Kanjer, na een oneerlijke strijd is dan nu jouw tijd gekomen. Ondanks dat we elkaar niet vaak spraken heb ik zo'n onwijs veel respect voor jou. Respect als mens, moeder en vrouw.
Ik hoop oprecht dat je nu pijn en zorgenloos neer kunt kijken op ons allemaal en in het bijzonder je prachtige gezin en iedereen die je lief had.
Slaap zacht
Duran123
Geplaatst: 14-11-19 17:06
Sprakeloos.....geen woorden voor.... Gecondoleerd en voor iedereen die haar kende, heel veel liefde, kracht en sterkte toegewenst.
tinkert_tje
Geplaatst: 14-11-19 17:09
prachtige geschreven MB Iedereen die haar lief had/heeft heel veel sterkte.
smit_ilse
Geplaatst: 14-11-19 17:10
Gecondoleerd voor iedereen die haar lief heeft. Mooi geschreven MB. Wat is het snel gegaan zo. Heel veel sterkte!
Rust zacht Roby. Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief heeft.
Anoniem
Geplaatst: 14-11-19 17:14
Ik heb ook al gereageerd in Roby haar topic maar ik kan het gewoon niet bevatten. Ben gewend inmiddels om regelmatig Bokt te checken in de hoop op een berichtje van Roby in haar topic maar elke keer dat ik nu Bokt open is het stilte.. oh fiets.. ja het is echt nu.. stilte.. Hoe snel het is gegaan, onbegrijpelijk ik las pas haar berichten nog en ook daar was het de ene dag nog "neutraal" oke niet goed maar gewoon zoals het al even ging en ineens was het patsboem morgen ga ik naar een hospice. Iets van 2 dagen terug reageert ze nog droog met ik ben er nog hoor. En nu, al met al nog geen week na dat bericht van het hospice is ze er niet meer..
MB prachtig geschreven inderdaad. Ik heb hier gelijk toen ik het las een kaars aangestoken voor Roby en ook via deze weg wil ik iedereen die haar lief heeft ontzettend veel sterkte en kracht wensen..
Melvern
Geplaatst: 14-11-19 17:16
Ach wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor haar mooie gezinnetje. Wat is het oneerlijk.
Quera rust zacht, je bent van je pijn verlost, maar wat wordt je gemist.
Hier ben ik stil van. Zo jong, zo oneerlijk. Niet voor te stellen.
Heel veel sterkte voor iedereen die Roby kende.
jolandapinky
Geplaatst: 14-11-19 17:27
Gecondoleerd en heel veel sterkte
SimoneX
Geplaatst: 14-11-19 17:33
Zo jong Gecondoleerd en heel veel sterkte voor al haar dierbaren in deze zware tijd! Ik heb haar niet persoonlijk gekend en pas en paar dagen geleden dit topic gezien. Ze was een vechter heb ik wel begrepen maar deze strijd was niet te winnen! Wat kan het dan ineens snel gaan
Woorden schieten te kort.. De strijd van Roby was zo oneerlijk en toch bleef ze altijd zo optimistisch mogelijk, wat een bijzondere vrouw was je!
Gecondoleerd voor haar man, prachtige dochters en de rest van haar familie en vrienden.. Ik hoop dat jullie kracht kunnen vinden in het optimisme wat Roby steeds heeft gehad
Tinkermuts
Geplaatst: 14-11-19 17:43
Rust zacht lieve Roby ❤️
Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan man kinderen familie en iedereen die dichtbij haar stond en haar lief had.
ikkedus
Geplaatst: 14-11-19 17:47
Zo snel (gelukkig misschien) toch nog! Een prachtig kort herinneringstekstje voor een prachtige, krachtige vrouw. Ik heb haar reacties gezien en haar topics deels gevolgd. Wat mooi hoe Bokt een rol kan spelen en hoe levens worden geraakt en beïnvloed. Rust zacht Roby! Heel veel sterkte voor een ieder die haar goed kende. Mijn kaarsje blijft als respect nog gewoon even branden in mijn avatar.
Sjolvir
Geplaatst: 14-11-19 17:49
Gecondoleerd en sterkte, Roby laat zoveel mensen achter die haar na stonden en lief hadden...die zullen haar nooit vergeten, hopeljk kunnen die steun vinden aan elkaar.
Gecondoleerd en veel sterkte voor iedereen die haar lief is..
Slagroomsoes
Geplaatst: 14-11-19 17:56
Stil.. Omdat de juiste woorden soms niet te vinden zijn. Het had niet zo mogen zijn en wat een gemis zal dit zijn.
Ik wil iedereen haar kende heel veel sterkte en kracht wensen
Shaya_
Geplaatst: 14-11-19 17:57
Zo jong, zo oneerlijk... Net zelf mama mogen worden waardoor het eens zo hard binnenkomt.
Lieve Roby. Wat was jij sterk. Een voorbeeld en inspiratie voor velen.
Rust zacht. Kijk naar beneden en volg je lieve man en meiden. Mijn kaarsje blijft branden, om het leven hieronder te vieren. Je beseft je nu eens zo hard hoe snel het geluk om kan slaan. Het genieten is nu nog belangrijker geworden.
MB, prachtig hoe je het geschreven hebt! Sterkte voor alle nabestaanden