Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:06

- Geloof afschaffen. ELK geloof. Komen alleen maar problemen van die hersenloze indoctrinatie.
- Wereldwijd 1kindbeleid. Gedaan met dat ongebreideld mensen kweken. De natuur is u dankbaar.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:20

Narcissa schreef:
- Geloof afschaffen. ELK geloof. Komen alleen maar problemen van die hersenloze indoctrinatie.
- Wereldwijd 1kindbeleid. Gedaan met dat ongebreideld mensen kweken. De natuur is u dankbaar.

:j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:21

Hoppit schreef:
Oh hm, ik vind grondchihuahua's dus echt geniaal, vinden veel mensen blb ook vreemd.
Dus niet die dingen die met knetterende koppijn moddervet in een handtas rondgeslingerd worden. De waakzame intelligente goed gebouwde hondjes met een groots karakter <3

Ik heb er zo 1. Ik vind er geen reet aan.....

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 17:22

poes schreef:
ik vind kleine getunede auto’s niet stoer. Rij dan gewoon een dikke bak.

Vooral de Honda Civics met het vermogen van een grasmaaier maar een uitlaat van hier tot aan Tokio. Inderdaad, doe toch normaal :')

Avalanche

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:27

Unpopular opinion for this topic then:

Fiat 500 Abarth <3 <3 <3

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:29

Avalanche81 schreef:
Unpopular opinion for this topic then:

Fiat 500 Abarth <3 <3 <3
o God ja. Daar reed een ex collega plots mee. Leuk autootje hoor daar niet van. Maar doe mij maar groot :D

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:32

Narcissa schreef:

Mee eens!

Ook ben ik tegen verplicht vaccineren en vind ik niet dat we voor elke ziekte maar een oplossing moeten vinden. Ook niet al die bejaarden zo lang in leven houden.

Tevens met een IQ lager dan een bepaald niveau mag je geen kinderen meer krijgen

Ik vind dat we op sommige vlakken meer sociale controle moeten krijgen. Zoals afval op straat gooien is een min punt en bij een bepaald aantal krijg je een sanctie. Maar ook dat de Nederlandse betutteling afgeschaft moet worden. Ik wil bijvoorbeeld zelf kiezen wat voor naambordje ik ophang aan mijn eigen huis en als ik mijn hele huis zelfs roze wil schilderen why the fiets not.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:32

Ik heb bijzonder weinig met de meeste festivals.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:35

Anthea schreef:
Afvallen is niet moeilijk, mensen zijn gewoon te lui en vreten teveel.

Eens, mits geen medische problemen.
Stoppen met roken en drinken vind ik nog makkelijker, dat is niet eens noodzakelijk itt eten..

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:37

Narcissa schreef:

China. Godsdienst is verboden,want opium voor het volk. En 1-kind politiek. Alleen als je ervoor betaalt mag je nog een kind. Andere opties waar godsdienst verboden is: Cuba en Noord-Korea. Of je daar meerdere kinderen mag hebben weet ik niet. Over restricties daarop heb ik niet gehoord.

Ghosttown

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:38

Ik vind iedereen die het zielig vindt dat mijn dochter enig kind is en blijft verschrikkelijk. En dit hoor ik héél vaak.
Terwijl een wereld vol enig kinderen onze aardbol flink zou kunnen verbeteren.

Ik ben voor het verplichten van vaccinaties, de serieuze medische uitzonderingen daargelaten.

Ben je te dik zonder echte medische reden? Ga naar de sportschool en fatsoenlijk eten.

Geloof afschaffen. Zal een hoop gezeik en geloof door de strot van atheïsten duwen schelen.

En hier ook een bloedhekel aan LotR, GOT & Temptation Island. :')

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:40

Schiet al die k#t paarden in de oostvaardersplassen maar af. Hebben een mooi leven gehad en smaken vast heerlijk, zijn we ook van dat vreselijke gemier af!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:40

anjali schreef:
Narcissa schreef:

China. Godsdienst is verboden,want opium voor het volk. En 1-kind politiek. Alleen als je ervoor betaalt mag je nog een kind. Andere opties waar godsdienst verboden is: Cuba en Noord-Korea. Of je daar meerdere kinderen mag hebben weet ik niet. Over restricties daarop heb ik niet gehoord.

China heeft allang geen 1 kind politiek meer. Bovendien is er veel boeddhisme en aanverwante mooie tempels, ook zijn er moslims.
Cuba is veelal katholiek/christelijk en staat vol met kerken.

