RaafSmits schreef:Als het allemaal zo vreselijk is zou ik daar toch echt geen minuut langer" vader en moedertje" gaan spelen.
In dit topic zijn meer dan eens reacties voorbij gekomen waarbij het stelletje ondanks geldgebrek en andere problemen toch er voor kozen om lekker op zichzelf te gaan, als het niet zo klikte met wederzijdse ouders.
Voor die mensen heb ik bewondering!!
TS vind ik een beetje zeuren over drie keer niks, en sorry meis, als ik hiermee jou topic verknal, maar ik lees alleen een beetje puberaal gedrag/ gemakzucht.
Tja.......dan kan ik me voorstellen dat de moeder van haar vriend ook wat kinderachtig gaat doen.
Je verknalt mijn topic niet hoor, maar ik wil wel even reageren op je reacties. Ik en mijn vriend zijn inmiddels 4 jaar samen en de zogeheten puber fase die je telkens aanhaalt zijn we ook allang gepasseerd. Dit zijn gewoon irritaties die rond de band tussen mij en m'n schoonmoeder hangen.
En mijn vriend en ik helpen verder overal mee waar het kan. Vriend helpt met de auto, het huishouden. Vriend heeft nota bene zelf de krabpaal in elkaar gezet nadat moeders bijna ging huilen in een driftbui.
Maar ook geen zin om me te verantwoorden
Dit is gewoon een topic om ergenissen te delen en te lachen maar toch bedankt voor je reactie.