Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:35

Roosch schreef:
Veel bekenden, leuk :))
En wat gaat het snel, zeg!

Schiet me wat te binnen. Aan nagellak heb ik niet zoveel want ik heb Gellac op mijn nagels :+

Oh goeie! Ik heb altijd gel nagels dus ook niets aan nagellak.

Mondy

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:42

Oh haha hier ook alleen gel lak :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:43

laraxXxemma schreef:
Krijgen de mensen die meedoen een reactie? Ik heb nog niks gehoord in dat geval, kan dat kloppen? Wil de pb ook niet extra volspammen met zo'n vraag :')

ynskek @ [LZP] Secret Santa Surprise 2019

Hier staat een lijstje

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 10:49

Hilli schreef:
laraxXxemma schreef:
Krijgen de mensen die meedoen een reactie? Ik heb nog niks gehoord in dat geval, kan dat kloppen? Wil de pb ook niet extra volspammen met zo'n vraag :')

Hier staat een lijstje

Iedereen die voor 1.00 uur afgelopen nacht een bericht gestuurd heeft staat op de lijst... Ik zal vanavond de vandaag binnengekomen berichten verwerken

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:50

Ik heb me ook weer opgegeven. Ik vergeet alleen telkens weer om op daadwerkelijk in topics te reageren maar ik zou toch denken dat er inmiddels genoeg over me te vinden is online en anders mag je al je vragen aan mijn allerliefste zusje stellen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 10:53

IMAY1990 schreef:
Ik heb me ook weer opgegeven. Ik vergeet alleen telkens weer om op daadwerkelijk in topics te reageren maar ik zou toch denken dat er inmiddels genoeg over me te vinden is online en anders mag je al je vragen aan mijn allerliefste zusje stellen.

Pas maar op ik laat ze allemaal roze fluffy dingen naar je opsturen _O-

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:55

ynskek schreef:
IMAY1990 schreef:

>;) Ik noemde je lief >;)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:00

Hilli schreef:
laraxXxemma schreef:

Hier staat een lijstje

Ooh thanks! Weet niet hoe ik die gemist heb :=

In dat geval doe ik gezellig mee :D zal mn laptop zo ff pakken dan doe ik een voorstelrondje

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:01

IMAY1990 schreef:
ynskek schreef:

Is ynskek jouw zusje? :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 11:02

IMAY1990 schreef:
ynskek schreef:

Oké unicorn spullen dan :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:03

Wow echt? :wow:

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:07

Nou hier dan ook voor mij even een uitgebreidere voorstel post :D

Ik ben Marjolijn, 25 jaar (op 26 oktober 26). Ik werk momenteel bij de AH maar ben hard op zoek naar iets anders.
Vorig jaar afgestudeerd aan Van Hall Larenstein in Animal Husbandry (basically veehouderij op HBO niveau).
Het vinden van een geschikte baan blijkt moeilijker dan ik dacht, maar ik ben momenteel wel in gesprek over een toffe nieuwe uitdaging. Als daar meer over bekend is zal ik dat natuurlijk delen!

Thuis heb ik een kat Lily, een heilige Birmaan. Die houdt wel van snoepjes en dergelijke.
Daarnaast heb ik een verzorgpaard die dit jaar een veulentje heeft gekregen. Aranca kan niet meer bereden worden ivm blessures dus paardrijden heb ik al een hele tijd niet meer gedaan.

Verder ben ik gek op alle dieren die er bestaan. Behalve insecten en spinnen dan. Ben er niet bang van maar ook zeker geen fan van :') .

In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig. Ik houd van fotografie (met name paardenfotografie). Daarnaast doe ik veel handletteren en probeer ik verschillende journals bij te houden (bullet journal, travel journal etc). Ook ben ik nog bezig met diamond painting maar dit staat wel op een lager pitje. Heb nog een enorm grote liggen waar ik al bijna een jaar over doe en nog niet eens halverwege mee ben :') .

Verder heb ik een nogal moeilijke smaak qua eten en geuren. Qua eten vind ik ook nooit zo leuk om te krijgen eigenlijk dus dat is wel een flop. Qua geuren en douchesets ben ik fan van Rituals en dan met name Karma, Sakura en Holi (Hammam en Buddha vind ik vies). Echter heb ik daar al best veel van en aangezien dit ook best prijzig is snap ik dat dit er wss niet bij komt.
Geurkaarsen zijn altijd fijn in de winter, net als stokjes enzo. Qua geur heb ik dan het liefst iets subtiels en niet al te zoet.

