Ik wens zijn familie, vrienden en kennissen veel sterkte. Peter was een top-kerel. Kon scherp zijn maar had altijd een open vizier. Een betrokken man! Op een vreselijke manier uit het leven weggerukt.
Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt over hoe dit ongeluk heeft kunnen gebeuren, dat getuigen zich gemeld hebben en er boven water komt wat er aan de hand geweest is. Het blijft niet te bevatten
Arethe
Geplaatst: 10-02-19 18:20
Jeetje ik lees dit nu pas. Wat heftig, gecondoleerd voor iedereen die hem kende en liefhad.
Jet
Geplaatst: 10-02-19 18:20
Kimmie1, dat hoop ik met je mee. Ik denk er nog vaak aan dat dit zomaar gebeurd is, als ik dat al heb, wat moet de familie van Peter dan wel niet hebben...
Ik hoop ook dat er meer duidelijk komt voor zijn gezin.
Mis zijn berichten op fb wel. Van de week een vriendin met problemen met dr pony op medisch gebied. En dan weer het besef, dat je hem niet meer even kan bellen.... Hoe moet zijn familie zich dan wel niet voelen.....
Ik had deze week inderdaad ook bijna een berichtje gestuurd. Iemand met een paard met hardnekkige mok..... had bijna Peter een berichtje gestuurd of hij daar wat voor had.
Faline
Geplaatst: 11-02-19 00:33
Vind het ook nog steeds niet te bevatten.. En voor zijn familie vind ik het zo verschrikkelijk! Op facebook komt zijn naam nog steeds veel naar boven bij verschillende dingen en iedere keer denk je het is niet echt.. En dan is het toch zo
kiki1976
Geplaatst: 11-02-19 17:07
Vandaag moesten we de dijk over naar Friesland. Me eigen druk gemaakt om niks. Was best bang om dingen te zien als bv dikke zwarte remsporen. Hoef niet precies te weten waar het was.
Maar vandaag was Peter wel veel in mijn gedachten
Jet
Geplaatst: 11-02-19 19:08
Dat is herkenbaar, ook al kende ik hem niet persoonlijk, ik moest afgelopen zondag ook erg aan hem denken. Ook ik ging voor het eerst na zijn trieste ongeluk weer over de afsluitdijk.
Ik had dat vorige week ook idd. Was een rare rit. Helemaal aangezien je de plek toen nog heel goed zag
GamblersCup
Geplaatst: 10-03-19 23:18
Hier ook wat verdrietige momenten... die stomme reclame op de radio "...met de kracht van de zee....". Moet altijd gelijk aan Peter denken. De foto uit het nieuws kwam weer ergens voorbij, van zijn auto die natuurlijk compleet verwoest was, deuren open, je ziet een fles liggen op de straat en herkenbaar etiket in de auto... ik kan er niet naar kijken, komt ie toch weer ergens op iemand z'n facebook pagina voorbij... vandaag op de indoor markt bij ons, stond een kraam met de duitse ruitersportzaak waar hij zaken mee deed... ben er hard aan voorbij gelopen...
Bizar he hoe veel dingen er zijn die je aan Peter doet herinneren. Zo confronterend, als dat voor ons al zo is, hoe moet dan wel niet zijn voor zijn nabestaande
Ik hoop wel dat er voor de familie duidelijkheid is gekomen hoe het vreselijke ongeluk nu heeft kunnen gebeuren, en dat er bruikbare tips uit de oproep actie van fb zijn gekomen.
Inderdaad onvoorstelbaar. Zeker de schijnbare onverschilligheid van de dader.
Mavelle
Geplaatst: 25-07-19 19:05
Wat een malloot. En nog bijdehand zijn als ze een bloedtesten willen afnemen ook.
Askja
Geplaatst: 25-07-19 19:08
De bak in gooien en levenslange rij-ontzegging. Dat soort types leert het nooit en kan zo weer iemand doodrijden
janouk
Blogger
Geplaatst: 25-07-19 19:11
O, Peet, je wordt zo gemist Het doet pijn om dit artikel te lezen. Onvergevelijk. Je had gewoon nog bij je mooie gezin moeten zijn. En mij af en toe een stom appje moeten sturen, met een rare foto van just another day at the office.
Mij raakt het ook hard, een dergelijk idioot met zo n lakse houding mag gewoon niet meer aan het verkeer deelnemen van mij. Meerdere keren al dronken gereden,
Alwiene
Geplaatst: 25-07-19 19:24
karuna schreef:
Mij raakt het ook hard, een dergelijk idioot met zo n lakse houding mag gewoon niet meer aan het verkeer deelnemen van mij. Meerdere keren al dronken gereden,
Bizar he, en dan doodleuk vragen of ie niet toch zijn rijbewijs terug mag. Wat mij betreft mag ie de rest van zijn leven wat hij wél nog vrij rondloopt met het openbaar vervoer.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-07-19 19:30
De man beseft denk ik niet eens (of er ontbreekt elke vorm van empatisch gevoel om wat voor reden dan ook) dat hij iemand heeft dood gereden en een familie verscheurd heeft achtergelaten door zijn gedrag,
Stel en dan echt stel hij reed inderdaad maar 130 en aan de goede kant en het was zijn schuld niet (geen van deze dingen is van toepassing ) zou je je normaal toch diep ellendig voelen dat je iemand hebt gedood,
beatje
Geplaatst: 25-07-19 19:32
Ik blijf de lage straffen van dit soort figuren ook niet snappen.Zo triest dit...Ze verwoesten mensen levens en gaan vrolijk weer door en dan nog klagen ook....
Alwiene
Geplaatst: 25-07-19 19:32
Nou inderdaad, maar ik heb sowieso voor alcohol achter het stuur (en dan bedoel ik niet 1 wijntje binnen de toegestane limiet als je wéét dat je ertegen kunt) echt totaal geen goed woord over.