Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Wij gaan zondag naar Almere naar een theater voorstelling in de kkunstlinie, is er iemand die daar in de buurt nog wat leuks weet? De voorstelling begint om 16u dus we gaan daarna eten, hoeven dus niet op tijd klaar te zijn oid
idinn schreef:In arnhem t Amusement is een aanrader. Vrouwelijke chefkok, Nederlandse keuken met de seizoenen mee kokend en alles gebruikend en ze hebben een heel goed bierarragement.
[ [url=m/ngAsU5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silly1972 schreef:JustMe8484 schreef:Wij gaan zondag naar Almere naar een theater voorstelling in de kkunstlinie, is er iemand die daar in de buurt nog wat leuks weet? De voorstelling begint om 16u dus we gaan daarna eten, hoeven dus niet op tijd klaar te zijn oid
Ik vind het mexicaans restaurant Rostita bij de grote markt erg lekker en gezellig.
Of Sushi bij Ida
Muurp schreef:[***] schreef:In arnhem t Amusement is een aanrader. Vrouwelijke chefkok, Nederlandse keuken met de seizoenen mee kokend en alles gebruikend en ze hebben een heel goed bierarragement.
[ [url=m/ngAsU5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels is dit restaurant overgenomen, dus even afwachten of het concept hetzelfde blijft.
Maar was altijd wel fijn om naar toe te gaan
idinn schreef:Muurp schreef:
Inmiddels is dit restaurant overgenomen, dus even afwachten of het concept hetzelfde blijft.
Maar was altijd wel fijn om naar toe te gaan
Het restaurant ook? Ik had wel iets van de kookwinkel ofzo gezien. Het was eind maart nog wel goed. Als het nu heel anders wordt haak ik voor een 2e keer af
fohadie schreef:OK, qua eten past het niet in dit topic, qua entertainment wel!
https://www.npo3.nl/3opreis/karens-dine ... -amsterdam
Opent in augustus in Amsterdam. Ik zit er over na te denken om te solliciteren.![]()
idinn schreef:Dat restaurant is ook eens voorbij gekomen in een Netflix serie als het goed isDegene die daar in de leer heeft gezeten heeft ergens anders een restaurant waar ze ook alles boven vuur koken.
secricible schreef:Hilarisch![]()
Ik heb vrijdagavond bij inter scaldes gegeten. Was het wel waard, mooie wijnen, mooie gerechten. Librije vond ik wel beter persoonlijk.
Ziolette schreef:secricible schreef:Hilarisch![]()
Ik heb vrijdagavond bij inter scaldes gegeten. Was het wel waard, mooie wijnen, mooie gerechten. Librije vond ik wel beter persoonlijk.
Wij vonden de Librije ook beter dan Inter Scaldes, bij de Librije werden we meer uitgedaagd qua smaken / eten en de beleving (bij allebei ook overnacht en ontbeten) was ook echt veel beter bij de Librije. Ontbijt bij Inter Scaldes was eerlijk gezegd een aanfluiting.
Wij zijn 2 weken terug bij de Kromme Dissel geweest voor mijn verjaardag, dat was ook heel goed qua eten, drinken en bediening ( overnachting bij Fletcher maar dat voegt niet echt wat toe).
Binnenkort gaan we naar De Lindenhof in Giethoorn, 24-uurs arrangement incl. rondje met de sloep. Dit hebben we in maart ook gedaan en dat is zo goed bevallen qua eten/beleving, dat we nu nog een keer gaan
.
Normaal doen we alleen bij bijzondere gelegenheden zo "buitensporig", maar we hebben voorlopig geen mogelijkheid voor vakantie / vrij en gaan een erg drukke tijd tegemoet, dus we doen een keertje gek en nemen een mini vakantie van 2 dagen en laten ons nog even in de watten leggen.