"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:49

Liesje1611 schreef:
CalipsoLover schreef:
Ooh heb er nog een, Ben&jerry ijs uit de koelkast halen, er terug in steken en er vervolgens terug uithalen. Voedselvergiftiging en nooit meer Ben&jerrys gegeten, nooit meer dus :')

Ho eens.. krijg je hier voedselvergiftiging van? Ik heb woensdag het laatste restje B&J opgegeten wat nog in de vriezer lag en sindsdien hou ik zelfs geen droge crackers en vla binnen.. %)
Goed punt, zou kunnen.

Al moet ik eerlijk bekennen dat mijn bak vrijwel nooit de vriezer thuis haalt :P

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:51

Lees op de eerste pagina veel salto's met de fiets, hier nog een :') Het spatbord van m'n voorwiel zat een beetje los en had het provisorisch met een veter vastgemaakt.. Spatbord schoot helemaal los en mn wiel blokkeerde waardoor ik een mooie salto maakte en m'n hand brak :+

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:58

Cortisonen injecties laten zetten %) los van de pijnlijke injecties zelf, er atrofie van gekregen, en de pijnklachten zijn alleen maar groter geworden. |o

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 15:20

PureSG schreef:
Cortisonen injecties laten zetten %) los van de pijnlijke injecties zelf, er atrofie van gekregen, en de pijnklachten zijn alleen maar groter geworden. |o

Mijn moeder is hiervan vervroegd in de menopauze gekomen...

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 15:23

Een mandarijn pellen op de fiets en tegelijk ook kletsen met een vriendin. Ik belandde met fiets en al in de sloot. Fiets kregen we er zelf niet meer uit dus toen is iemand in een auto gestopt en heeft met een touw mijn fiets uit de sloot gehaald :')

Fearn

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 15:26

Van zo'n (buisvormige) glijbaan in het zwembad gaan.. vorig jaar ergens ging ik er vanaf (even m'n jeugd herbeleven dacht ik :') ) en ik ging best wel snel, en opeens zat er middenin die glijbaan zo'n jochie stil. (vond hij leuk ofzo). Ik klapte dus keihard met mijn gezicht op zijn achterhoofd, wat resulteerde in een enorm dikke/bebloede lip en een gekneusd neusbotje (waar ik nog lang last van heb gehad...).

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 15:54

Naar aanleiding van de post van een andere bokker herinnerde ik me er ook eentje.

Wat ik nooit meer doe is mijn snufferd laten bepalen of de rauwe kip in de koelkast nog eetbaar is of niet, terwijl ik mijn moeder enkel vanop afstand kan consulteren via de telefoon. De snufferd besloot dat het nog wel kon. Needless to say, hij had het fout en ik kan nu met trots zeggen dat ik écht weet wat zware diarree hebben is :Y)

Dat doe ik dus nooit of te nimmer nog een keer. Zodra het pakje open gaat alles gebruiken of de rest wegkieperen, tenzij je het kan invriezen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 17:00

Nooit maar dan ook nooit meer bij een bepaald bedrijf banden van de auto of vrachtauto laten repareren.

Afgelopen maandag voordat ik met de vrachtauto wou gaan rijden mijn verplicht controle rondje gedaan en daarbij een spijker in de band gevonden van de vrachtauto.
De planners opgebeld en te horen gekregen, ja wacht maar even tot 8 uur dan kun je naar de bandendienst 1.2 km verderop.
Zo gezegd zo gedaan rij ik om 8 naar de bandendienst. Hij ziet de band en zegt direct ja dat word een nieuwe.
Dus hij haalt een nieuwe uit het magazijn, en ik vraag hem is dat dezelfde wat ik had? Ja het is alleen een ander merk. Dus prima ik bel nog even de planner voor zijn oke....
De planner geeft ook zijn oke.
Dus hoppa band eronder toen hij de vrachtauto weer liet zakken na de bandwissel zei ik direct al waarom buikt die band zoveel meer uit als de andere kant euh ja geen idee.

Dus ik rijden... Had slechts 13 ton geladen en moest een klein stukje rijden... Volgende tour was slechts 10 ton, de tour erna was 16.8 ton en toen had ik het gevoel dat ik met vrachtwagen zou gaan vallen.
Dus ik direct terug na de bandenboer en luchtdruk controleren nee was alles prima.
Heb dit toen bij de planners gemeld.

Dinsdag eerste tour met 12 ton geladen gereden. De 2de tour moest ik met 14.3 ton naar een adres 90 km verderop....
Toen ik op de b401 reed ben ik verdorie bijna van de weg gekomen.... Dus planners gebeld, verdorie jonges ik moet na de garage er is iets mis...
Langzaam aan ma de garage.
Garage is 2 uur bezig alles te controleren.. Nouja je hebt meer gewicht op links als rechts dus ja het kan aan de band liggen.

