Roosch schreef:Veel bekenden, leuk
En wat gaat het snel, zeg!
Schiet me wat te binnen. Aan nagellak heb ik niet zoveel want ik heb Gellac op mijn nagels
Oh goeie! Ik heb altijd gel nagels dus ook niets aan nagellak.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laraxXxemma schreef:Krijgen de mensen die meedoen een reactie? Ik heb nog niks gehoord in dat geval, kan dat kloppen? Wil de pb ook niet extra volspammen met zo'n vraag
Hilli schreef:laraxXxemma schreef:Krijgen de mensen die meedoen een reactie? Ik heb nog niks gehoord in dat geval, kan dat kloppen? Wil de pb ook niet extra volspammen met zo'n vraag
ynskek @ [LZP] Secret Santa Surprise 2019
Hier staat een lijstje
IMAY1990 schreef:Ik heb me ook weer opgegeven. Ik vergeet alleen telkens weer om op daadwerkelijk in topics te reageren maar ik zou toch denken dat er inmiddels genoeg over me te vinden is online en anders mag je al je vragen aan mijn allerliefste zusje stellen.
ynskek schreef:IMAY1990 schreef:Ik heb me ook weer opgegeven. Ik vergeet alleen telkens weer om op daadwerkelijk in topics te reageren maar ik zou toch denken dat er inmiddels genoeg over me te vinden is online en anders mag je al je vragen aan mijn allerliefste zusje stellen.
Pas maar op ik laat ze allemaal roze fluffy dingen naar je opsturen
Hilli schreef:laraxXxemma schreef:Krijgen de mensen die meedoen een reactie? Ik heb nog niks gehoord in dat geval, kan dat kloppen? Wil de pb ook niet extra volspammen met zo'n vraag
ynskek @ [LZP] Secret Santa Surprise 2019
Hier staat een lijstje
IMAY1990 schreef:Ik heb me ook weer opgegeven. Ik vergeet alleen telkens weer om op daadwerkelijk in topics te reageren maar ik zou toch denken dat er inmiddels genoeg over me te vinden is online en anders mag je al je vragen aan mijn allerliefste zusje stellen.