Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
goldenarrow schreef:Ibbel schreef:Mijn FB-mobiel geeft regelmatig een hele andere tijdlijn te zien dan m'n computerversie. Zo raar vind ik het niet. Soms zie ik iets op m'n telefoon waarvan ik denk: straks even in groot formaat op de PC bekijken, maar mooi dat ik het dan echt niet op m'n tijdlijn terug kan vinden. FB is niet te volgen wat dat betreft.
Op je pc staat hij waarschijnlijk op nieuwste eerst ingesteld, en op je telefoon op populairste eerst. Dat kan je niet permanent wijzigen op je telefoon, maar je kan wel iedere keer bij instellingen voor nieuwste eerst kiezen. Staat ergens onderaan.
Ianrowan2009 schreef:Wat een heerlijk topic![]()
Ik ga er even goed voor zitten om door te lezen, al heb ik bij de eerste 3 pagina`s al heel wat ‘ ja idd ‘ momentjes gehad. Zo herkenbaar
Ik heb een ex die, als hij telaat zijn was had gedaan, zijn sokken gewoon binnenstebuiten nog een keer droeg.
Want dat was toch de schone kant??![]()
Paar weken later ben ik hem gepeerd
soesie schreef:Dat een mannelijke kennis de wasmachine niet kon gebruiken,er was geen warm water-aansluiting in de berging waar de wasmachine zou komen te staan...
Koekeroekus schreef:Mijn lieve man was laatst de frituurpan aan het schoonmaken. (Lees, vaatwasser blokje en heet water in die bak, even laten staan)
Nadat dat even gestaan had wil hij die bak weer leeg gooien met al die smurrie. Gooit hij de boel gewoon in de gootsteen![]()
En het dan gek vinden dat de gootsteen verstopt raakt![]()
Duuh....
Koekeroekus schreef:Mijn lieve man was laatst de frituurpan aan het schoonmaken. (Lees, vaatwasser blokje en heet water in die bak, even laten staan)
Nadat dat even gestaan had wil hij die bak weer leeg gooien met al die smurrie. Gooit hij de boel gewoon in de gootsteen![]()
Duuh....
oomens schreef:Koekeroekus schreef:Mijn lieve man was laatst de frituurpan aan het schoonmaken. (Lees, vaatwasser blokje en heet water in die bak, even laten staan)
Duuh....
En vast ook vreemd opkijken als de rioolheffing weer omhoog moet?

aikon schreef:Ik heb eens een manlijke rechter moeten vertellen dat huishouden wel degelijk werken is en dat het voor veel mensen hun beroep is. Meneer vond het werk dat kamermeisjes, thuiszorgers en schoonmaaksters/ers deden niet te vergelijken was met huishouden. Dat was heel wat anders. En daar bleef meneer bij. Meneer was ook van mening dat het huishouden wat je normaal met 2 handen doet ook wel met 1 kunt doen.
xnaomivdh schreef:Ik zei laatst tegen mijn vriend, ergens op een avond, dat ik me niet lekker voelde omdat ik ongesteld was geworden die middag. Zei hij heel serieus: ik dacht dat je menstruatie alleen in de ochtend begint, dat je ongesteld bent als je wakker wordt.
Vond het wel grappig, alsof je hormonen een letterlijke klok hebben en je menstruatie niet op elk willekeurig moment van de dag kan beginnen
en dat terwijl ik dus geen internet meer had..fohadie schreef:Het past eigenlijk het beste in het topic:dat verzin je toch niet, maar das ineens gesloten. Het gaat hier niet om een man of vrouw maar plaats het toch maar hier:
Ik had problemen met mijn internet, dat had ik vaker niet dan wel. Op een gegeven moment zat ik een paar dagen zonder, dus ik langs de winkel waar ik alles geregeld had. Er zou een mannetje langs komen en ik zou gebeld worden voor een afspraak. Dst duurde maar en duurde maar dus ik terug naar de winkel want hun tel.nr was een duur 0900 nr. Bleek dat ze een afspraak hadden staan, maar ik was niet thuis geweest? Toen ik zei dat ik nooit een telefoontje van hen had gekregen was het antwoord: Nee mevrouw, we hebben u gemaild.en dat terwijl ik dus geen internet meer had..
Dit gebeurde niet 1x, maar 3x in totaal. Heb het nu wrl over 10 jaar geleden ofzo..