Iemand met die rituals kalender die het vakje van vandaag al open heeft gemaakt? Kunnen jullie mij dan vertellen hoe ik het er in vredesnaam uit krijg Dat kaarsje vond ik al moeilijker gaan, maar dit is niet te doen... Of ligt het aan mij?
Iemand met die rituals kalender die het vakje van vandaag al open heeft gemaakt? Kunnen jullie mij dan vertellen hoe ik het er in vredesnaam uit krijg Dat kaarsje vond ik al moeilijker gaan, maar dit is niet te doen... Of ligt het aan mij?
Ik had er ook echt super veel moeite mee. Ik heb een soort van tegen de achterkant aangedrukt en toen kon ik hem opeens zo eruit pakken. Maar wat een gedoe wel
Maar zo blij met het product, mijn favoriete lijn!
Bij mij heeft mijn vriend dag 4 van de Rituals eruit gehaald. Hij heeft de binnenkant van de kalender uit het karton gehaald en het vervolgens opengeknipt (ik wilde het niet zien omdat de rest een verrassing is) omdat we het er gewoon op geen enkele manier uit kregen. Ik vind het wel een erg leuk product, mooie verpakking, ruikt heerlijk en een ruime hoeveelheid! Op naar dag 5: dat is een heel groot vakje.
Anoniem
Geplaatst: 04-12-17 14:09
Ladybird schreef:
Ik heb die Yankee Candle adventkalender en die zijn er ook suuuper moeilijk uit te krijgen. Zitten echt heeeel vast.
Heb je de kalender met de theelichtjes of de andere?
Ik vind het zo leuk om de pakketjes van de andere Rituals kalender open te maken. Voelt echt als elke dag een cadeautje. Stom dat een mens zo blij kan worden van zoiets onbenulligs.
bij die van vandaag toen ik onder drukte, klikte ik hem er zo uit, er zit achter het voorwerp een loze ruimte. Heb deze kerstboom al bijna twee maand staan
Dallista
Geplaatst: 06-12-17 15:40
Destination schreef:
Klinkt alsof de Rituals kalender elke dag weer een uitdaging is
Alleen de niet-kerstboom variant. Begin nu wel nieuwsgierig te worden naar die versie (ik weet hoe het eruit ziet), het klinkt als een leuke bezigheid!
Gisteravond heb ik eindelijk mijn kalenders gegeven en ook de mijne (kinder chocola en hondensnoepjes) tevoorschijn gehaald. Was erg leuk, iedereen is er blij mee. Maar ze lopen nu wel allemaal 5 dagen achter
ik hoop zo dat er ergens nog kalenders te krijgen zijn, heb zaterdag pas tijd om rustig ergens voor te kijken, maar vind die kalenders over het algemeen altijd wel erg leuk!