) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
) vrienden over de vloer heb die wel wijn drinken. 'Ja maar het is biologisch, daar houd jij toch van?'
Die staat nu heel mooi boven op de boekenkast, ter decoratie en ik ben nog steeds een manier aan het verzinnen om vader aan het verstand te peuteren dat ik geen derde fles hoef voor sinterklaas, want dat zie ik nog wel gebeuren
Maak je een stoofschotel met rode wijn en stoofpeertjes met rode wijn
luuntje schreef:Wat een erge cadeaus komen er voorbij zeg.
En je kind foppen, tja niet iedereen kan dat leuk vinden.
Mijn man zit thuis met een burnout. Heel vervelend voor hem.
Kreeg hij van zijn werk een kaart, was hij erg blij mee.
En een hele grote fruitmand, hij eet geen fruit.
Ik heb fruit gegeten en fruit weggegeven.
Maar ik was niet teleurgesteld ik was echt blij en heb dat ding volgeschreven. Dus echt teleurgesteld was ik niet.
In die week kreeg ik gelukkig een cadeau waar ik wél heel blij mee was.
gekocht door een collega waar ik heel veel mee omging en die dat zelf wel heel lekker vond.
) gemaakt met hele leuke cadeautjes erin en een oliebol aan snoep.. Wat kreeg ik terug? Een dus doosje wat zogenaamd het boek van sinterklaas voor moest stellen (rood a4 tje eroverheen met een goud kruis en klaar.. Zijkanten en achterkant waren niet eens gedaan) waar een zelfgebrand cd in zat (met muziek waar ik niets mee had) en verder niets.. Echt een hele grote domper was dat.. Vergeet t nooit meer..
Verder dan een toffee gemaakt van keukenrol of een sint van een schoenendoos kwam ik niet
En dan kreeg ik altijd hele mooie dingen, zoals een genaaide kat die ik moest opereren of een compleet 3D pietje met stoffen kleding en al. Selina schreef:Ik denk dat ik op de basisschool vaak diegene was die anderen teleurstellende surprises gafVerder dan een toffee gemaakt van keukenrol of een sint van een schoenendoos kwam ik niet
En dan kreeg ik altijd hele mooie dingen, zoals een genaaide kat die ik moest opereren of een compleet 3D pietje met stoffen kleding en al.
Helaas een moeder die totaal niet creatief was en daarom ook zeer weinig knutselspullen in huis
Het was dan misschien ook wel terecht dat ik ook altijd lelijke surprises kreeg

opisop_shop schreef:Toen ik een jaar of twaalf was denk ik, hadden we lootjes getrokken voor Sinterklaas. Mijn naam stond verkeerd geschreven op de cadeaus! Bleek dat mijn vader door een collega zijn cadeaus had laten kopen, laten inpakken én gedicht laten schrijvenDie viel meteen door de mand...
Oh en mijn ouders zijn mij ook een keer vergeten, overal stond de naam van mijn zus op, die kreeg verdacht veel
(Hij had gewoon even in z'n zak gegraaid en niet gekeken verder) Het is altijd een rare man gebleven met cadeaus