Wat een serieus gave reis naar Canada! Zo'n levenskans moet je inderdaad gewoon grijpen! en onwijs lief dat hij daarbij achter je staat, zo hoort het!
Kan hij meteen een heel mooi plekje voor jullie maken om je straks weer te ontvangen. Mooi toch?
Haha, Ook geen last van al het gesleep en dozen. Alleen ja, wel even vriendje missen.. Voor zover ik het lees sta je er wel steady in en komt dat vast wel goed. Als je elkaar veel belt en spreekt alsof je nog naast elkaar zit, dan komt dat helemaal goed.@Hutcherson
Lekker plekje! Je hoeft ook helemaal niet ver weg te gaan om samen tot rust te komen.
Fijn dat dat de hele zomer wordt voor jullie samen! Kan me voorstellen dat dat ook wel eens even goed is. Of je moet nu keihard aan elkaar wennen.. Wat wordt het? 
@Varekaj
Dat is een onwijs fijn vooruitzicht! Ik trek die warmere landen niet (ben in bergklimaat in de alpen opgegroeid zo ongeveer) maar ik zie mensen altijd helemaal bruin, zen en met schittering in de ogen terugkomen.
Fijn!! Gaan jullie dit jaar ook nog iets doen?
Canada staat ook nog op het verlanglijstje en naar de pinguïns ook. Helaas is die laatste onmogelijk duur.
Dus na 13 jaar opgroeien en leven in dit huis moet er echt heul veul opgeruimd worden haha. En ik vind het echt moeilijk hoor afstand doen van dingen. Zelfs als t kapot is.. Ja maar dit was toen … en dit is van... en dat herinnert me aan... Vriendin van me zei: 3 vragen bij elk ding: heb je het nodig, hou je ervan, wil je ervoor zorgen. En bij kleding: pas ik het nog aan?
Stuiter je nog niet door het huis intussen?