Dat ene genante moment...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wyb_ster

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:50

Naar aanleiding van de laatste heb ik ook een gevalletje.

Mijn eerste pony was eigenlijk een beetje te temperamentvol voor mij. Maar ik wilde als ambitieuze ruiter graag mijn eerste wedstrijd gaan rijden en ook mijn vader was enthousiast dus ik had mij opgegeven voor een redelijk grote wedstrijd klasse B. Ponylief kwam al half achterstevoren en steigerend uit de trailer gestapt, maar onder het zadel had ik haar toch onder controle. Mijn hele eerste proef volop tegen de hand uitgelopen, maar de jury vond het overduidelijk een belediging en stapte halverwege de proef uit de auto en heeft haar schrijfster de rest van de punten laten geven. Toen ik netjes afgegroet had, stapte ze uit de auto met de vraag: "Meisje, heb je les?" :+

Laten we het erop houden dat het een veelgebezigde uitspraak hier in huis is, die elke keer weer boven komt
Overigens reed ik mijn tweede proef 175 punten, nee, dat is zeker niet mijn allerbeste proef ooit geweest, maar het was een goede leer en gelukkig was ik te gemotiveerd om bij de pakken neer te gaan zitten. Al was het op dat moment zeker een gênante situatie

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:57

Ik heb er nog eentje..
Toen ik nog jong was gingen we elke februari vakantie skiën. Ik kon het aardig, had alleen een hekel aan de trek liften die tussen je benen moesten.
Op een moment moesten we met de lift naar boven toe, alleen ging het mis. Ik viel eraf en kon me nog net vast grijpen. Diegene achter mij zat voor mijn gevoel heel dicht op mij en daardoor durfde ik niet los te laten. Het gebeurde in het begin en heb me dus voort laten slepen op mijn buik tot bovenaan toe. Ik was echt bang, achteraf kon ik er wel om lachen maar toen niet.

Of het moment dat je op vakantie heerlijk in het zonnetje ligt op een bedje op de camping. En ineens iets warms en nats voelt spetteren. Ik weet niet wat voor vogel het was maar ik zat vanaf mijn tenen tot mijn haren onder. Zoooveeel vogelpoep. Mijn ouders kwamen niet meer bij en terwijl de tranen over mijn vaders wanden rolden van het lachen heeft hij me afgespoeld met de gieter. Dit verhaal komt nog regelmatig naar boven tijdens familie bijeenkomsten en ik vraag me nog steeds af wat voor vogel zóó véél poept.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:20

Heb erg veel lol gehad om jullie verhalen dus ik zal ook een bijdrage doen.

Ik was nog een kind en mijn moeder vond pijpenkrullen zo mooi. Geval was dat ik vroeger heel steil haar had (inmiddels niet meer). Dus mijn moeder besloot repen uit een wit laken te knippen en hiermee elke avond mijn haar mee in te zwachtelen.
Dat vond ik al niet zo leuk maar ik onderging het maar.

Tot de dag dat ik lekker in de ochtend met onze hond een ommetje ging maken, iedereen keek me aan, wees en schoot in de lach. Overbodig te vermelden dat ik met een hoofd vol stukken laken over straat ging :o

Groter gegroeid en mijn eerste baantje op een assurantiekantoor. In die tijd waren harige witte jassen helemaal in de mode en ik had er dan ook één. Wandeling gaan maken tijdens lunchpauze en daar gleed ik onderuit met mijn achterwerk in een plas waar heel veel olie in lag. Witte jas was nu zwart aan de achterkant. Ondanks de kou heb ik jas nonchalant binnenstebuiten over mijn arm geslagen en geprobeerd een air te creëren dat ik het te warm vond voor de jas.
Op kantoor teruggekomen, jas in de garderobe op de grond gelegd want ja......... Helaas wilde een collega behulpzaam zijn, die dacht dat mijn jas gevallen was en hing hem voor me op. Iedereen die daarna binnenkwam kreeg een spontane lachstuip.

