Almighty schreef:Ik zou zeggen je kan van die test babies huren. Z'n pop die alles nabootst. Dan kan je ervaren wat het met je leven doet. Dit doen ze vaak bij mensen inzetten if ze er wel aan toe zijn.
Of vraag of je een aantal dagen bij iemand de baby mag doen. Zodat je weet wat het is. Hoeveel je er daadwerkelijk voor opgeeft. En daar weet je dat je de kleine nog terug kan geven aan de echte ouders.
Ik geloof niet dat dit je echt kan helpen om een dergelijke keuze te maken. Met bovenstaande mis je in beide gevallen de emotionele connectie die je hebt met een eigen kind, de liefde, de gevoelens etc.
Ik geloof dat dat hetgeen is wat het hebben van een kind het "waard" maakt. (Ik heb geen kinderen, maar ik kan het me voorstellen

Het feit dat TS en haar partner dit zo doordacht aangaan en serieus oppakken, maakt dat, los van welke keuze er ook gemaakt wordt, jullie als ouders denken.
Jullie denken in het belang van jullie kind, óók als dat betekent dat het niet ter wereld gebracht gaat worden. Imo ben je dan al een betere ouder dan sommige andere.
TS en partner, ik wens jullie veel wijsheid toe bij deze onwijs lastige kwestie. Er is geen goed of fout.