NoLimit_93 schreef:Supergave kans emilyslaluna, ik denk dat dat maandje zo voorbij gaat vliegen.
Ik denk het ook wel!
nardxash schreef:wat gaaf dat je naar canada gaat!
snap je gevoel over je vriend achterlaten met de verhuisdozen wel heel goed(zou dat zelf ook niet willen).
logisch dat je je vriend gaat missen maar je gaat wel een unieke en hele gave ervaring tegemoet!
Ik heb er ook wel veel zin in! En hij kan dan lekker alle snacks en pizza's eten die hij wilt zonder dat ik heb judge
Canon schreef:@emilyslaluna
Wat een serieus gave reis naar Canada! Zo'n levenskans moet je inderdaad gewoon grijpen! en onwijs lief dat hij daarbij achter je staat, zo hoort het!

Kan hij meteen een heel mooi plekje voor jullie maken om je straks weer te ontvangen. Mooi toch?

Haha, Ook geen last van al het gesleep en dozen. Alleen ja, wel even vriendje missen.. Voor zover ik het lees sta je er wel steady in en komt dat vast wel goed. Als je elkaar veel belt en spreekt alsof je nog naast elkaar zit, dan komt dat helemaal goed.
Super lief! Al het gesleep doen we samen maar hij mag alles gaan inrichten, gelukkig weten we beiden al hoe we het willen gaan doen, dus dat komt zeker goed.