Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dracarys schreef:Vind de paarden er inderdaad ook schraal uit zien. En op de video's weinig tot geen ruwvoer te zien in de kaalgevreten landen. Gooi er lekker een grote baal neer zodat ze onbeperkt tot hun beschikking hebben.
Pepperrr schreef:Zo heb ik ook ooit een reactie geplaatst met dat de meeste "haatreacties" echt geen haat zijn, maar adviezen en dat mensen oprecht goede tips geven. Dat ze dit zien als haat, kritiek en commentaar zegt dan meer over hun als over ons.
njcgregoor schreef:Als je hun een mail stuurt met de vraag of ze info hebben over een pony oid krijg je ook geen fatsoenlijk antwoord. Geen aanhef, geen met vriendelijke groet, geen vriendelijke toon in mijn ogen. Net als naar deze jonge fan die dus zelfs op kamp is geweest..
njcgregoor schreef:Als je hun een mail stuurt met de vraag of ze info hebben over een pony oid krijg je ook geen fatsoenlijk antwoord. Geen aanhef, geen met vriendelijke groet, geen vriendelijke toon in mijn ogen. Net als naar deze jonge fan die dus zelfs op kamp is geweest..
sanso schreef:Amber_anne schreef:Is toch onder elke 'haat' reactie op hun instagram. Meteen ook dat andere meisje 'was jij erbij'
Je moet maar eens terugzoeken. De fan brigade vliegt altijd meteen op de mensen die een scherpe opmerking maken. Daar verbaas ik mij zo overdoe gewoon even rustig haha
Trui schreef:Ja eerst vroeg Jantje inderdaad ‘waarom krijgen zij wel meteen een shirt terwijl de anderen er al vier maanden Op wachten?’ Waarop pzb reageerde ‘ze krijgen geen shirt want de shirts zijn op.’
Dan is dit hierboven inderdaad een stuk netter