Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Magrathea schreef:Een aantal jaar terug zijn een aantal studenten verdronken toen hun bootje het begaf. Maarja ze waren dronken... Heeft het nieuws niet eens gehaald![]()
Terwijl die mensen ook nog hun hele leven voor zich hadden, en ook ouders, broertjes, zusjes, vrienden hadden die hier kapot van zijn geweest... Waarom is dat minder erg?
SassyMoon schreef:Magrathea schreef:Een aantal jaar terug zijn een aantal studenten verdronken toen hun bootje het begaf. Maarja ze waren dronken... Heeft het nieuws niet eens gehaald![]()
Terwijl die mensen ook nog hun hele leven voor zich hadden, en ook ouders, broertjes, zusjes, vrienden hadden die hier kapot van zijn geweest... Waarom is dat minder erg?
Nee niet minder erg, maar ook niet erger dan oudere mensen die op die manier dood gaan.
We zijn allemaal mensen die niet graag dood gaan en nog de rest van ons leven oor ons hebben..
Sonja_vR schreef:Ik krijg altijd de kriebels van de uitspraak
“Abortus plegen”
Je pleegt niks, je laat iets uitvoeren/doen
“Plegen” geeft het een crimineel tintje
Een moord plegen bijvoorbeeld
xLaraaj schreef:stille meelezer kruipt even naar boven![]()
Ik zou ook zeker abortus plegen, wil absoluut geen kinderen en heb er niets mee.
Maar wat doen jullie met petekinderen? Mijn zus is in juni bevallen van een dochter en ik ben als meter gevraagd. Wat ik natuurlijk een hele eer vond. en ik zie eigenlijk dat klein wormpje graag. Maar ik vrees er al voor als ze mij gaan vragen voor babysit ofz (nog nooit gedaan). Hoe doen jullie dat ?