Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:24

Citaat:
Mode/model/lifestyle/daily life:
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@[naam].psd

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art

Natuur:

Fotografie:

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:25

Niks voor mij, maar voor jou wel leuk als jij het erg leuk vind.

Op FB kan niemand mij vinden, kun je gaan instellen.
Alleen vrienden kunnen mij zien en volgen en verder niemand.

Ik kreeg vrij snel veel volgers, maar toch........vind er helemaal niets aan.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:25

Lau schreef:
Je hebt in de plussize scène best veel meiden die alleen maar halfnaakte foto’s posten. En dan bedoel ik niet gemaakt door een fotograaf. Maar vaak gewoon met een telefoon geposeerd zo h*erig mogelijk.
http://instagram.com/she.looks.exotic_
Dit is een mooi voorbeeld

Oef, wat een overdreven mens. Dat zou ik inderdaad ook niet volgen.

melody7 schreef:
Ik volg bijna alleen maar accounts met kwalitatief goede foto's, dat vind ik wel belangrijk :j Mobiele kwaliteit of veel gebruik van filters spreekt mij toch wat minder aan.

Goede foto's zijn inderdaad een must, van die vage plaatjes kan ik ook niks mee.
Sommige filters vind ik juist wel een toevoeging. Vooral het gewoon bewerken van de foto's in instagram vind ik super. Dat zonnetje bovenaan de uploadpagina maakt de foto's echt een stuk mooier!
Laatst bijgewerkt door Schoentje op 10-10-17 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:26

Citaat:
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art

Natuur:
@irenelantman

Fotografie:
@irenelantman
@irenelantman_photography

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 18:27

Ragdollcat schreef:
Niks voor mij, maar voor jou wel leuk als jij het erg leuk vind.

Op FB kan niemand mij vinden, kun je gaan instellen.
Alleen vrienden kunnen mij zien en volgen en verder niemand.

Ik kreeg vrij snel veel volgers, maar toch........vind er helemaal niets aan.

Naja het gaat mij meer om wat ik er mee kan bereiken. Op Fb moet je dan zakelijk gaan op insta niet. Dus dat is wel een stuk fijner en voor bedrijven ook een stuk mooier.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:30

Schoentje schreef:
Lau schreef:
Je hebt in de plussize scène best veel meiden die alleen maar halfnaakte foto’s posten. En dan bedoel ik niet gemaakt door een fotograaf. Maar vaak gewoon met een telefoon geposeerd zo h*erig mogelijk.
http://instagram.com/she.looks.exotic_
Dit is een mooi voorbeeld

Oef, wat een overdreven mens. Dat zou ik inderdaad ook niet volgen.

Ragdollcat schreef:
Ik had instagram maar ik vond er helemaal niks aan.

Binnen een maand heb ik alles weer verwijderd en opgedoekt.

Ik snap niet wat er nou zo leuk aan is.

melody7 schreef:
Ik volg bijna alleen maar accounts met kwalitatief goede foto's, dat vind ik wel belangrijk :j Mobiele kwaliteit of veel gebruik van filters spreekt mij toch wat minder aan.

Goede foto's zijn inderdaad een must, van die vage plaatjes kan ik ook niks mee.
Sommige filters vind ik juist wel een toevoeging. Vooral het gewoon bewerken van de foto's in instagram vind ik super. Dat zonnetje bovenaan de uploadpagina maakt de foto's echt een stuk mooier!

Ik vind de filters ook wel wat toevoegen. Maar tegelijkertijd plaats ik van m'n instagram foto's weinig op facebook omdat ik ze ook wel té bewerkt vind. Het zijn leuke kiekjes, maar ik hoef ze niet metersbreed op beeld te zien verschijnen :') Klinkt een beetje vaag, maar ik vind het prima zo, ik hou wel van foto's die een heel uitgesproken beeld hebben. Of daar nou een filter over heen zit of niet. Ik maak de meeste gewoon met m'n telefoon en fotografie skills ontbreken compleet. Maar voor mij zijn het sprankelende herinneringen en zo mogen ze ook wel weergegeven worden :D *\o/*

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:34

Het ligt er natuurlijk maar net aan hoe je de filters gebruikt. De instagram filters vind ik inderdaad soms wel wat toevoegen, zolang je het maar niet overdrijft :j
Snapchat filters zijn altijd een no-go voor mij.

Ik bewerk overigens ook al mijn foto's wel wat. Meestal zit ik alleen maar aan de belichting en maak ik ze wat 'warmer'. (Ik gebruik Lightroom)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:40

melody7 schreef:
Ik volg ook alleen wat ik leuk vind. Meestal kom ik daar via hashtags, ik kijk naar de likes van accounts die ik leuk vind en klik regelmatig wat volgers/likes aan om te kijken wat voor account daar aan vast zit.