Als laatste wil ik nog kwijt dat ik een lastige lezer ben en leesboeken dus waarschijnlijk niet zal lezen. Ik lees veel Karin Slaughter maar die boeken heb ik allemaal al. Informatieve boeken vind ik wel erg leuk over bv de 2e wereldoorlog, native americans of fotografieboeken met mooie foto's van bv paarden of natuur. Een boek over fotografie zelf zal ik niet gebruiken

Misschien dat dit als een enorme eisenlijst overkomt maar ik word ook graag verrast!

Tops: handletter dingen, bullet journal stickers of washi tapejes, informatieve boeken, geurtjes, versiersels voor mijn kamer (niet te kitsch, kleuren van mijn kamer zijn blauw/beige).

Flops: alles wat roze is, etenswaren, leesboeken.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:09

Vergeet ik nog iets heel belangrijks te vermelden :oo

Volgend jaar ga ik 3 weken op reis door Canada met mijn ouders. We reizen door Quebec en Ontario en het hoogtepunt van de reis wordt hopelijk walvissen spotten bij Tadoussac.
Ik ben een beetje verliefd op dit land, dus alles Canada gerelateerd of reisgerelateerd is ook zeer welkom!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:13

Ik wacht de reactie nog even af of ik me voor ga stellen, heb me vanmorgen aangemeld.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:18

IMAY1990 schreef:

Niks der van, ook jouw vragen komen gewoon bij mij terecht...
Dus geen roze fluffy dingen voor jouw :n
Hoe graag Ynske dit ook wil :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:32

Ik heet Angelique, sinds ruim een jaar getrouwd en heb twee katten die alleen droogvoer van Iams eten en dol zijn op snoepjes met vleessmaak. (Dus geen gist.) Spelen zijn ze te lui voor, doen ze niet.

Ik rijd helaas geen paard meer al hoop ik dat wel weer op te gaan pakken.

Ik ben een enorme snoepert en dol op gemengde drop, en chocolade, zolang het maar echt chocolade is, dus geen witte.

Ook ben ik gek op speciaalbier, zolang er maar geen fruit in zit, dan groeide het nl wel aan een boom.

Ik gebruik nooit make up, dus daar doe je me geen plezier mee. Ook prullaria met allerhanden teksten verdwijnen hier en ik heb een overschot aan fleeche kleedjes want die krijg ik elk jaar in mijn kerstpakket. (Ik gebruik ze alleen niet.)

Zo toch nog best een lijst geworden, terwijl ik dacht dat ik weinig top of flops zou hebben..

Owja, en ik houd ook van verrassingen, dus zolang het niet op het Floplijstje staat, is het altijd goed!

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:32

laraxXxemma schreef:
IMAY1990 schreef:

Is ynskek jouw zusje? :D

Giolli schreef:
Wow echt? :wow:

Waarom is dit voor mensen ieder jaar weer zo'n verrassing? We zijn al jaren zusjes

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:39

Serieus? Ik dacht pas dit jaar voor het eerst :+

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 11:43

M_D_H schreef:
Serieus? Ik dacht pas dit jaar voor het eerst :+

Ssht daar gingen we t niet over hebben... net als over die andere 2 die nooit naar buiten mogen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:45

Ik ga me later vandaag voorstellen <3

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:47

ik zal mijzelf ook even voorstellen

ik ben willeke koopman, 31 jaar. En woonachtig in utrecht. Ik heb 2 haflingers. Stanley 21 jaar en Maximus 1 jaar. Zo heb ik een eigen youtube kanaal.https://www.youtube.com/c/haflingersStanleyMaximus. Volg ik een opleiding instructeur Academisch Rijkunst, waarvan ik het 2e jaar in ga.

Ik vind alles met paarden leuk en maak graag youtube filmpjes. Voor de rest werk ik als administratieve medewerker.

En ben ik actief op instagram @willeke.stanley.maximus. Heb ik een 4 jarige duitse herder ook te volgen op instagram willeke.enya.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:53

Hoi allemaal,

Zal vanmiddag alles bijlezen, ga nu naar stal!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:20

Ik weet dat ik het niet moet melden in het topic, maar ik ben zo enthousiast.

Mijn pakket is op de post voor mijn lootje *\%/*

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:35

:')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:36

geerte schreef:
Ik weet dat ik het niet moet melden in het topic, maar ik ben zo enthousiast.

Mijn pakket is op de post voor mijn lootje *\%/*

Niet nu al deze :')