Wat een geweldig topic
Ik heb zoveel gênante dingen gedaan/meegemaakt dat ik tegenwoordig eigenlijk geen schaamte meer ken

maar ik kan er wel een paar noemen.
Face first van de trap af vallen in de hmh rotterdam in de grootste en drukste zaal waarbij mijn korte jurkje als een soort sjaal om mijn nek kwam te liggen en het acuut stil was om me heen terwijl iedereen vollop zicht had op mijn billen want ik draag altijd strings

Dochterlief van 4 zit in de piemel en tieten fase en vraagt te pas en onpas aan, goddank, familieleden: "mag ik je tieten zien?" En benoemt regelmatig het wormvormig aanhangsel in diverse benamingen.
Boodschappen halen met pa, die heeft maar 2 dingen nodig en neemt dus geen kar of mandje, wordt voorgelaten bij de kassa en draait zich dan om naar achteren en roept: "kom maar met die karren, we mogen er hier voor"
One night standje, ik moest even de paarden hooi geven voor we het bed opzochten, kerel ging mee. Ik bukte, tieten floepten zo uit mijn jurk
Ik wilde een ronde baal omduwen, jongen die ik leuk vond kwam de schuur in en tegelijk verloor ik grip en lag ineens plat op de grond
Midden in de nacht even vanuit de disco naar huis rijden want er stond een koe apart om te kalven, koe begon net, ik het kalf op de wereld geholpen en de boer gebeld. Kwam de zoon, die ik zo leuk vond dus. Sta ik daar in kort jurkje helemaal van top tot teen onder vruchtwater, bloed, viezigheid etc. Hoewel hij wrs meer respect had ervoor was het voor mij wel gênant
Snachts even het weiland op want again koe moest kalven; plotseling politie met grote schijnwerpers op me en een agent die over de sloot sprong en naar me toe kwam rennen, allemaal lichten in mijn gezicht. Ze dachten dat ik iets illegaals aan het doen was zo in de nacht op een weiland
Dat doet me denken; vluggertje in de auto, wordt er ineens op het raam geklopt. Agent vraagt: "gaat het mevrouw?" Mijn antwoord "nu niet meer"
Recentelijker, eergisteren; ik stond in bh voor het raam een ander shirt te zoeken. Boer, iets jonger dan mij (andere boer, andere woning), was op het land aan het harken met de trekker. Normaal kijkt ie de keuken in of woonkamer en zwaait dan naar dochterlief, nu keek hij precies omhoog. Vreemd genoeg ging hij direct weg en kwam pas savonds laat het harken afmaken

en ik ben er toch vrij zeker van dat het uitzicht niet slecht was, ondanks dat ik genoeg commentaar op mezelf heb
Betrapt worden is zo vaak gebeurt, ik denk buiten die met de agent dat de keer in de kroeg ook wel in mijn top 3 hoort. Verloofde en ik waren als enige boven, dus ik op schoot. Komt de barkeeper halverwege het vluggertje de trap oplopen

Maar waar ik me het meest voor schaam, het ergste dat ik ooit gedaan heb... Ik ging uit met een vast groepje, daarbij was een maatje. Knul was jong en stapelverliefd op me maar wist dat ik alleen voor knuffels kwam en niets met hem wilde. Ik was stapelverliefd op die boerenzoon die geen deel uitmaakte van dat clubje. Ik had een scharrel voor af en toe omdat boerenzoon jonger en erg religieus en serieus was en ik was een vrije rotterdammer en we dus vastbesloten waren beide om er niet iets samen te beginnen. Zo was er een schuurfeest. Ik stond in de armen van maatje. Scharrel ging naar huis en kwam gedag zeggen. Ik kuste scharrel terwijl maatje zijn handen nog op mijn heupen had en vanuit mijn ooghoek zag ik plotseling dat boerenzoon ook op dat schuurfeest was en met walging en minachting naar me keek. Dat was gelijk het einde van mijn wilde uitgaansleven