Gini schreef:Een kind baren gaat gemakkelijker dan de hoef in die schoen proppen.
Oh sorry ik vind het echt heel rot voor je, maar ik pieste bijna in mijn broek net van het lachen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Gini schreef:Ik vrees dat ik er vandaag eentje bij kan schrijven en baal er wel van.
De Woofwear Medical Hoof Boot. Ik braaf meetlatje mee naar stal om de hoef van mijn paard op te meten. Juiste maat besteld en wat denk je? Een kind baren gaat gemakkelijker dan de hoef in die schoen proppen. Gisteren lukte het me gewoon niet. Vandaag met heel veel wrikken (arm peerd) en frustratie lukte het om het zwarte gedeelte wel rond de hoef te krijgen, maar die rits gaat echt niet dicht.
Ik durf ook niet één maatje groter te bestellen, want ik denk echt dat ik zeker 3 maten groter nodig heb voordat de twee ritshelften überhaupt in elkaars buurt komen, maar dan is het zwarte gedeelte waarschijnlijk gigantisch veel te groot en gaat ze daar op trappen.
Ik ben blij dat ik het hier van me af kan typen, want de frustratie zit me nog best hoog (kom net van stal).Duur grapje.
Contacteer t bedrijf, zou ik zeggen. Wie weet hebben ze een prima oplossing voor je.
Ofwel gebruik ik het zonder de rits dicht te doen, maar dan kan ik achteraf natuurlijk niet meer van het retourrecht gebruik maken.
(Ja het is slecht voor je, maar dan moet je veeeeeel meer fluoride IN je nemen en het dus ook nog eens doorslikken.
) 
Barramundi schreef:CalipsoLover schreef:Een GoPro, letterlijk 2x gebruikt en ligt intussen denk ik al 2 jaar de kast in.
Mag ik vragen waarom die niet gebruikt wordt? Ik zit er nl aan te denken om eentje aan te schaffen, maar ben er nog niet over uit. Als er echte tegenvallers zijn, hoor ik het graag

Gini schreef:Ik vrees dat ik er vandaag eentje bij kan schrijven en baal er wel van.
De Woofwear Medical Hoof Boot. Ik braaf meetlatje mee naar stal om de hoef van mijn paard op te meten. Juiste maat besteld en wat denk je? Een kind baren gaat gemakkelijker dan de hoef in die schoen proppen. Gisteren lukte het me gewoon niet. Vandaag met heel veel wrikken (arm peerd) en frustratie lukte het om het zwarte gedeelte wel rond de hoef te krijgen, maar die rits gaat echt niet dicht.
Ik durf ook niet één maatje groter te bestellen, want ik denk echt dat ik zeker 3 maten groter nodig heb voordat de twee ritshelften überhaupt in elkaars buurt komen, maar dan is het zwarte gedeelte waarschijnlijk gigantisch veel te groot en gaat ze daar op trappen.
Ik ben blij dat ik het hier van me af kan typen, want de frustratie zit me nog best hoog (kom net van stal).Duur grapje.
CalipsoLover schreef:Sorry, even niet op bokt geweest :p
Het komt er gewoon nooit van, het is altijd een gedoe om het ding te monteren aan mijn borst/tok en hij kan sowieso niet lang filmen. Is denk ik interessanter voor een spring/eventingruiter.
Renske_W schreef:Ik heb de Wii ook nog ergens staan.
In het begin wel echt veel gebruik van gemaakt.
Maar nu doen we er inderdaad niks meer mee.
Renske_W schreef:Niece schreef:Ooh op marktplaats ermee! Ik heb er laatst nog 40 euro voor gekregen
de planning is nog steeds om hem weer een keer aan te slingeren.
Maar sinds de verhuizing staat hij boven in de doos. Ik vond het altijd wel erg leuk.
Dus nu staat hij er maar. Ik hoop in een nieuw huis een kamer te creeren waar ik de Wii en de 8 bit (ja die heb ik ook nog) kan installeren zodat ik dan daar kan gaan zitten te spelen. Vond het nl wel erg leuk. 
Barramundi schreef:CalipsoLover schreef:Sorry, even niet op bokt geweest :p
Het komt er gewoon nooit van, het is altijd een gedoe om het ding te monteren aan mijn borst/tok en hij kan sowieso niet lang filmen. Is denk ik interessanter voor een spring/eventingruiter.
Thanks!! Ik zou hem meer gebruiken voor een reis die we aan het plannen zijn. Ik ga er nog eens even over nadenken.
Roodvos schreef:Gini schreef:Ik vrees dat ik er vandaag eentje bij kan schrijven en baal er wel van.
Neem even contact op met je dichtsbijzijnde Welkoop en vraag naar een hoefzak/klauwzak. Dat is een canvas zak met kunststof binnenvoering en 2 jute banden om hem dicht te knopen. Ik gebruik dit altijd bij hoefzweren e.d.
Let op: neem wel de grootste maat! Daar paste mijn oude vos met hoefijzer maatje 5 royaal in. De kleine maat is alleen geschikt voor ponies met hele kleine hoefjes.
_Lorette_ schreef:Mijn Pixum. Leek me ideaal om het rijden mee te filmen, maar het is nog nooit gelukt. Het zou nog beter werken als ik een camera op een paal zou zetten. Dit ding zoekt mij overal en filmt uiteindelijk vaak de andere kant op, buiten de bak. Na vaak proberen, updaten, etc. is het nog niet gelukt en daarom ligt hij nu al jaren ongebruikt in de kast. Was hartstikke duur!