Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dispar_Vulgo schreef:Ik heb niet alles gelezen maar wel een tip:
Zet de vloer op marktplaats, inclusief zelf verwijderen! Krijg je er misschien ook maar 300 euro voor, maar heb je er ook geen werk aan en geef je het die gierige nieuwe huurder ook niet

Karma schreef:goeroe schreef:Sja, ik begrijp niet waarom je er zo'n persoonlijke toestand van maakt. Je zus kan voor zichzelf uitmaken of ze het geld aanneemt (ook al is het minder dan ze hoopte) of dat ze er nog een hoop werk van heeft. En omdat je het een ander niet gunt? Wat een akelig levensmotto is dat. Overigens vind ik het opvallend hoeveel mensen zo denken. Lijkt me vermoeiend om met zoveel negatieve energie te moeten leven. Je vult van alles voor de nieuwe huurder in, maar je weet helemaal niet wat zijn overwegingen zijn. En zelfs al is het bluf en hoopt hij gewoon op een mazzeltje, nou en? Laat het een ander ook eens meezitten. Dat je jezelf nog liever een hoop werk op je hals haalt dan dat je een ander een mazzeltje gunt, daar kan ik met mijn verstand echt niet bij.
Amen to that!![]()
Dit dus! Een ander iets misgunnen maakt jezelf écht niet succesvol!
xxCYNNxx schreef:Gaat ts nog reageren hier? We zitten onderhand op 11 pagina's waarbij de overgrote meerderheid zegt; pak gewoon die 300 aan, want dat is een heel mooi bod voor die vloer, maar geen reactie van ts meer.
Niet de antwoorden waar ts op gehoopt had waarschijnlijk.
en bekijkt het van een afstandje .. Doutz16 schreef:Ts zegt dit zelf in haar op:
'Maar ik ben dan best een beetje een kreng, ik zou alles ophalen, tot het laatste plankje aan toe! Ik liet een kale betonnen vloer achter, onder het motto "alles dat de verhuurder moet verwijderen is voor mijn rekening... dus neem ik alles mee.". Maar uiteraard gunde ik zo'n kerel die vloer niet, haha. Laat hem maar lekker werken en er geld in steken om het weer toonbaar te krijgen '
Wat een misselijke reactie is het eigenlijk. Iemand iets misgunnen ook. Wat een ontzettend negatief leven heb je dan eigenlijk als je altijd maar zo denkt.

Schemerdier schreef:Misschien is ze op dit moment bezig de laminaat eruit te halen