Waarom deed ik dat vroeger?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 18:45

Hilarisch topic :')

Ik wilde vroeger heel graag een hond maar ik mocht geen dieren omdat ik allergisch was. Toen heb ik van mijn moeder een echte hondenhalsband en riem gekregen voor mijn knuffelhond en die sleepte ik dan achter me aan over straat := En ik had met stift een poepgaatje getekend want dan leek hij echter :')
En mijn nichtje en ik maakten altijd een rijbak in de tuin en dan gingen we figuren "rijden" met een halster om ons heen en twee halstertouwen als teugels. En we hadden van de kliko's twee paarden gemaakt, staart erop geplakt en teugels eraan en dan zaten we erop en deden net of we aan het rijden waren :') Mijne heette Kliko-Otto en die van mijn nichtje Otto-Kliko _O-

deksel

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:38

Ik kan nu niet echt iets bedenken waar ik me als kind-zijnde heel erg voor schaam, maar hey, ik ben nu nog maar 16 dus over 10 jaar zal ik vast allemaal wel weer dingen erbij hebben waarvan ik dan denk 'mygod, waarom heb je dat ooooit gedaan?'.
Wel schaam ik me diep voor mijn split-dye, toen was ik 14? De ene kant van mijn haar knalrood en de andere kant zwart. Ik heb echt geen idee wat me bezielde toen want het zag er echt niet uit.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:45

Ik ben echter hartstikke blij met mijn split-dye Deksel :D Al heb ik het in donkerbruin en lichtbruin.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 21:10

Maddoxx schreef:
Ik ben echter hartstikke blij met mijn split-dye Deksel :D Al heb ik het in donkerbruin en lichtbruin.

Hhaha, ach ja, ieder zo zijn ding natuurlijk. Wil ook niet zeggen dat alle split-dyes vreselijk zijn hoor, mij stond het gewoon niet en het was ook nog eens slecht geverfd :+.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 21:29

Toen ik een jaar of 13 was vond ik het erg cool om een felroze skinnyjeans met felroze sneakers te dragen en dan op m'n felgele opoefiets naar school :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 08:39

Ik had vroeger een levensgrote knuffelhond (toch wel 40-50cm lang, liggend) met een beetje open bek. Met een sleutelhangerbit en wat touwtjes een hoofdstel gemaakt. Daarbij maakte ik een hele fantasie dat ik een paard/hondkruising had, heerlijk mee gespeeld *\o/*

M'n eigen hond kon trouwens ook allerlei paardenkunstjes (zoals 'steigeren', jambette, uitgestrekte draf, kon ook nog veel andere kunstjes, maar dat vond hij oprecht leuk), sprong regelmatig over dingen in de tuin. Maar goed dat ik op den duur een verzorgpony had :')

Oh ja, heb ook een tijd een hoesje voor m'n Ipod touch gehad, die aan een haak aan m'n broek hing. En dan nog pasjes erin. Waarom deed ik dat :roll: , zag er niet uit achteraf.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 15:22

Oké, ik weet er nog eentje. Ik kwam er misschien niet meteen op omdat de halve klas het deed, maar eigenlijk is hij best schokkend. Let wel: dit verhaal speelde zich af toen ik in groep zes zat en tien jaar oud was...

Spoiler:
We hadden op het schoolplein een boom met een gat op (kinder)kruishoogte. Om die reden noemden we hem "de n**kboom". In de pauze stonden de jongens soms in de rij om, voor de lol of voor de kick, hun piemel in die boom te stoppen!

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 15:31

Musiqolog _O- Ook dat je denkt 'hoe hebben de leerkrachten dat nooit opgemerkt'.

Ergens zei iemand 'Waarom me dat een goed idee leek...' en toen bedacht ik er ook nog een:

Ik zal een jaar of 11 zijn geweest, en fietste altijd naar de manege. Wel overal fietspad, maar meestal gewoon een gekleurde baan naast het stuk waar de auto's rijden.
Op een keer onderweg dacht ik "Ik fiets dit zoooo vaak, ik kan vast met mijn ogen dicht naar de manege fietsen". Dus, ogen dicht en doorfietsen.
Binnen 10 meter fietste ik tegen de stoep op en viel ik om.

Achteraf een soort wonder dat dat goed is gegaan (relatief goed, ik had vast schaafplekken en een gekneusd ego). Ik had net zo makkelijk de andere kant op kunnen afwijken en onder een auto fietsen.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 15:39

Indy_Mouse_9 schreef:
Musiqolog _O- Ook dat je denkt 'hoe hebben de leerkrachten dat nooit opgemerkt'.

O, binnen de week was de lol er wel vanaf. En de meesters en juffen zaten meestal vlakbij de deur. Van daaruit kon je die boom en wat daar gebeurde nauwelijks zien. :)

Maar - jeetje, wat jij deed. Dat was echt wel een beetje stom...

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 15:44

:j

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:26

Wat een leuke verhalen allemaal!! :D

Ik moet nog steeds aanhoren dat wij (mijn broer en ik) vroeger voor mama een ontbijt op bed wilde maken voor moederdag.
Daar hoorde uiteraard Koffie bij! :j

Ik denk dat ik een jaar of 3 was en mijn broer 5, ze hadden bij ons thuis nog van die grote blikken van roodmerk koffie.
Mijn broer en ik hadden dus die hele bus gebruikt om "koffie" te maken, wat uiteraard niet lukte..
Wat wel goed lukte was het blik laten omvallen, om vervolgens de gehele keuken met !natte! doeken schoon te maken.. :') :')
Mama heeft ons toen gevraagd of we nooooooit meer ontbijt op bed wilde maken -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:54

Tuinbroeken, gillend strakke jeans, dito truitje, pumps, met als klap op de vuurpijl een cowboyhoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:58

lieveli schreef:
Ik was een naar kind. In ruil voor uitmesten liet ik andere kinderen mijn pony in- en uitstappen of poetsen.

Dat is niet naar. Gewoon toen al op vroege leeftijd een goed gevoel voor handelen. :7

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:20

Even een schopje :')
Wij hadden op de basisschool een 'kleutertuin', een speelplek voor de kleuters, en in de pauze gingen we ons daar altijd verstoppen zodat we niet mee naar binnen hoefden :') leraren merkten het natuurlijk en na een paar weken ging er een hek voor :D

Ik heb mijn broertje ook weleens vastgebonden aan een paal oid :') of armen in het shirt en dan de broek naar beneden trekken.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:37

Ik heb mijn beste vriendin een keer opgehangen aan de kapstok in groep 4. Geen idee waarom, leuke beste vriendin :')

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 05:31

Amira_ hahah hoe heb je dat dan gedaan, mag hopen dat het aan haar shirt of jas was ofzo :o

Ik kon vroeger niet remmen met de fiets, dus ik reed dan maar de bosjes in zo ook bij mijn oma... die had alleen van die prikkel struiken maar weigerde om te gaan huilen dat het pijn deed omdat ik me ervoor schaamde :+