Ben het er mee eens dat godsdienst een privéaangelegenheid moet zijn en al die ge/verboden die bij godsdiensten gevolgd worden zouden afgeschaft moeten worden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:46

Eulogy schreef:
Je kunt bij de Mac toch prima gewoon geen varkensvlees eten? :+

Er zitten anti-varkens-figuren bij die zelfs geen eten uit dezelfde keuken willen eten als waar varkensvlees verwerkt wordt. Ik had zo'n collega ooit. Tot ik haar erop wees dat ze bij de bakker ook ham-kaas-croissantjes verkochten. Of ik dat alsjeblieft niet had willen zeggen. Dus heb ik haar gezegd dat wat ze doet struisvogel-gedrag is. Dat was ze met me eens, maar ze had het liever niet hardop willen horen zeggen.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:54

topsylover schreef:
Ohja nog een:

Het is al te laat om het klimaat te redden. We hebben nog zo'n 30 jaar comfortabel te leven voordat de mensheid begint uit te sterven, dus zorg dat je boven modaal gaat verdienen en geniet van het leven zolang het nog kan.

30 jaar nog maar >;)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:57

Anthea schreef:

Dit.

Oh en ongezond dikke mensen die bodypositivity promoten vind ik ook echt verschrikkelijk. Als je echt zoveel van je lichaam houdt, zorg je er wel beter voor.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:13

@Einienjo: Als dat zo is volgens de laatste updates, dan blijft alleen Noord-Korea nog over voor degenen die religie willen verbieden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:14

Bodypositivity/fat acceptance is imo een excuus om je lui te kunnen blijven volstoppen.

Verder ook onpopulair: voor mij hoeft het leven niet eindeloos gerekt te worden. Zeker voor ouderen zou hulp bij zelfdoding veeeel makkelijker moeten worden. Kan me zo voorstellen dat iemand er op een gegeven moment wel klaar mee is.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:18

Mars schreef:
Verder ook onpopulair: voor mij hoeft het leven niet eindeloos gerekt te worden. Zeker voor ouderen zou hulp bij zelfdoding veeeel makkelijker moeten worden. Kan me zo voorstellen dat iemand er op een gegeven moment wel klaar mee is.

Hier ben ik het absoluut mee eens! :j

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:22

Anthea schreef:

Denk je ook zo over mensen die Anorexia hebben? Die moeten gewoon gaan eten en niet zo lopen zeuren?
*benieuwd*

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:23

Ik erger mij eraan dat mensen zeuren dat ik twee keer per jaar op vakantie ga met het vliegtuig omdat dit slecht is voor het milieu. Dat vliegtuig vertrekt ook wel zonder mij dus ik kan net zo goed meevliegen. Weet je wat pas slecht is voor het mileu? Nog meer mensen op aande. Ik draag daar niet aan bij (want kinderloos) dus mag ik best wel eens het vliegtuig pakken (of de auto terwijl iets op fietsafstand is)

Mensen die de ene opleiding na de andere volgen en nooit eens starten met een baan. Zo zonde van al die studietijd. Of een opleiding volgen met pretpakket zoals paardenhouderij terwijl ze thuis geen paardenbedrijf hebben. Kansloos.

Dat je een groot sociaal leven moet hebben met veel vrienden. Als je dit niet heb je als niet sociaal wordt gezien

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:29

Volwassenen op ijslanders zijn geen porum.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:30

Ik heb een bloedhekel aan #fitmoms.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:34

Ik weet er eigenlijk best veel :j

- Vroeger was het niet veiliger op de wereld!
- Vroeger waren veel dingen niet beter
- Er moet een verbod komen op goedkope meuk uit bijvoorbeeld China;
- mensen moeten verplicht worden zo min mogelijk te verspillen
- Vliegen mag veel duurder
- Vlees en dierlijke producten alleen uit eigen regio en op producten van verder weg een toeslag;
- iedereen zou verplicht een aantal uur vrijwilligerswerk moeten doen
- Iedereen krijgt een max van 30 minuten per dag om te klagen en zeuren
- mensen die geen gebruik maken van hun stemrecht moeten een verbod krijgen op het klagen over de regering
- mensen die klagen over een gebrek aan vrijheid van meningsuiting in Nederland laten emigreren naar China of Noord-Korea;
- Gele auto's mogen niet meer geproduceerd;
- warm fruit is vies!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:35

Napie schreef:
Ik erger mij eraan dat mensen zeuren dat ik twee keer per jaar op vakantie ga met het vliegtuig omdat dit slecht is voor het milieu. Dat vliegtuig vertrekt ook wel zonder mij dus ik kan net zo goed meevliegen. Weet je wat pas slecht is voor het mileu? Nog meer mensen op aande. Ik draag daar niet aan bij (want kinderloos) dus mag ik best wel eens het vliegtuig pakken (of de auto terwijl iets op fietsafstand is)

Ik erger mij dan juist weer aan jou mening :D :+
En dat onzinnige argument van dat vliegtuig vertrekt toch wel.