Mijn partner houdt niet meer van me..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:17

Dus na de hartaanval van zijn pa heeft hij bij haar uit lopen huilen? What an ....

Sterkte TS :(:)

joyce83

Dat is niet fijn om mee te moeten maken. Geen idee welke leeftijd jullie zelf zijn maar jammer dat hij vreemd is gegaan. Succes met de afhandeling van alles en heel veel sterkte met het verwerken.

capopjekop

Jeetje wat ontzettend klote dat hij niet eerder eerlijk is geweest en je aan het lijntje heeft gehouden. Heel veel sterkte

xlisza

Re: Mijn partner houdt niet meer van me..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:18

Pff wat n klote nieuws.. Veel sterkte! :(:)

Esmee_RSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:21

Wat poedersuiker zeg... Sterkte!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:21

blubblabhoi schreef:
Ik vind het ook een hele rare reactie.. maar goed..

Gisteravond is eindelijk het hoge woord eruit gekomen dat hij gedurende 2019 gevoelens heeft ontwikkeld voor een collega, van 17 (!). Hij heeft niks gedaan, tot 3 weken terug. Door zijn depressie is hij naar haar toe gegroeid, slap gel*l vind ik zelf. Kortom hij is vreemdgegaan. Einde relatie dus.

Wat een draak door jou gewoon aan t lijntje houden :oo . Waardeloos.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:27

Wat een eikel zeg. Niet te geloven dat hij zich zo achter een depressie heeft verscholen. Nu komt de aap dus uit de mouw...

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:28

Oeh, dan neemt het verhaal ineens wel een hele andere wending. Wat erg zeg. Sterkte... :(:)

Hoe hard ook, het zal het wellicht wat makkelijker maken. Verder gaan met boosheid is makkelijker dan verder gaan met twijfel en verdriet.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:34

Het kostte hem dus 3 maanden om de waarheid te vertellen.
Maar TS, wat had hij dan gedacht? Wilde hij jou als reserve optie houden? Of durfde hij het niet op te biechten? En waarom nu wel?
Sjeesus zeg...

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:40

Gelukkig was jij al bezig een veel leuker leven voor jezelf op te bouwen en kun je het touw aan dit dode paard nu doorsnijden. Wat zul jij als een pijl ervandoor schieten :)

Go girl, GO! Je kunt veel beter krijgen als een laml*l.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:44

Neee dit meen je niet :(:)

Klopt dus wel dat zijn gevoelens voor jou weg waren, alleen 'vergat' hij ff te vermelden dat dit kwam omdat er een ander in beeld was.. Vreselijk..
Enige kleine lichtpuntje, je hebt nu duidelijkheid, maar dit doet natuurlijk niet minder pijn ;(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:45

Oké daar ga je dus met je goede hart en goede bedoelingen. Ja ik blijf op je wachten hoor schat.... neem je tijd. En ondertussen achter een 17 jarig ding aan. Soort midlife crisis ofzo ipv een depressie?
Nou ja wees blij dat je er nu achter komt en niet na een half jaar als ze dikke mik zijn en willen gaan samenwonen.
Sterkte met alles en de hele afhandeling want dat komt nu allemaal op je af natuurlijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:50

Suzanne F. schreef:
Oké daar ga je dus met je goede hart en goede bedoelingen. Ja ik blijf op je wachten hoor schat.... neem je tijd. En ondertussen achter een 17 jarig ding aan. Soort midlife crisis ofzo ipv een depressie?
Nou ja wees blij dat je er nu achter komt en niet na een half jaar als ze dikke mik zijn en willen gaan samenwonen.
Sterkte met alles en de hele afhandeling want dat komt nu allemaal op je af natuurlijk.

Hij is 24, niet 42.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:52

Zo, die komt even binnen dan.
Wat zal jij je boos, verdrietig en vooral ontzettend vern**kt voelen. Dit gaat nog even tijd kosten om erover heen te komen maar echt, over een poosje kijk je hier op terug en dan ben je ontzettend blij dat je van hem af bent.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:53

MarcoBorsato schreef:
Suzanne F. schreef:

Hij is 24, niet 42.