Dus voorstel van de garage, niewe banden op de vooras en doe van de vooras na de achterste lenkas.
Nieuwe banden moeten eerst besteld..

Dus ik rij nu al een hele week met een vrachtauto die naar links afzakt... Echt nooit nooit weer dat ik na de bandendienst ga die op 1.2 km van het bedrijf is waar ik voor werk.

Ik heb echt zo veel moeite moeten doen deze week om op straat te blijven met de vrachtauto

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 17:34

hagelslag schreef:
Nooit maar dan ook nooit meer bij een bepaald bedrijf banden van de auto of vrachtauto laten repareren.

Afgelopen maandag voordat ik met de vrachtauto wou gaan rijden mijn verplicht controle rondje gedaan en daarbij een spijker in de band gevonden van de vrachtauto.
De planners opgebeld en te horen gekregen, ja wacht maar even tot 8 uur dan kun je naar de bandendienst 1.2 km verderop.
Zo gezegd zo gedaan rij ik om 8 naar de bandendienst. Hij ziet de band en zegt direct ja dat word een nieuwe.
Dus hij haalt een nieuwe uit het magazijn, en ik vraag hem is dat dezelfde wat ik had? Ja het is alleen een ander merk. Dus prima ik bel nog even de planner voor zijn oke....
Dus hoppa band eronder toen hij de vrachtauto weer liet zakken na de bandwissel zei ik direct al waarom buikt die band zoveel meer uit als de andere kant euh ja geen idee.

Dus ik rijden... Had slechts 13 ton geladen en moest een klein stukje rijden... Volgende tour was slechts 10 ton, de tour erna was 16.8 ton en toen had ik het gevoel dat ik met vrachtwagen zou gaan vallen.
Dus ik direct terug na de bandenboer en luchtdruk controleren nee was alles prima.

Dinsdag eerste tour met 12 ton geladen gereden. De 2de tour moest ik met 14.3 ton naar een adres 90 km verderop....
Toen ik op de b401 reed ben ik verdorie bijna van de weg gekomen.... Dus planners gebeld, verdorie jonges ik moet na de garage er is iets mis...
Garage is 2 uur bezig alles te controleren.. Nouja je hebt meer gewicht op links als rechts dus ja het kan aan de band liggen.

Dus voorstel van de garage, niewe banden op de vooras en doe van de vooras na de achterste lenkas.

Dus ik rij nu al een hele week met een vrachtauto die naar links afzakt... Echt nooit nooit weer dat ik na de bandendienst ga die op 1.2 km van het bedrijf is waar ik voor werk.

Ik heb echt zo veel moeite moeten doen deze week om op straat te blijven met de vrachtauto

Maar,je bent door deze foute garage in een levensgevaarlijke situatie beland!Gelukkig is er nog niets gebeurd!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 17:55

Ailill schreef:
Liesje1611 schreef:

Ho eens.. krijg je hier voedselvergiftiging van? Ik heb woensdag het laatste restje B&J opgegeten wat nog in de vriezer lag en sindsdien hou ik zelfs geen droge crackers en vla binnen.. %)
Goed punt, zou kunnen.

Al moet ik eerlijk bekennen dat mijn bak vrijwel nooit de vriezer thuis haalt :P

Nog nooit gehad hoor.
Ik eet ben en jerrys in 4 keer leeg maar ik ben er nog nooit ziek van geweest en mijn vent ook niet :)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 18:19

M_D_H schreef:
Ailill schreef:
Goed punt, zou kunnen.

Nog nooit gehad hoor.
Ik eet ben en jerrys in 4 keer leeg maar ik ben er nog nooit ziek van geweest en mijn vent ook niet :)

Dit heb ik ook nog nooit gehad! En eet ze ook nooit in een keer leeg.

Wat betreft voedselvergiftiging.. ik eet dus ook nooit meer iets wat net te lang buiten de koelkast heeft gestaan. Man man man, week ziek van geweest. Ik dacht dat het nog wel kon, nou niet dus.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 18:23

anjali schreef:
hagelslag schreef:

Maar,je bent door deze foute garage in een levensgevaarlijke situatie beland!Gelukkig is er nog niets gebeurd!

Precies!!! En ik ben hierom zo pissig. De planners lossen het wel op maar potverdorie
Het heeft toch echt mijn kop kunnen kost.
Dan had ik de planners kunnen bellen en zeggen mijn spiegel is kapot, de vrachtauto ligt erop

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 18:48

Maar waarom met zo'n levensgevaarlijke vrachtwagen door blijven rijden? Dan breng je toch ook jezelf en medeweggebruikers in gevaar?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 18:52

Cayenne schreef:
Maar waarom met zo'n levensgevaarlijke vrachtwagen door blijven rijden? Dan breng je toch ook jezelf en medeweggebruikers in gevaar?

