Dingen waarbij je je afvraagt: doet een ander het ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WietskeK

Re: Dingen waarbij je je afvraagt: doet een ander het ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:37

In plaats van te proeven, voel ik altijd aan mijn kopje of mijn thee genoeg afgekoeld is om het op te drinken. Ik weet precies hoe warm het kopje moet zijn. :')

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:54

WietskeK schreef:
In plaats van te proeven, voel ik altijd aan mijn kopje of mijn thee genoeg afgekoeld is om het op te drinken. Ik weet precies hoe warm het kopje moet zijn. :')

Jij hebt dus geen dubbelwandige kopjes :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:55

Zingen in de auto?
Ik zing heel vaak als ik alleen rijd, maar zie eigenlijk nooit iemand anders het doen onderweg :')

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 19:07

Oh en ik laat gas los als iemand aan t bumper kleven is :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:32

Myrthe3 schreef:
Zingen in de auto?
Ik zing heel vaak als ik alleen rijd, maar zie eigenlijk nooit iemand anders het doen onderweg :')

Oh jawel, de hele hele tijd. Ergste is als het net een goed meezingnummer is en je moet achter iemand stoppen voor het rode licht. :')

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:45

ik heb ook een stomme bedenk ik me nu.. omt weg uit de tijd dat ik even niet meer paard reed en het vreselijk miste :+

met de scooter vol gas over een vluchtheuvel en dan in de verlichte zit gaan staan.

mede vanwege het paardrijden dat ik toen miste, en mede vanwege de klap die ik anders opvang als ik de vluchtheuvel af ben 8)7

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:56

Mijn kind krijgt nauwelijks/geen snoep en koek maar als ie op bed ligt vreet ik een reep chocola of een pak koekjes :') O:)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 23:19

Bij het hang gedeelte in mijn kast, hangt alles met de voorkant of opening naar rechts toe.

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 23:28

Myrthe3 schreef:
Zingen in de auto?

Ooh jawel hoor!
Vooral wanneer (dacht) Q-music de foute/90’s liedjes uitzend. Doen ze toch altijd een paar dagen achter elkaar?

Reed op de autobaan, had Q-music op en deze draaide de Kabouter Plop dans. :')

Je moest eens weten hoeveel mensen en stelletjes ik in de auto heb zien dansen en zingen.
Wel lachwekkend om te zien hoor, want ik was zelf ook helemaal in m’n nopjes op het nummer haha.

Leuk om zo’n mensen dan te laten weten dat je het ook aan het meezingen bent en doen alsof je door de “microfoon” aan het zingen bent en dan door wilt geven aan de mensen naast je. :j

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:31

Zijn er ook mensen die expres te laat komen als mensen extreem zeuren over een tijd/bizarre eisen stellen aan een tijd?
(Voorbeeld: iets is 1u rijden; kom we gaan anderhalf/2u van te voren weg want dan zijn we op tijd)

Met meerdere mensen in de auto bohemian rhapsody zingen en dat dan iedereen zijn eigen bandlid qua zang heeft?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:46

Fireheart schreef:
Niks maar OMG dit doe ik ook :')
Voelt ergens goed voor je ego om zo’n auto eruit te trekken met je kleine Citroën C1 :')

Je weet toch dat we je laten winnen? ~~}>

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 07:52

lifaya schreef:
Meer mensen die bij het tanken gewoon door tanken tot die bomvol is? :+ ik doe nadat die afslaat nog een stukje terug trekken en dan als die echr niet meer kan dan pas klaar.

En dan wachten en dan kan er in totaal naafslaan nog 4 liter bij. Steeds beetje er bij.
Scheelt opjaarbasis 1 keer extra tanken, ik heb er echt zon hekel aan, rij altijd 900-1000 km op een tank. Moet er niet aan denken maar 600 te kunnen rijden. Of nog erger 400 op electrisch.
Laatst bijgewerkt door germie op 09-01-19 07:59, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 07:53

En mensen die absurd te vroeg weggaan, ja dan treuzel ik ook. Ik ben overigens niet van het te laat komen, daar erger ik me aan. Maar stel het is 1 uur rijden, dan 70 minuten nemen.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 08:43

poes schreef:
Fireheart schreef:
Voelt ergens goed voor je ego om zo’n auto eruit te trekken met je kleine Citroën C1 :')

