Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rolfje schreef:Grappig, klein wereldje zo, leuke stal! Eigenaar heeft een aantal leuke Jazz schimmels staan.Ailill schreef:Heb er zelf niet gestaan, vrienden wel en ik gaf er wat combinaties les, inmiddels 5+ jaar geleden. Hebben ze nog steeds ieder jaar van die mooie kittens?
Geloof dat die katten gesteriliseerd zijn inmiddels, maar ik kom er ook alleen nog om les te geven
Romeo2007 schreef:Wat ik me afvraag... hebben jullie geen behoefte aan genegenheid? Of zoeken jullie dat ergens anders?
lor1_1984 schreef:Romeo2007 schreef:Wat ik me afvraag... hebben jullie geen behoefte aan genegenheid? Of zoeken jullie dat ergens anders?
Daar heb ik een scharrel/fwb/vulmaarin voor.
Ook voor de nachten dat ik sterk behoefte heb om tegen iemand aan te kruipen.
Enige wat ik soms, heel soms mis is dat je 's avonds niet iemand hebt om tegenaan te kruipen op de bank, een arm om je heen wanneer je het ff moeilijk hebt of gewoon de dag bespreken.
Maar dat zijn maar korte momenten, 95% vd tijd geniet ik juist van het alleen zijn en geen rekening te hoeven houden met een partner etc.
Romeo2007 schreef:Het leuke is, ik hou totaal geen rekening met mijn partner en hij niet met mij en het loopt gesmeerd. We doen beiden ons eigen ding en het is prima al 14 jaar zo. Het kan echt anders dames