Was met mijn moeder gezellig een paar daagjes naar Parijs toe. We gingen het postkantoor in voor postzegels want we wilden kaarten versturen.
Ik was klaar en stak gezellig mijn arm door die van mijn moeder en liep kwebbelend naar de uitgang. Bij de deuren aangekomen bleef mijn moeder opeens staan. Ik begreep niet waarom dus ik keek haar vragend aan. Had ik een oudere Parijse dame aan haar arm meegenomen, mensje keek doodsbang naar mij op, oeps. Mijn moeder, die had het allemaal gezien maar had zo'n lol dat ze me niet had gewaarschuwd. :+

Mijn man en ik hadden een Rhodesian Ridgeback pup op facebook gezien die terug was gebracht naar de fokker vanwege een overbeet en kromme poten. We waren de laatste twee op zevenjarige leeftijd verloren en hadden daarom voor een ander ras gekozen maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en we konden geen weerstand bieden.
Dus op naar de fokkers. Vrouw verwelkomde ons en ging ons voor naar de woonkamer, mijn man volgde haar en ik was de hekkensluiter (dacht ik). Na het passeren van de deur greep ik dan ook naar achteren naar de deurknop zonder om te kijken. De deurknop was verdacht zacht en warm dus ik keek om en toen bleek ik haar man vol in zijn edele delen gegrepen te hebben :o Als ik eraan terugdenk krijg ik nog het schaamrood op de kaken.
Pup is trouwens wel bij ons komen wonen en maakt al 4,5 jaar deel uit van ons gezin.

Dit is helaas maar een greep uit genante momenten.

Heb ook ooit bij een klassenavond van mijn dochter met mijn rok op mijn hielen gestaan omdat ik vergeten was de rits goed genoeg naar boven te trekken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:23

:')

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:15

Ik had vorig jaar een extreme trail clinic, paard kwam al snuivend uit de trailer, was ook nog eens erg hengstig en heeft me t hele parcours doorgesleept. Toch erop gegaan om door het water te gaan (waarooommmm???)
De eerste passen gingen oke tot mevrouwtje doorkreeg dat ze ECHT in het water stond en dus COMPLEET afging en acjter mn andere (wel brave) merrie aan ging. Tja daar viel ik, helemaal t water in terwijl iedereen langs de kant stond te kijken. Been bescherming dreef in de vijver en moest eruit gevist worden door een andere deelnemer met wel een braaf paard :') en ik was bont en blauw op mn been van de knop van mn zadel..

Oja ik heb er nog tig! Maar geen tijd dus deze nog ff: ik kwam mn ex tegen in de kroeg en hij (toen 20 ofzo) stond met een vrouw van 30-40 te praten. Ik had een borrel op en zei zonder dat zij het zou horen, grappend tegen hem “op een oude fiets moet je t leren he!”
Maar precies toen ik dat zei ging de muziek uit -O-

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:15

Op de middelbare school; (Vliegen meeuwen boven je hoofd) vind vogelpoep op je broodtrommel en op je brood. Ik kon wel janken... geen eten op een dag van 8 tot 5. en geen kantine waar je toen wat kon kopen.. terwijl klasgenoten naast me het niet meer konden houden van t lachen.

Maanden later had ik wat haast voor een ziekenhuis afspraak, opa/oma/moeder lopen voor mij aan en ik trek de deur dicht. Ik zie weer zeemeeuwen boven het huis vliegen. met de gedachten van wat er op de middelbare school was gebeurd loop ik het padje af , 'k*t zeemeeuwen.' zeg ik nog even. Had ik dat maar niet gezegd want ik kreeg het recht op mijn haar.... Ik wat vloeken, opa/oma /moeder hadden niks door en dachten enkel schiet op terwijl ik naar binnen rende. Naja ik ga natuurlijk mijn haar wel wassen.... Toen ik terug kwam waren ze toch een potje chagrijnig. :')

Ook nog een op de middelbare school in de brugklas, de sport les van die wel erg knappe stage docent :') , iedereen had het er wel over.
Einde van de les nog een potje voetbal met zijn allen en hij deed ook mee, ik was erg gericht op de bal dus blijf er ook gewoon in de buurt...
Gaf ik hem perrongeluk een voetje, waardoor hij op mijn schoen ging staan en viel en als volgt ik over hem heen viel. :')

Dat ene gênante moment dat je wakker wordt met een Föhn in je armen (als knuffel houding) en je moeder je wakker maakt met deze vraag. :o ( Wc rol ook al mee gemaakt... geen idee wat ik in mijn slaap doe.)