Aangezien ik schriftelijk heb dat ik daardoor niet kan omvallen.
Ookal voelt het wel zo.
Maandag krijg ik godzijdank mijn nieuwe banden

( niet vergeten ik ben een vrouw die volgens de planners zich aanstelt mijn mannelijke collega met wie ik de auto deel heeft vandaag geklaagd en nu ineens kan er wat veranderen)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:25

hagelslag schreef:
Ookal voelt het wel zo.

( niet vergeten ik ben een vrouw die volgens de planners zich aanstelt mijn mannelijke collega met wie ik de auto deel heeft vandaag geklaagd en nu ineens kan er wat veranderen)

Dit veranderd ook nooit he :+ ik snap je wel heel goed, als ik iets wel heb geleerd dat je banden goed moeten zijn... Genoeg ongelukken zien gebeuren...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:39

CharIsabella schreef:
hagelslag schreef:
Ookal voelt het wel zo.

Dit veranderd ook nooit he :+ ik snap je wel heel goed, als ik iets wel heb geleerd dat je banden goed moeten zijn... Genoeg ongelukken zien gebeuren...

Dat gaat ook niet veranderen _O-
Maarja... Ik krijg mn nieuwe banden maandag

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:59

Op een vreemd paard naar buiten gaan om te testen of hij verkeersmak is, wat hij volgens de eigenaar was. Ik draaf aan (met eigenaar naast me) en het beest sjeest in rengalop weg op de openbare weg. Na een paar angstige kilometers stuurde ik hem richting een boom en trapte hij zelf vol op de rem :') . Gelukkig niet gebotst, wel meteen afgestapt :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:17

CalipsoLover schreef:
PureSG schreef:

Mijn moeder is hiervan vervroegd in de menopauze gekomen...

Lekker spul dan, jeetje.. -O-

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 12:14

Toen ik klein was (jaar of 6) wilde ik graag weten hoe het zou voelen om een bloedneus te hebben. Ik liet me dus van de schommel in de tuin zo voorover vallen, met m'n gezicht op de tegels. Ik had dus inderdaad een bloedneus en pijn dat het deed, doe ik dus nooit meer! Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 13:00

Nienke98 schreef:
Toen ik klein was (jaar of 6) wilde ik graag weten hoe het zou voelen om een bloedneus te hebben. Ik liet me dus van de schommel in de tuin zo voorover vallen, met m'n gezicht op de tegels. Ik had dus inderdaad een bloedneus en pijn dat het deed, doe ik dus nooit meer! Haha

:= :(:)

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 13:12

Benthhh schreef:
Slapen op een stapelbed met een nog raarder trappetje dan die dingen gemiddeld al hebben.
Resultaat: traptrede missen, wegglijden, met gezicht op die rand van het bed geklapt en rest van het schoolkamp een blauw gezicht en last van mijn nek gehad :+

Bij KNHS 3 hoog geslapen omdat ik het ook weer heel lekker vind om ergens een beetje apart te liggen, en 3 hoog op een stapelbed is vrij apart van de rest, hahaha. Had ook een fijner trappetje.

Bij KNHS pak ik ook altijd 3 hoog :,) is even een klim maar oh zo leuk ^^

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 13:13

11 jaar oude ik: "Ik kan fietsen zonder mijn handen aan het stuur... En ik kan fietsen zonder mijn voeten op de trappers... Kan ik dat ook allebei tegelijkertijd?"
Nee... nee, dat kon niet :')

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 13:15

Voor zwemdiploma A oefenen met duiken vanaf de wc op de (blauwe, dat wel) badkamertegels. *D Heb daarna nog 10 minuten op de grond moeten liggen omdat mijn moeder bang was dat ik een schedelbasisfractuur had. Niks aan over gehouden, maar dat was wel een gevalletje ‘niet nog eens proberen’. :(:)

En inderdaad ook leuk met je oppaskindjes van de glijbaan in de speeltuin. 20-jarige ik was er niet meer flexibel genoeg voor: drie weken lang moeten hinken omdat mijn voet bleef hangen halverwege :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 13:54

Ierpier schreef:
11 jaar oude ik: "Ik kan fietsen zonder mijn handen aan het stuur... En ik kan fietsen zonder mijn voeten op de trappers... Kan ik dat ook allebei tegelijkertijd?"
Nee... nee, dat kon niet :')

Zo heb ik op achtjarige leeftijd mijn arm gebroken. Zonder handjes fietsen en dan tegen de stoeprand aankomen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:02

Nienke98 schreef:

Deze staat voor mij met stip op 1 *D