Wát?! |( |( |(
Hoe ga ik dat nu aan mijn auto uitleggen :(:) ?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 17:28

gewoon lekker niet zeggen :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 20:11

Expres treuzelen vind ik echt aso eigenlijk := Als je een afspraak maakt, overleg je er toch over? En als ik iemand steeds zou zien staan treuzelen, ja dan wil ik vroeger weg :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 15:05

Benthhh schreef:
Met meerdere mensen in de auto bohemian rhapsody zingen en dat dan iedereen zijn eigen bandlid qua zang heeft?

Ik doe altijd alle stemmetjes zelf. :')

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 17:16

poes schreef:
Fireheart schreef:

Nog grappiger is om zo’n C 1-tje naast je z’n best te zien doen en er dan zo van wegrijden...

Vind het altijd zo raar dat mensen met kleine autootjes zo raar doen over mensen met een in hun ogen “dikke bak”.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 17:32

Veel van die ‘wedstrijdjes’ zitten volgens mij ook in mensen hun hoofd :D ik rij 60 000 km per jaar en het kan me echt niet bommen wie of wat naast me staat en hoe die weg rijdt? Dan rij ik lekker verder en hoor ik naast me plots een motor blazen: waarom? :D ik zie ook amper mensen met ‘dikke bakken’ erop ingaan eigenlijk?

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 17:50

poes schreef:
Veel van die ‘wedstrijdjes’ zitten volgens mij ook in mensen hun hoofd :D ik rij 60 000 km per jaar en het kan me echt niet bommen wie of wat naast me staat en hoe die weg rijdt? Dan rij ik lekker verder en hoor ik naast me plots een motor blazen: waarom? :D ik zie ook amper mensen met ‘dikke bakken’ erop ingaan eigenlijk?

Hier net zo. Rij ook zoveel en vraag me soms echt af wat mensen bezielt.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 17:52

En al helemaal als ze je voorbij trekken aan de stoplichten, voor je rijden en dan niet doorrijden -_-
Optrekken alsof ze 120 gaan knallen en dan 60 blijven tutten

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 18:16

Granoek schreef:
En al helemaal als ze je voorbij trekken aan de stoplichten, voor je rijden en dan niet doorrijden -_-
Optrekken alsof ze 120 gaan knallen en dan 60 blijven tutten

Of van die mensen die links rijden maar daar eigenlijk niks te zoeken hebben, ook zoiets

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 19:44

Ik zet mijn uurwerken die niet op satelliet zitten allemaal een of twee minuten voor.

Versnellingspook in neutrale voor de rode lichten enkele keren opnieuw checken doe ik ook.

its_daantjee schreef:
ik heb ook een stomme bedenk ik me nu.. omt weg uit de tijd dat ik even niet meer paard reed en het vreselijk miste :+

met de scooter vol gas over een vluchtheuvel en dan in de verlichte zit gaan staan.

mede vanwege het paardrijden dat ik toen miste, en mede vanwege de klap die ik anders opvang als ik de vluchtheuvel af ben 8)7

Ik rijd met de moto en ik doe dat ook, niet omdat ik paardrijden miste/mis, maar gewoon omdat je dan minder moet afremmen om er comfortabel over te kunnen rijden. Denk dat dat vrij normaal is :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:36

poes schreef:

Ik blaas mijn auto op omdat het op de nette manier anders 1 minuut en 16 seconden duurt voordat ik mijn doelsnelheid behaald heb. :') Niet zozeer om 'dikke bakken' eruit te rijden, want als ik dat al zou willen, lukt me dat met mijn koekebak toch niet.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:36

Fireheart schreef:
chevax schreef:

Wat is er mis met BMW-rijders? :+ ;)

Ja en al helemaal als zij al op de linkerbaan zijn gaan staan terwijl rechts nog vrij is!
Verder scheld ik ook veel in de auto, vooral op trage mensen, besluiteloze mensen, uitslovers, eigenlijk op iedereen...