Dat ene Gênante moment dat je in de mac met je zusje (toen 6 jaar) zit en ze vraagt wat die idioten (militairen) hier doen.
Uitgelegd dat dat geen idioten waren. maar militairen.
Kreeg ze haar happymael speelgoed zakje niet open en ik mocht hem niet open maken. Ze liep naar een van die gasten...
Gelukkig!! Zei ze niet 'he idioot wil je dit voor mij openmaken? '
Enkel zat ik daar alweer met een knal rood hoofd omdat ze goed is in de deugniet uithangen.

Dat gênante moment dat er niemand thuis is in de avond en je de enige bent... en je op de wc zit zonder wc papier.... je vervolgens heeeeeel ongemakkelijk naar de inloop kast rent op het te pakken.. en er achterkomt dat het helemaal op is... -O-

Spraakgebreken heb ik de laatste weken ook echt heel veel..
Bedoelde ; kun je mijn kettingslot in je fietstas doen.
Zei; Kan je dit in je magnetron doen.
Mijn moeder pest me er nog steeds mee, en sinds dien fietsen we niet op fietsen maar op magnetron's.

Vraagt mijn moeder als ik net (half) wakker ben of ik straks een brief in de brievenbus wil doen, zeg ik; Ja ik brievenbus de brief wel even straks.

Weet zo even geen openbare momenten die heel awkward waren, net als sommige wordt ik ook onhandig mij leuke gasten en dat verkl**t het :').

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:34

Sheehan schreef:
Gister nog, zulke erge zuigzoenen in mn nek hebben dat het lijkt alsof iemand heeft geprobeerd me te wurgen. Dat dacht mijn moeder ook, tot dat ik uit moest leggen wat er ècht gebeurd was :7

Zo heb ik ook eens een awkwarde situatie gehad met mijn vriendin.. :+
-Het tijdens de week van carnaval in Duitsland (zij zit daar op kamers), dus gezellig uitgaan enzo. En ja, ze had misschien wel wat overdreven veel zuigvlekken in haar nek (oeps :+ ) maar aangezien we gewoon 'thuis' waren stonden we op ons gemak in de gezamenlijke keuken te praten. Komt er plots dus een huisgenoot even gezellig meepraten en vraagt kei serieus wijzend naar haar nek "What's that in your neck? Did you get punched or...?"
Mijn vriendin half stotterend "Euhm no noo..."
Zegt zij weer "Ooooh, so you had a good night huh!"

Wat het extra awkward maakte is dat ik er gewoon bijstond, en dat meisje dus ook niet wist dat wij een koppel waren.. := Gelukkig heeft ze er daarna niet meer over doorgevraagd.

Verder was mijn vriendin ook ooit zo vriendelijk om mij een zuigplek te geven, midden op mijn keel waardoor mijn haar het niet kon bedekken. Kom ik aan bij mijn oma, moeder en zusje van 12. Vraagt mijn zusje natuurlijk waar mijn oma en moeder bijstaan "Wat is dat op je nek"? HOE JE KOP TOCH EENS KIND. :')

-Mijn moeder en (toen nog) stiefvader heb ik ook wel al eens in ongemak gebracht denk ik... We waren samen op reis op een boot geloof ik, ik was toen 9-10 jaar en mijn stiefzusje 10-11 jaar. En ik weet niet waar mijn stiefzusje het vandaan haalde, maar zij vond het blijkbaar nodig om mij te vertellen dat je het maken van baby's bij mensen 'n*uken' heet... Wat ze daarna alleen niet verwacht had volgens mij, was dat ik heel 'fier' naar onze ouders toe zou wandelen en kei hard zou roepen "HAH! JULLIE HEBBEN G E N * U K T!" ... :=
Ik kan me niet herinneren hoe vol die boot zat en of die mensen ook Nederlands konden verstaan, maar het is niet de beste herinnering van mijn leven.. :')

novicehJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:34

Benoite schreef:
Ik werk in een sauna. Echt al heel et regelmatig gehad dat ik het geslacht verkeerd raad doordat het zo donker is een veel oudere vrouwen kort haar hebben. Maar er nog niks van leren en mensen gewoon blijven aanspreken :roll:.
Het geslacht verkeerd raden in een SAUNA? :')

