Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:rainbow8 schreef:In mijn eerste huis heb ik ook zeil gehad en die is gelegd door de mensen van de winkel waar ik het gekocht heb.. Deze is zonder ondervloer verlijmd aan het beton.. Dus onzin dat daar een ondervloer onder moet..
Jouw huis was ook een gehorige jaren 70 flat?
ChelseaAyLee schreef:Kan misschien wel een deken onder de stofzuiger leggen? Dat ik hem daarop voorttrek? Zou dat werken?
rainbow8 schreef:In mijn eerste huis heb ik ook zeil gehad en die is gelegd door de mensen van de winkel waar ik het gekocht heb.. Deze is zonder ondervloer verlijmd aan het beton.. Dus onzin dat daar een ondervloer onder moet..
cam schreef:Maar die baby slaapt toch ook om 12.00 uur en ook rond 15.00 uur of om 18.00 uur. En is ook wel eens wakker om 03.00. Hoe zou TS nou rekening moeten houden daarmee. Over twee maanden is het ritme weer helemaal anders. Echt kinderen slapen overal doorheen als je het maar vanaf het begin niet te stil is in huis. In je buik slapen ze ook gewoon door de herrie heen hoor. Ik vind na 22.00 uur stil een prima afspraak.
DeMolenhoek schreef:cam schreef:Maar die baby slaapt toch ook om 12.00 uur en ook rond 15.00 uur of om 18.00 uur. En is ook wel eens wakker om 03.00. Hoe zou TS nou rekening moeten houden daarmee. Over twee maanden is het ritme weer helemaal anders. Echt kinderen slapen overal doorheen als je het maar vanaf het begin niet te stil is in huis. In je buik slapen ze ook gewoon door de herrie heen hoor. Ik vind na 22.00 uur stil een prima afspraak.
Hier wil ik toch even op reageren. Ik heb deze opmerking ondertussen al meerdere keren zien voorbij komen in dit topic en dit is zonder meer niet waar. Niet elk kind is hetzelfde. Ik spreek uit ervaring. Mijn baby is nu 7 weken. Wij hebben ook niets gelaten. Bezoek, vaatwas ruimen, stofzuigen etc. Toch werd ze telkens wakker. Sinds 2 weken hebben wij het opgegeven en brengen wij veel meer rust. Ze is nu eenmaal een gevoelige baby die snel overprikkeld is. Dat bestaat gewoon.
DeMolenhoek schreef:Oh maar daar geef ik jou gelijk in hoorHier om 21.00 moet je echt nog geen slapend kind verwachten. Ging mij echt meer op de reactie dat een kind overal door slaapt