Oh dat wist ik niet. Nou ja, een quarterlife crisis dan.

Daarom zat hij natuurlijk zo met zichzelf in de knoop. Jullie zijn elkaars eerste liefde en hij wist gewoon niet hoe hij om moest gaan met gevoelens voor een ander.
Maar hij is dus echt vreemd gegaan? Heeft hij dat zo toegegeven? Of heeft hij alleen gevoelens voor haar en nog niks mee gedaan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:57

Welnee, gewoon een banketstaaf die 3 maanden loopt te klooien. Hoeft geen hippe crisis aan gekoppeld te worden.

Verliefd worden op een ander kan, zeker als je elkaars eerste bent. Maar daar oneerlijk over zijn is respectloos.

Tot 3 weken geleden niks mee gedaan, je antwoord staat in haar tekst.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 26-02-20 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:58

MarcoBorsato schreef:
Welnee, gewoon een banketstaaf die 3 maanden loopt te klooien. Hoeft geen hippe crisis aan gekoppeld te worden.

Verliefd worden op een ander kan, zeker als je elkaars eerste bent. Maar daar oneerlijk over zijn is respectloos.

Helemaal mee eens.. TS aan het lijntje houden, maar dan ondertussen..

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:01

Wat een ontzettende nare wending van het verhaal.
Sterkte TS!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:02

Jeetje ts wat een wending.
In je OP schreef je dat hij niets meer voelde in het algemeen, hij voelde duidelijk nog genoeg.
Ik wens je alle kracht om dit te verwerken.
Ik weet zeker dat jij er wel komt!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:05

moyra schreef:
Jeetje ts wat een wending.
In je OP schreef je dat hij niets meer voelde in het algemeen, hij voelde duidelijk nog genoeg.
Ik wens je alle kracht om dit te verwerken.
Ik weet zeker dat jij er wel komt!

Ja dus hij was nog aan het liegen ook. Hij wilde haar vast geen pijn doen maar dit is toch wel erg triest.
Hij wilde nog even geen oude schoenen weggooien voordat hij nieuwe had.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:10

Pff, echt een naaistreek. Ik ook zoiets meegemaakt met mijn ex. Wilde even een “pauze” in onze relatie. Bleek dus achteraf dat ze die “pauze” wilde om uit te vogelen of het met een ander wat zou worden. En mij dan dus aan het lijntje gehouden voor het geval het niks werd met de ander. Heel naar.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:11

Pff wat respectloos naar jou toe zeg. Wat een botte *** om jou zo aan de lijn te houden, kansloos. :n

Gevoelens krijgen kan, kun je niks aan doen. Maar zo ga je niet met je partner om.

Respect voor jou TS, wat een klote periode ben je doorgegaan en wat ben je sterk. Nu veel sterkte met verwerken van dit allemaal. Heftig hoor. :(:)

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:15

Wat een poedersuiker is dat.. Ik vind dat je er onwijs dapper mee om bent gegaan en hoop dat je ook deze nare wending met de tijd een plekje kunt geven. Heel veel sterkte lieve TS, ooit kijk je hierop terug en zie je hoeveel sterker het je heeft gemaakt.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:21

Wat een nare wending... ik wens je alle sterkte en hopelijk kunnen jullie op een juiste manier uit elkaar! Houd ons vooral op de hoogte als dit jou oplucht en of helpt..:

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:26

Isabel schreef:
Pff, echt een naaistreek. Ik ook zoiets meegemaakt met mijn ex. Wilde even een “pauze” in onze relatie. Bleek dus achteraf dat ze die “pauze” wilde om uit te vogelen of het met een ander wat zou worden. En mij dan dus aan het lijntje gehouden voor het geval het niks werd met de ander. Heel naar.

Dit is echt schering en inslag.Zo gaat zoiets.Jammer maar toedeloe dan zou ik zeggen....Geen tijd meer aan verknoeien.