Ik had vandaag nog zo’n momentje. De vlag halfstok hangen, kan ik heus wel. Tot mn man terug kwam van z’n werk en mij berichtte: je gaat toch geen vlag op z’n kop hangen, laat m dan in de kast staan. Oeps....nooit op gelet!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:35

Wát een topic *\o/*

Een van mij: te dronken thuiskomen en bedenken dat het echt te moeilijk wordt om je fiets in de schuur te krijgen en 'm dus maar aan een lantaarnpaal vastmaken.
De volgende ochtend kwam ik bij m'n fiets en bleek het slot om de lantaarnpaal te zitten, maar niet om m'n fiets.

peach2001Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:21

Wat een geweldig topic :')

Ik heb zoveel gênante dingen gedaan/meegemaakt dat ik tegenwoordig eigenlijk geen schaamte meer ken :+ maar ik kan er wel een paar noemen.

Face first van de trap af vallen in de hmh rotterdam in de grootste en drukste zaal waarbij mijn korte jurkje als een soort sjaal om mijn nek kwam te liggen en het acuut stil was om me heen terwijl iedereen vollop zicht had op mijn billen want ik draag altijd strings :')

Dochterlief van 4 zit in de piemel en tieten fase en vraagt te pas en onpas aan, goddank, familieleden: "mag ik je tieten zien?" En benoemt regelmatig het wormvormig aanhangsel in diverse benamingen.

Boodschappen halen met pa, die heeft maar 2 dingen nodig en neemt dus geen kar of mandje, wordt voorgelaten bij de kassa en draait zich dan om naar achteren en roept: "kom maar met die karren, we mogen er hier voor" :')

One night standje, ik moest even de paarden hooi geven voor we het bed opzochten, kerel ging mee. Ik bukte, tieten floepten zo uit mijn jurk :+

Ik wilde een ronde baal omduwen, jongen die ik leuk vond kwam de schuur in en tegelijk verloor ik grip en lag ineens plat op de grond

Midden in de nacht even vanuit de disco naar huis rijden want er stond een koe apart om te kalven, koe begon net, ik het kalf op de wereld geholpen en de boer gebeld. Kwam de zoon, die ik zo leuk vond dus. Sta ik daar in kort jurkje helemaal van top tot teen onder vruchtwater, bloed, viezigheid etc. Hoewel hij wrs meer respect had ervoor was het voor mij wel gênant :')

Snachts even het weiland op want again koe moest kalven; plotseling politie met grote schijnwerpers op me en een agent die over de sloot sprong en naar me toe kwam rennen, allemaal lichten in mijn gezicht. Ze dachten dat ik iets illegaals aan het doen was zo in de nacht op een weiland :')

Dat doet me denken; vluggertje in de auto, wordt er ineens op het raam geklopt. Agent vraagt: "gaat het mevrouw?" Mijn antwoord "nu niet meer"

Recentelijker, eergisteren; ik stond in bh voor het raam een ander shirt te zoeken. Boer, iets jonger dan mij (andere boer, andere woning), was op het land aan het harken met de trekker. Normaal kijkt ie de keuken in of woonkamer en zwaait dan naar dochterlief, nu keek hij precies omhoog. Vreemd genoeg ging hij direct weg en kwam pas savonds laat het harken afmaken _O- en ik ben er toch vrij zeker van dat het uitzicht niet slecht was, ondanks dat ik genoeg commentaar op mezelf heb :+

Betrapt worden is zo vaak gebeurt, ik denk buiten die met de agent dat de keer in de kroeg ook wel in mijn top 3 hoort. Verloofde en ik waren als enige boven, dus ik op schoot. Komt de barkeeper halverwege het vluggertje de trap oplopen :oo

