oji schreef:Staan ze eigenlijk allebei nog steeds op non actief? Of is de dame al weer aan het werk? En enig idee hoe ze dat gaan doen. Lijkt me nl aan de ene kant heel raar als de ene al een tijdje weer aan het werk is en daar slecht heeft kunnen praten over de ander, maar allebei tegelijk weer starten na een tijd van afwezigheid en tegelijk na het reisje niet meer op het werk, roept natuurlijk ook veel vragen en speculaties op bij de collega's.
Nee ze zijn beide gelijktijdig op non-actief gezet, en zijn dat beide nu nog.
luuntje schreef:Fijn dat je man het gesprek met de jurist had opgenomen.
Dat samenwerken tussen je man en die collega lijkt mij een slecht plan.
Met die vrouwelijke collega gaat hem niet worden, maar de verstandshouding tussen mijn man en zijn overall leidinggevende is gelukkig nog steeds goed. Hij heeft veel contact met hem.
bigone schreef:Maar wel apart, ze is dus in de blote kont weggegaan? Want als alles nog in de badkamer lag is het wel heel apart. Dan ben je of woedend of bang en dan heeft de man van ts wel een flinke borrel opgehad om niets te ondernemen wanneer iemand alles laat liggen en vertrekt. En dan gaat slapen.
Nee, ze had wel wat kleren aan, maar ik meen dat delen van het ondergoed en panty was laten liggen.
MarjanB schreef:Ja of alleen d’r bh en een hemdje of panty oid lagen er nog.
Ts vind t bijzonder om te zien hoe rustig en weloverwogen je blijft! Ik weet niet of ik zo rustig zou kunnen blijven als ik in jouw situatie zat. Hoop dat t snel klaar is en je man weer lekker aan het werk kan!
Bedankt. Het is lastig, maar alleen op die manier kunnen we rationele beslissingen maken.