Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 17:16

Gini schreef:
Een kind baren gaat gemakkelijker dan de hoef in die schoen proppen.

_O- Oh sorry ik vind het echt heel rot voor je, maar ik pieste bijna in mijn broek net van het lachen _O-

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 18:22

_San87_ schreef:
Gini schreef:
Ik vrees dat ik er vandaag eentje bij kan schrijven en baal er wel van.
De Woofwear Medical Hoof Boot. Ik braaf meetlatje mee naar stal om de hoef van mijn paard op te meten. Juiste maat besteld en wat denk je? Een kind baren gaat gemakkelijker dan de hoef in die schoen proppen. Gisteren lukte het me gewoon niet. Vandaag met heel veel wrikken (arm peerd) en frustratie lukte het om het zwarte gedeelte wel rond de hoef te krijgen, maar die rits gaat echt niet dicht.
Ik durf ook niet één maatje groter te bestellen, want ik denk echt dat ik zeker 3 maten groter nodig heb voordat de twee ritshelften überhaupt in elkaars buurt komen, maar dan is het zwarte gedeelte waarschijnlijk gigantisch veel te groot en gaat ze daar op trappen.

Ik ben blij dat ik het hier van me af kan typen, want de frustratie zit me nog best hoog (kom net van stal). :') Duur grapje.

Contacteer t bedrijf, zou ik zeggen. Wie weet hebben ze een prima oplossing voor je.

Ja, dit is eigenlijk de meest logische stap, maar toch ben ik aan het twijfelen. Ik had/heb de schoen namelijk wel heel dringend nodig. Dus ofwel kan ik nu het traject ingaan van het product terugsturen en wachten op nieuw product (maar dan ben ik misschien zo wel een week verder). Plus, het is wel in de buurt van een paardenhoef geweest en ik ben niet zo vriendelijk geweest, dus echt netjes of splinternieuw ziet het er nu ook niet meer uit. O:) Ofwel gebruik ik het zonder de rits dicht te doen, maar dan kan ik achteraf natuurlijk niet meer van het retourrecht gebruik maken.
Ach ja, mailtje sturen kan uiteindelijk geen kwaad en dan zie ik dan wel weer. wat ik wil Ben ondertussen wel al gekalmeerd, daarstraks was ik echt in staat die schoen in brand te steken. :')

JorineV, nope, maandag opgemeten en besteld en gisteren aangekregen. Ondertussen geen hoefsmid gezien. :)

Karina, :')

Elsa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 19:38

Van dat houtskool om je tanden mee te poetsen en daar worden tanden dan witter van, zeggen ze.

Trap er vooral niet in, het doet helemaal niets. (Instagram-)reclames zijn te mooi om waar te zijn. En later kwam ik nog ergens tegen dat het zelfs schadelijk voor je tanden kan zijn, dus hup, de prullenbak in ermee.

Ik moet wel eerlijk zijn: ik vind het geen complete miskoop, want ik heb ervan geleerd om reclames toch echt even wat kritischer te bekijken en nu mag ik van mezelf geen tachtig euro uitgeven aan een of andere obscure manier van ontharen die ik steeds tegenkom op mijn feed. *\o/*

J0anieke

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 20:45

Er zit ook helemaal geen fluoride in die tandpasta en dat heb je wel nodig om je tanden sterker te maken. Dat is ook weer zo'n trend, dat fluoride slecht voor je is... :+ (Ja het is slecht voor je, maar dan moet je veeeeeel meer fluoride IN je nemen en het dus ook nog eens doorslikken. :') )

Elsa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 21:56

Ja precies. Ik heb liever iets minder witte tanden dan tanden die van ellende uit elkaar vallen. En fluoride is misschien niet het gezondste op de wereld, maar het is beter dan je tanden helemaal nooit poetsen. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:06

Er is echt helemaal niks mis met fluoride. Je moet t niet doorslikken, maar dat staat ook gewoon op iedere tube tandpasta.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 10:33

Barramundi schreef:
CalipsoLover schreef:
Een GoPro, letterlijk 2x gebruikt en ligt intussen denk ik al 2 jaar de kast in.

Mag ik vragen waarom die niet gebruikt wordt? Ik zit er nl aan te denken om eentje aan te schaffen, maar ben er nog niet over uit. Als er echte tegenvallers zijn, hoor ik het graag :)

Sorry, even niet op bokt geweest :p
Het komt er gewoon nooit van, het is altijd een gedoe om het ding te monteren aan mijn borst/tok en hij kan sowieso niet lang filmen. Is denk ik interessanter voor een spring/eventingruiter.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 10:42

Gini schreef:
De Woofwear Medical Hoof Boot. Ik braaf meetlatje mee naar stal om de hoef van mijn paard op te meten. Juiste maat besteld en wat denk je? Een kind baren gaat gemakkelijker dan de hoef in die schoen proppen. Gisteren lukte het me gewoon niet. Vandaag met heel veel wrikken (arm peerd) en frustratie lukte het om het zwarte gedeelte wel rond de hoef te krijgen, maar die rits gaat echt niet dicht.
Ik durf ook niet één maatje groter te bestellen, want ik denk echt dat ik zeker 3 maten groter nodig heb voordat de twee ritshelften überhaupt in elkaars buurt komen, maar dan is het zwarte gedeelte waarschijnlijk gigantisch veel te groot en gaat ze daar op trappen.