Maar waar ik me het meest voor schaam, het ergste dat ik ooit gedaan heb... Ik ging uit met een vast groepje, daarbij was een maatje. Knul was jong en stapelverliefd op me maar wist dat ik alleen voor knuffels kwam en niets met hem wilde. Ik was stapelverliefd op die boerenzoon die geen deel uitmaakte van dat clubje. Ik had een scharrel voor af en toe omdat boerenzoon jonger en erg religieus en serieus was en ik was een vrije rotterdammer en we dus vastbesloten waren beide om er niet iets samen te beginnen. Zo was er een schuurfeest. Ik stond in de armen van maatje. Scharrel ging naar huis en kwam gedag zeggen. Ik kuste scharrel terwijl maatje zijn handen nog op mijn heupen had en vanuit mijn ooghoek zag ik plotseling dat boerenzoon ook op dat schuurfeest was en met walging en minachting naar me keek. Dat was gelijk het einde van mijn wilde uitgaansleven :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:28

peach2001 schreef:

Ik heb zoveel gênante dingen gedaan/meegemaakt dat ik tegenwoordig eigenlijk geen schaamte meer ken :+ maar ik kan er wel een paar noemen.

Face first van de trap af vallen in de hmh [naam] in de grootste en drukste zaal waarbij mijn korte jurkje als een soort sjaal om mijn nek kwam te liggen en het acuut stil was om me heen terwijl iedereen vollop zicht had op mijn billen want ik draag altijd strings :')

Dochterlief van 4 zit in de piemel en tieten fase en vraagt te pas en onpas aan, goddank, familieleden: "mag ik je tieten zien?" En benoemt regelmatig het wormvormig aanhangsel in diverse benamingen.

Boodschappen halen met pa, die heeft maar 2 dingen nodig en neemt dus geen kar of mandje, wordt voorgelaten bij de kassa en draait zich dan om naar achteren en roept: "kom maar met die karren, we mogen er hier voor" :')

One night standje, ik moest even de paarden hooi geven voor we het bed opzochten, kerel ging mee. Ik bukte, tieten floepten zo uit mijn jurk :+

Ik wilde een ronde baal omduwen, jongen die ik leuk vond kwam de schuur in en tegelijk verloor ik grip en lag ineens plat op de grond

Midden in de nacht even vanuit de disco naar huis rijden want er stond een koe apart om te kalven, koe begon net, ik het kalf op de wereld geholpen en de boer gebeld. Kwam de zoon, die ik zo leuk vond dus. Sta ik daar in kort jurkje helemaal van top tot teen onder vruchtwater, bloed, viezigheid etc. Hoewel hij wrs meer respect had ervoor was het voor mij wel gênant :')

Snachts even het weiland op want again koe moest kalven; plotseling politie met grote schijnwerpers op me en een agent die over de sloot sprong en naar me toe kwam rennen, allemaal lichten in mijn gezicht. Ze dachten dat ik iets illegaals aan het doen was zo in de nacht op een weiland :')

Dat doet me denken; vluggertje in de auto, wordt er ineens op het raam geklopt. Agent vraagt: "gaat het mevrouw?" Mijn antwoord "nu niet meer"

Recentelijker, eergisteren; ik stond in bh voor het raam een ander shirt te zoeken. Boer, iets jonger dan mij (andere boer, andere woning), was op het land aan het harken met de trekker. Normaal kijkt ie de keuken in of woonkamer en zwaait dan naar dochterlief, nu keek hij precies omhoog. Vreemd genoeg ging hij direct weg en kwam pas savonds laat het harken afmaken _O- en ik ben er toch vrij zeker van dat het uitzicht niet slecht was, ondanks dat ik genoeg commentaar op mezelf heb :+

Betrapt worden is zo vaak gebeurt, ik denk buiten die met de agent dat de keer in de kroeg ook wel in mijn top 3 hoort. Verloofde en ik waren als enige boven, dus ik op schoot. Komt de barkeeper halverwege het vluggertje de trap oplopen :oo

Maar waar ik me het meest voor schaam, het ergste dat ik ooit gedaan heb... Ik ging uit met een vast groepje, daarbij was een maatje. Knul was jong en stapelverliefd op me maar wist dat ik alleen voor knuffels kwam en niets met hem wilde. Ik was stapelverliefd op die boerenzoon die geen deel uitmaakte van dat clubje. Ik had een scharrel voor af en toe omdat boerenzoon jonger en erg religieus en serieus was en ik was een vrije rotterdammer en we dus vastbesloten waren beide om er niet iets samen te beginnen. Zo was er een schuurfeest. Ik stond in de armen van maatje. Scharrel ging naar huis en kwam gedag zeggen. Ik kuste scharrel terwijl maatje zijn handen nog op mijn heupen had en vanuit mijn ooghoek zag ik plotseling dat boerenzoon ook op dat schuurfeest was en met walging en minachting naar me keek. Dat was gelijk het einde van mijn wilde uitgaansleven :o

