justme_Lisaa schreef:Dat ik een abonnement bij de ns heb afgesloten, het er binnen 1 uur op zou staan en dat dit dus niet het geval is. Snap dat het kerst is, maar beloof dan ook niets iets wat je op feestdagen niet kan waarmaken...
Heb je deze al wel opgehaald bij de automaat?
Marcella schreef:Vermoed dat ik ontsteking heb zitten in de holte van de wortel die hard is geworden. Als ik mijn mok met kamille thee er tegen aan houd word de pijn minder moet ik ook vaker neus snuiten (vermoed dat de pus dan zacht word, maar meestal moet je juist koelen). Is de holte onder mijn oog naast neus.
Probleem is HA post kan er zeer waarschijnlijk niks aan doen (AB heeft geen tot weinig nut). Maar andere tandarts vind ik ook geen goed idee wegens angst.
Trui schreef:dat mensen durven te zeuren over hun cadeaus, ‘ik heb alleen een printer gekregen wat een poedersuiker kerst zeg!!!’
Marcella schreef:Dag 2 na het trekken is het ergst stond in het formulier als morgen nog steeds zo erg is ga HA post wel bellen. Maar dan moet ik zeer waarschijnlijk aan een hele zware AB kuur.
Rest tanden/kiezen moeten er ook uit. Wegens inderdaad dat de kaak blijf ontsteken anders. Kans bestaat zelfs dat ik van mijn chronische bijholte ontsteking af gaat komen als alles eruit is (dit is allemaal met elkaar verbonden).