Ik ben blij dat ik het hier van me af kan typen, want de frustratie zit me nog best hoog (kom net van stal). :') Duur grapje.

Neem even contact op met je dichtsbijzijnde Welkoop en vraag naar een hoefzak/klauwzak. Dat is een canvas zak met kunststof binnenvoering en 2 jute banden om hem dicht te knopen. Ik gebruik dit altijd bij hoefzweren e.d.
Let op: neem wel de grootste maat! Daar paste mijn oude vos met hoefijzer maatje 5 royaal in. De kleine maat is alleen geschikt voor ponies met hele kleine hoefjes.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 12:04

CalipsoLover schreef:
Het komt er gewoon nooit van, het is altijd een gedoe om het ding te monteren aan mijn borst/tok en hij kan sowieso niet lang filmen. Is denk ik interessanter voor een spring/eventingruiter.

Thanks!! Ik zou hem meer gebruiken voor een reis die we aan het plannen zijn. Ik ga er nog eens even over nadenken.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 12:21

Renske_W schreef:
Ik heb de Wii ook nog ergens staan.
In het begin wel echt veel gebruik van gemaakt. :j
Maar nu doen we er inderdaad niks meer mee. :+

Renske_W schreef:
Niece schreef:
Ooh op marktplaats ermee! Ik heb er laatst nog 40 euro voor gekregen :')

de planning is nog steeds om hem weer een keer aan te slingeren. :))
Maar sinds de verhuizing staat hij boven in de doos. Ik vond het altijd wel erg leuk.

De Wii is idd wel zon ding. Ik kreeg er 1 van mijn wederhelft. Maar ermee spelen mag en mocht ik niet. Hij werd gek van Mario's muziekje :+ Dus nu staat hij er maar. Ik hoop in een nieuw huis een kamer te creeren waar ik de Wii en de 8 bit (ja die heb ik ook nog) kan installeren zodat ik dan daar kan gaan zitten te spelen. Vond het nl wel erg leuk.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 12:22

Barramundi schreef:
CalipsoLover schreef:

Thanks!! Ik zou hem meer gebruiken voor een reis die we aan het plannen zijn. Ik ga er nog eens even over nadenken.

Ja ik heb een vriendin die hem ook vaak gebruikt om op reis te gaan. Zij gebruikt het dus wel veel.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 22:44

Roodvos schreef:
Gini schreef:

Neem even contact op met je dichtsbijzijnde Welkoop en vraag naar een hoefzak/klauwzak. Dat is een canvas zak met kunststof binnenvoering en 2 jute banden om hem dicht te knopen. Ik gebruik dit altijd bij hoefzweren e.d.
Let op: neem wel de grootste maat! Daar paste mijn oude vos met hoefijzer maatje 5 royaal in. De kleine maat is alleen geschikt voor ponies met hele kleine hoefjes.

Ik wilde mijn paard ook losgooien in de binnenbak met de hoefschoen, vandaar dat ik eigenlijk iets stevigers wilde dan een hoefzak. Maar zoals best wel vaak bij paardenproducten ziet het er op film en foto altijd beter en gemakkelijker uit dan in het echt. -O-

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 07:44

Niece schreef:
Renske_W schreef:
Ik heb de Wii ook nog ergens staan.
In het begin wel echt veel gebruik van gemaakt. :j
Maar nu doen we er inderdaad niks meer mee. :+

Ooh op marktplaats ermee! Ik heb er laatst nog 40 euro voor gekregen :')

We hebben de Wii gisteren weer aangesloten en de grootste lol gehad. :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 12:03

_Lorette_ schreef:
Mijn Pixum. Leek me ideaal om het rijden mee te filmen, maar het is nog nooit gelukt. Het zou nog beter werken als ik een camera op een paal zou zetten. Dit ding zoekt mij overal en filmt uiteindelijk vaak de andere kant op, buiten de bak. Na vaak proberen, updaten, etc. is het nog niet gelukt en daarom ligt hij nu al jaren ongebruikt in de kast. Was hartstikke duur!

Ik zie nu pas dat er Pixum staat. Dat moet natuurlijk Pixio zijn!