Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Myrthe3 schreef:Zingen in de auto?
Ik zing heel vaak als ik alleen rijd, maar zie eigenlijk nooit iemand anders het doen onderweg
lifaya schreef:Meer mensen die bij het tanken gewoon door tanken tot die bomvol is?ik doe nadat die afslaat nog een stukje terug trekken en dan als die echr niet meer kan dan pas klaar.
Als je een afspraak maakt, overleg je er toch over? En als ik iemand steeds zou zien staan treuzelen, ja dan wil ik vroeger weg
poes schreef:Fireheart schreef:Niks maar OMG dit doe ik ook![]()
Voelt ergens goed voor je ego om zo’n auto eruit te trekken met je kleine Citroën C1
Je weet toch dat we je laten winnen?
ik rij 60 000 km per jaar en het kan me echt niet bommen wie of wat naast me staat en hoe die weg rijdt? Dan rij ik lekker verder en hoor ik naast me plots een motor blazen: waarom?
ik zie ook amper mensen met ‘dikke bakken’ erop ingaan eigenlijk? poes schreef:Veel van die ‘wedstrijdjes’ zitten volgens mij ook in mensen hun hoofdik rij 60 000 km per jaar en het kan me echt niet bommen wie of wat naast me staat en hoe die weg rijdt? Dan rij ik lekker verder en hoor ik naast me plots een motor blazen: waarom?
ik zie ook amper mensen met ‘dikke bakken’ erop ingaan eigenlijk?
its_daantjee schreef:ik heb ook een stomme bedenk ik me nu.. omt weg uit de tijd dat ik even niet meer paard reed en het vreselijk miste![]()
met de scooter vol gas over een vluchtheuvel en dan in de verlichte zit gaan staan.
mede vanwege het paardrijden dat ik toen miste, en mede vanwege de klap die ik anders opvang als ik de vluchtheuvel af ben
poes schreef:Veel van die ‘wedstrijdjes’ zitten volgens mij ook in mensen hun hoofdik rij 60 000 km per jaar en het kan me echt niet bommen wie of wat naast me staat en hoe die weg rijdt? Dan rij ik lekker verder en hoor ik naast me plots een motor blazen: waarom?
ik zie ook amper mensen met ‘dikke bakken’ erop ingaan eigenlijk?
Niet zozeer om 'dikke bakken' eruit te rijden, want als ik dat al zou willen, lukt me dat met mijn koekebak toch niet. Fireheart schreef:chevax schreef:
Wat is er mis met BMW-rijders?![]()
Niks maar OMG dit doe ik ook![]()
Voelt ergens goed voor je ego om zo’n auto eruit te trekken met je kleine Citroën C1