Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:28

MarjanB schreef:
karuna schreef:
Geen idee :+ ben op de zwarte cross geweest en nu de puinhoop opruimen. Helaas heeft hij me mogelijk wel op nos journaal gezien. -O- hoop niet dat dat wat getriggert heeft. Wel hebben we zitten geinen. Ach dan kan hij het altijd nog opnemen. :))

Maar vanavond weet ik meer. :P

Meelezer :) Was jij het in het interview van het mindervaliden hotel?

Link...? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:51

MarjanB schreef:
Oh mooi is dat als iemand zegt dat je niet gehandicapt genoeg bent.. Vind dat altijd zoiets lastigs. Zie het ook in de parasport, ja maar die heeft niet echt wat en die tja dat weet ik ook niet. Dan denk ik altijd man wat een afgunst en gezeur. Blij zijn voor een ander is wel een heel lastig iets.

Maar ontopic, mooi dat die vent niet meer belt!

Hier hebben wij een pararuiter die ook in de reguliere sport wou gaan starten want daar was ze goed genoeg voor. Toen moest ze kiezen tussen het 1 of het ander. Dan ben je in mijn ogen niet zo gehandicapt dat je de para sport in moet.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:03

DeMolenhoek schreef:
MarjanB schreef:
Oh mooi is dat als iemand zegt dat je niet gehandicapt genoeg bent.. Vind dat altijd zoiets lastigs. Zie het ook in de parasport, ja maar die heeft niet echt wat en die tja dat weet ik ook niet. Dan denk ik altijd man wat een afgunst en gezeur. Blij zijn voor een ander is wel een heel lastig iets.

Hier hebben wij een pararuiter die ook in de reguliere sport wou gaan starten want daar was ze goed genoeg voor. Toen moest ze kiezen tussen het 1 of het ander. Dan ben je in mijn ogen niet zo gehandicapt dat je de para sport in moet.

Ik vind het niet kunnen dat je daar een mening over klaar hebt liggen. Een handicap is een handicap en het kan er van de buitenkant mild uitzien maar je weet nooit wat die persoon mankeert.

Anoniem

Re: Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:11

Als je goed genoeg bent om succesvol op hoog niveau in de reguliere sport mee te doen en dan zowel als para ruiter naar de Olympische spelen wilt en als niet para ruiter dan moet je een keus maken en kun je duidelijk mee met de reguliere sport.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:15

DeMolenhoek schreef:
Als je goed genoeg bent om succesvol op hoog niveau in de reguliere sport mee te doen en dan zowel als para ruiter naar de Olympische spelen wilt en als niet para ruiter dan moet je een keus maken en kun je duidelijk mee met de reguliere sport.

Dan vind ik dat fout beoordeeld. Vind niet dat je van twee walletjes kan eten. Maar de fout ligt dan toch bij het KNHS? Zij beoordelen toch jou gradatie?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-19 21:11

Daarom. De keuring is niet mals en je hebt niet zomaar een gradatie te pakken.
Aan mij zie je zo ook niet veel. Aantal littekens op mijn linker knie maar de ergste dingen zijn domweg onzichtbaar.

Maar joepie geen enkel telefoontje van chauffeur. Het lijkt erop dat het echt is gestopt. *\o/*

MarjanB

Re: Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 21:28

Mooi Karuna!! Lekker rustig :D

Wat betreft grades kijk maar naar Frank hosmar die heeft wat aan een vinger maar rijd wel in een grade waar je een dikke proef neer moet zetten. Elke gradatie zit in een andere grade van stapproef tot gp proef en alles daar tussen in.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 15:16

DeMolenhoek schreef:
MarjanB schreef:

Hmm. Dat zegt meer over de knhs dan over deze pararuiter. Want feitelijk zegt de knhs dat ze beter in de parasport kan dan tussen de reguliere ruiters starten. Deze ruiter had al gekozen maar iemand vertelde dat ze nog maar eens moest kiezen. Offtopic verder.

Karuna, blijkbaar was het telefoontje naar de werkgever meer dan voldoende toch?