En jahoor, daar ging m'n thee. :') _O-

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:32

Dit zegt genoeg denk ik :')

Eerste fotomeeting ooit en er dan vol afvallen in het water en het hoofdstel ook nog meenemen... ging soepel
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:46

Dat plonsje :')

Marriefloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:40

peach2001 schreef:

Face first van de trap af vallen in de hmh rotterdam in de grootste en drukste zaal waarbij mijn korte jurkje als een soort sjaal om mijn nek kwam te liggen en het acuut stil was om me heen terwijl iedereen vollop zicht had op mijn billen want ik draag altijd strings :')

:=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 06:54

O.ja.De piemel en tiet fase van de kinderen op kleuterleeftijd.Vooral na sportdag op school en mijn oudste van 4 ondekte dat je met een piemel plast.Ze was met een ander jongetje op de wc beland.Het werd een hele leuke zomer vooral toen haar zus van 3 het woord ook overal rond riep. Later was het woord sex nog leuker en vroeg ze aan opa of hij nog sex had :oo

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 07:55

Nonchalant je capuchon opzetten waardoor je vlecht naar voren vliegt en je jezelf keihard in je oog mept met de punt ervan #)
Bij het aansingelen van een zadel met korte stoten, de grip op de singelstoot verliezen en jezelf vol in je oog (ja, alweer) raken met je eigen vuist #)
(het is een gave denk ik)
Als vakantiehulp in een verpleeghuis met gedeelde slaapkamers, proberen om bij iemand het verkeerde gebit in te doen ondanks protesten
Mezelf bloedserieus voorstellen aan de oma van m'n neven (niet m'n eigen oma) terwijl ik haar al super vaak had gezien op verjaardagen van m'n tante
Met vriendje door de lattenbodem zakken in het vakantiehuis van de ouders van een vriendin :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 08:28

De piemel en tietenfase van mijn nichtje. 2 minuten voordat we naar de supermarkt zouden gaan zegt ze ineens: mijn papa heeft een piemeltje. Ik was zo bang dat ze het in de supermarkt weer zou doen, maar deed ze niet gelukkig

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 08:29

Mijn pleegzusje zei in een volle supermarkt bij de kassa: wow, die mevrouw heeft grote tieten (toen was ze 3 ofzo). Was niet met mij gelukkig haha. Die mevrouw kon r wel om lachen en had gezegd “je hebt helemaal gelijk meisje” :=

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 08:35

In de supermarkt, met mijn dochter toen ze een jaar of 4 was denk. Er liep een vrouw met een boerka voorbij. Vraagt ze keihard:"mama, is dat een heks?"

Toen ik met mijn tinker merrie op vakantie was, moest ik tijdens een dagrit nodig plassen.
Dus ik in de bosjes en ondertussen paardlief vasthouden. En toen besloot ze ineens weg te lopen, waardoor waardoor ik al hurkend bijna viel. Mijn broek nat plaste en paard los liet.
Uiteraard stopte ze bij het eerstvolgende gras sprietje. Vriendin pieste bijna in haar broek van het lachen.
Geen idee waarom ik mn paard niet aan haar heb gegeven. Zal wel overmoed van mijn kant geweest zijn :D

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 08:45

theadora99 schreef:
Mijn pleegzusje zei in een volle supermarkt bij de kassa: wow, die mevrouw heeft grote tieten (toen was ze 3 ofzo). Was niet met mij gelukkig haha. Die mevrouw kon r wel om lachen en had gezegd “je hebt helemaal gelijk meisje” :=

Dit doet mij denken aan mijn nichtje van 7 XD.
Waren laatst op het strand en zij ging met der voeten het water in en ik bleef op afstandje kijken. Staat ze ineens een mevrouw aan te staren, 5 minuten lang. Dus ik roep haar bij me en vraag wat er was. Zegt ze ineens die mevrouw heeft echt grote tieten.

