Sterkte TS

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blubblabhoi schreef:Ik vind het ook een hele rare reactie.. maar goed..
Gisteravond is eindelijk het hoge woord eruit gekomen dat hij gedurende 2019 gevoelens heeft ontwikkeld voor een collega, van 17 (!). Hij heeft niks gedaan, tot 3 weken terug. Door zijn depressie is hij naar haar toe gegroeid, slap gel*l vind ik zelf. Kortom hij is vreemdgegaan. Einde relatie dus.
Suzanne F. schreef:Oké daar ga je dus met je goede hart en goede bedoelingen. Ja ik blijf op je wachten hoor schat.... neem je tijd. En ondertussen achter een 17 jarig ding aan. Soort midlife crisis ofzo ipv een depressie?
Nou ja wees blij dat je er nu achter komt en niet na een half jaar als ze dikke mik zijn en willen gaan samenwonen.
Sterkte met alles en de hele afhandeling want dat komt nu allemaal op je af natuurlijk.
MarcoBorsato schreef:Suzanne F. schreef:Oké daar ga je dus met je goede hart en goede bedoelingen. Ja ik blijf op je wachten hoor schat.... neem je tijd. En ondertussen achter een 17 jarig ding aan. Soort midlife crisis ofzo ipv een depressie?
Nou ja wees blij dat je er nu achter komt en niet na een half jaar als ze dikke mik zijn en willen gaan samenwonen.
Sterkte met alles en de hele afhandeling want dat komt nu allemaal op je af natuurlijk.
Hij is 24, niet 42.
MarcoBorsato schreef:Welnee, gewoon een banketstaaf die 3 maanden loopt te klooien. Hoeft geen hippe crisis aan gekoppeld te worden.
Verliefd worden op een ander kan, zeker als je elkaars eerste bent. Maar daar oneerlijk over zijn is respectloos.
moyra schreef:Jeetje ts wat een wending.
In je OP schreef je dat hij niets meer voelde in het algemeen, hij voelde duidelijk nog genoeg.
Ik wens je alle kracht om dit te verwerken.
Ik weet zeker dat jij er wel komt!
Isabel schreef:Pff, echt een naaistreek. Ik ook zoiets meegemaakt met mijn ex. Wilde even een “pauze” in onze relatie. Bleek dus achteraf dat ze die “pauze” wilde om uit te vogelen of het met een ander wat zou worden. En mij dan dus aan het lijntje gehouden voor het geval het niks werd met de ander. Heel naar.