Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_mjwb schreef:Ik heb zojuist mijn eerste Black Friday ding gekocht. Een iPhone 11 van 850 euro voor 670 bij KPN. Ik heb gewoon gebeld en na een half uur allerlei deals te bekijken met de KPN vrouw bleek deze het voordeligst te zijn en is het hem geworden
Daar gaat iets mis haha. Aankomende week maar even bellen. Shona_ schreef:Volgensmij zocht er ook iemand dr Martens? Hier zijn ze (alleen vandaag) met een leuke korting.
https://m.shop.veepee.nl/nl-NL#/sales/28319/products
Citaat:Onze Charles Owen caps zullen deze dag met kortingen van 50 tot 75% op verschillende maten en modellen staan. Wanneer u deze dag mis pakt heeft u alleen deze vrijdag de kans om uw Charles Owen cap te bestellen met 20% korting.
_mjwb schreef:Ik heb zojuist mijn eerste Black Friday ding gekocht. Een iPhone 11 van 850 euro voor 670 bij KPN. Ik heb gewoon gebeld en na een half uur allerlei deals te bekijken met de KPN vrouw bleek deze het voordeligst te zijn en is het hem geworden![]()
Ik ga ook maar even de telefoonhoesjes en beschermlaagje/protector ding (hoe noem je dat?) in de gaten houden.
Ook laat ik vrijdag een tattoo zetten maar die valt helaas niet in de “black friday”

mijn lijstje:
)
ik zie alweer dat dit me teveel geld gaat kosten (maar ach hopelijk bespaar ik ook een hoop
)