Maar ik begrijp je wel hoor elnienjo.
Ik woon niet voor niets in de middle of nowere en dat bevalt me erg goed.
Ik vind het trouwens een hele nare veroordelende zin als je schrijft:
elnienjo schreef:Het is een extraverte wereld waarin de extraverten verwachten dat men altijd naar hun pijpen danst omdat zij zo nodig in het middelpunt willen staan.
Leven en laten leven. Als jij daar niets mee hebt is dat voor mij evenveel waard als mijn zoon die één groot feestvarken is

en die ik echt nooit bij kan houden laat staan bij wil houden. Maar het is enorm tof als hij hier eens komt en zich in de stille wereld (met moeite) van zijn moeder voegt en hij vindt het tof als ik naar hem kom en me voeg in zijn drukke wereld (ook met moeite).
Ik zit er tussen jou en mijn zoon in. Maar mensen zijn zoals ze zijn en alles mag er zijn.
Het woord egoïstisch maak jij ervan, dat heb ik niet gebruikt. Ik heb het woord egocentrisch gebruikt. Daarmee bedoel ik, een wereld krijgen waar iedereen alleen maar die dingen doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Ik vind dat te beperkt, want ik vind het wel belangrijk om ook dingen te doen die anderen leuk vinden.
Wij hadden onze bruiloft er precies net uit. Maar we hadden het heel tof maar ook lekker en sober gehouden met een soort buffet.