Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagini schreef:@Tica:
Prima dat je dat vals vind, ik vind het altijd typerend dat die opmerkingen komen van mensen die duidelijk geen inzicht hebben dat een relatie wel wat meer diepgang heeft dat een klein verrassinkje dat niet volledig loopt zoals het hoort... en vaak zijn die mensen dus vrijgezel. Was het beter geweest als ik had gezegd ''De beste stuurlui staan aan wal?''
zanakuzies schreef:Sorry dat ik de niet reageer of ik ooit nog ga updaten geen idee maar ben ff klaar met sommige bokkers! Heb hier van vannacht huilend op de bank gelegen. Alsof ik het nou zo geweldig leuk vind dat ik die groepsapp heb gelezen.. had het liever als totale verassing gehad..
aMomentLT schreef:Ergens heb ik het gevoel dat het berichtje van vannacht van mij iets verkeerd opgepakt word.
Als dat zo is, ik bedoelde het niet negatief. En dan excuses daar voor!
TS, geniet van vandaag, vier dat jullie al 3 jaar samen zijn, en geniet vooral!
Een wereldvent heb je zeker! Helemaal gezien hij zon verrassing probeerde te organiseren, incl groepsapp, en alles. Het komt wel goed TS!
eenitraM schreef:zanakuzies schreef:Sorry dat ik de niet reageer of ik ooit nog ga updaten geen idee maar ben ff klaar met sommige bokkers! Heb hier van vannacht huilend op de bank gelegen. Alsof ik het nou zo geweldig leuk vind dat ik die groepsapp heb gelezen.. had het liever als totale verassing gehad..
Je had moeten doen alsof je neus bloed...
Arme vent van je.
zanakuzies schreef:Ik heb een wereld vent! En ik denk dat onze relatie sterker is als die van menig ander. We zijn vandaag 3 jaar samen en hebben ontiegelijk veel mee gemaakt en staan momenteel weer voor een pijnlijk en moeilijk moment maar ik zal hem steunen met heel mn hart. We staan altijd klaar voor elkaar.