Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoppit schreef:Oh hm, ik vind grondchihuahua's dus echt geniaal, vinden veel mensen blb ook vreemd.
Dus niet die dingen die met knetterende koppijn moddervet in een handtas rondgeslingerd worden. De waakzame intelligente goed gebouwde hondjes met een groots karakter
Narcissa schreef:- Geloof afschaffen. ELK geloof. Komen alleen maar problemen van die hersenloze indoctrinatie.
- Wereldwijd 1kindbeleid. Gedaan met dat ongebreideld mensen kweken. De natuur is u dankbaar.
Narcissa schreef:- Geloof afschaffen. ELK geloof. Komen alleen maar problemen van die hersenloze indoctrinatie.
- Wereldwijd 1kindbeleid. Gedaan met dat ongebreideld mensen kweken. De natuur is u dankbaar.
anjali schreef:Narcissa schreef:- Geloof afschaffen. ELK geloof. Komen alleen maar problemen van die hersenloze indoctrinatie.
China. Godsdienst is verboden,want opium voor het volk. En 1-kind politiek. Alleen als je ervoor betaalt mag je nog een kind. Andere opties waar godsdienst verboden is: Cuba en Noord-Korea. Of je daar meerdere kinderen mag hebben weet ik niet. Over restricties daarop heb ik niet gehoord.
Eulogy schreef:Je kunt bij de Mac toch prima gewoon geen varkensvlees eten?
Napie schreef:Ik erger mij eraan dat mensen zeuren dat ik twee keer per jaar op vakantie ga met het vliegtuig omdat dit slecht is voor het milieu. Dat vliegtuig vertrekt ook wel zonder mij dus ik kan net zo goed meevliegen. Weet je wat pas slecht is voor het mileu? Nog meer mensen op aande. Ik draag daar niet aan bij (want kinderloos) dus mag ik best wel eens het vliegtuig pakken (of de auto terwijl iets op fietsafstand is)