Wel komisch, mijn mobiele onbewerkte foto's/filmpjes krijgen meer likes dan goede kwaliteit foto's met goede camera. :') Heb pas een filmpje geplaatst van longeren van mn merrie.. 15 duizend weergaven en is echt niet super interessant ofzo.. er is echt geen peil op te trekken soms.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:42

Ohja.. en ik gebruik best wat hashtags maar gisteren heb ik een foto geplaatst zonder hastags.. bijna 1500 likes en 31.000 weergaves.. en normaal 400/600 likes dus dat zegt ook niet veel. :')

Fair

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:44

Wat ik trouwens de laatste tijd ook zie is dat 'doorsnee' mensen een tweede account aanmaken voor alleen mensen die ze 'kennen'. en dit is dus een gesloten account. Kan iemand mij hier het nut van uitleggen?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:45

JewEmm schreef:
Citaat:
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art

Natuur:
@irenelantman

Fotografie:
@irenelantman
@supersuus22

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:47

Fair schreef:
Wat ik trouwens de laatste tijd ook zie is dat 'doorsnee' mensen een tweede account aanmaken voor alleen mensen die ze 'kennen'. en dit is dus een gesloten account. Kan iemand mij hier het nut van uitleggen?

Voor je blote tieten foto's? ;) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:48

Fair schreef:

Omdat sommige mensen, ondanks dat ze 'doorsnee' zijn, gesteld zijn op hun privacy :)
Ik ben ook 'doorsnee' en heb het ook gescheiden. En zelfs dan vinden volgers van m'n openbare IG het nodig om me op FB en IG op te zoeken en toe te voegen :') en zo boeiend ben ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:48

Straks even bijlezen maar ik heb al 6 volgers op mijn nieuwe account :Y) Ook meteen al mensen waarvan ik denk: waarom zou jij mij willen volgen? Haha.

Heb ook al de vraag gekregen van een pagina met 40K volgers of ze de foto mogen gebruiken. Gaat snel zo :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:49

Dat had ik laatst ook! Ik dacht altijd dat die hashtags voor likes zorgden, maar toen was ik het vergeten en toch had die foto 2000 likes.

Ik zie in mijn foto's wel verschil tussen foto's die in kwaliteit wat verschillen. Maar dat is toch lastig te zien omdat mijn foto's van 8 verschillende cavia's zijn en de ene cavia ook meer fans heeft dan de andere. :') Ik heb een heel dikke die altijd heel dom kijkt, die haalt bijna altijd de meeste likes als ik meerdere foto's van een shoot plaats :+

Fair, plaatsen ze op het verborgen account dan niet meer foto's? Dat heb ik ook een tijdje gedaan (totdat ik het wachtwoord vergat...) want ik hoef zelf niet zo nodig openbaar online.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:50

Dat moet je ook maar net gebeuren, dat je cavia fans heeft _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:52

Ik heb vandaag dus een extra account aangemaakt voor alleen m'n paardenfoto's, dan val ik m'n "normale" volgers daar niet steeds mee lastig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:54

Fair schreef:

Ik heb dit toevallig vandaag gedaan. Weet nog niet of ik het zo ga houden maar het idee is om op de openbare gewoon leuke foto's van mijn pony's te plaatsen en de privé-account is voor dingen waar andere mensen van stal bv op staan, of eens een vakantiefoto, of andere dingen die ik leuk vind om te delen met mensen die ik ken maar wat niet de hele wereld hoeft te zien (hoewel er niet veel te zien is, haha, maar mij gaat het om het idee).

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:55

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:59

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 18:59

melody7 schreef:
Fair schreef:
Dat moet je ook maar net gebeuren, dat je cavia fans heeft _O-

Het is in ieder geval niet omdat ze zo snugger is. Van haar laatste 4 foto's zijn dit er 3. Rara waarom ze het zo goed doet :+

https://boktimg.nl/img/m/0USC6R.jpg
https://boktimg.nl/img/m/cByIEX.jpg
https://boktimg.nl/img/m/gRbvRq.jpg

Ze heeft zelfs een fan die op letterlijk AL haar foto's reageert met hele ladingen aan hartjes :')

*proest* oh wat is ze klunzig en leuk en die 2e foto is best gemeen :') ze heeft daar ook echt een onschuldige blik van maar ik doe helemaal niks.

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 19:05

Ik gebruik instagram voor mijn party-leven :D

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 19:08

Citaat:
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art

Natuur:
@irenelantman

Fotografie:
@irenelantman
@supersuus22

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 19:13

Haha die cavia!

Ik heb 1 hond die alle aandacht op straat steelt en ook wel de meeste likes haalt op mijn profiel. Maar de "lelijke" met haar haatface heeft dan weer echte fans :') Ook leuk om te zien dat mijn volgers hen ook leren kennen qua karakter terwijl ze hen nog nooit ontmoet hebben. Ik vind het echt heel erg leuk wat we op Instagram hebben.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 19:14

Ik heb ook Instagram! Ik moet zeggen, ik krijg steeds meer er lol in! Meer als op Facebook op dit moment
Ik gebruik vooral het voor van alles behalve voor mijn eigen hoofd. gewoon van de leuke dingen, of waar ik van geniet of wat ik doe zeg maar
Geen idee onder welke catogerie het valt: maar ik heet op instagram: Ladygreet

Ik ben wordt nog niet zo heel veel gevolgd := ik volg er meer als dat ik wordt gevolgd. maar wie weet komt dat nog