Ik schoot in de lach en zijn maar een stukje gaan lopen.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 09:14

Over de piemel- en tietfase...

Als een meisje van een jaar of vier scharrelde ik op een familiefeestje door het huis. Mijn oom was op dat moment op het toilet en had de deur niet op slot gedaan. Ik trok de deur open en keek naar wat ik aantrof en zei vol ongeloof: "Die piet is veel groter dan mijn pappa's piet!!!" En ik begrijp nog steeds niet hoe ik hierop gekomen ben toentertijd.

Mijn broer en ik schelen 8 jaar, dus toen hij in de puberteit zat, was ik een stuk jonger. Ook toen bleek ik moeite te hebben met personal space herkennen en banjerde ik de badkamer in waar mijn broer net klaar was met douchen. "Er zitten allemaal haartjes op!" had ik verbaasd geroepen.

Uiteraard word ik hier nog op geattendeerd bij elke familiegelegenheid. :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 09:23

Ik was een keer skiën in zo'n skihal in Duitsland. Nou, als er iets is wat ik niet kan, is het skiën :')

Het naar beneden gaan ging wel, alleen de bochtjes maken ging niet. Ik ben in volle vaart naar beneden gevlogen en uiteindelijk keihard tegen een muur aan geskied. Ik vloog half over de kop, verloor mijn skies en lag daar echt versuft op de grond. :') Gelukkig kwam er een vriendelijke Duitse man me helpen.

En nog erger die dag: je hebt zo'n soort lopende band/roltrap terug omhoog zodra je beneden bent aangekomen. Nou is dat best wel steil en was er niks om je aan vast te houden. Ik ga daar dus op staan met mijn skies en op het moment dat die lopende band gaat lopen en ik dus omhoog wordt gesleept, val ik naar achter met mijn voeten in de lucht. Die band stopte en iedereen keek me lachend aan en iedereen moest wachten tot ik weer overeind was voordat die band weer verder kon gaan. Alleen ik kon niet overeind komen met die skies aan mijn voeten en ik kreeg ze er ook niet vanaf. Dus het heeft even geduurd voordat ik overeind was :')

Ik heb sindsdien nooit meer geskied :+

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 12:26

Ik heb twee keer een cadeau moment verpest

Eerste keer was bij me ex we reden in de auto en hadden het over sieraden en cadeautjes etc. En hij had het over parels (ik was toen 17). Ik zei dat ik parels niet zo bijzonder vond en beschreef wat ik mooier vond. We hadden het nog een poosje over parels en ik heb het aardig afgekraakt. Mijn ex was nogal van de cadeautjes (beetje bizar elke keer had hij wel iets bij zich uiteindelijk hebben we maar 5 maanden wat gehad en had ik ontelbaar veel cadeautjes).
S avonds gaf hij mij een cadeautje beetje terughoudend. Pakte ik het uit was het een echte parel ketting :+

Tweede keer was iets soortgelijks. Was het verloofd gefeest je van mijn man en ik. Zat te praten met o.a. zijn broer. Kwamen we op uitzet sparen etc en of ik een droger wou. Nee hoefde geen droger vond dat onzin en een energie vreter ( is altijd mijn mening geweest alleen nu de 4e op komst is zou ik er wel 1 willen).

Laten pakte we de cadeautjes uit en zat een envelop bij met een kaart van die broer dat hij ons een droger cadeau deed :=

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 13:14

Een zakelijke kennis van mij vertelde trots over de geboorte van zijn zoontje en noemde de naam. Tot drie keer toe verstond ik de naam niet en uit de manier waarop ik probeerde de naam te herhalen in combinatie met mijn vertrokken gezicht bleek duidelijk dat ik verbijsterd was hoe iemand zijn kind zó kon noemen...

Pas toen ik er jaren later aan terugdacht bedacht ik me hoe onaardig dat moet zijn overgekomen :o

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 13:15

Haha oja toen ik klein was (denk 5 ofzo) waren we bij mn oma op verjaarsvisite en toen zat ik in een wehkamp gids te kijken, ik kan me nog herinneren dat ik ermee naar mn (nogal preutse) pa liep van “waar is dit voor?” en de pagina met dildos etc liet zien :')