Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Penny_Shadow schreef:Iemamd vroeg wanneer ik mijn volgende sessie weer heb. De emdr therapeut is in augustus op vakantie. In september ginhen we weer een afspraak maken. Binnenkort maar eens een afspraak maken.
maava schreef:ik vind nu pas je topic, en heb ik grote lijnen hetzelfde als jou mee gemaakt. Daarom wil ik je nu nog een hart onder de riem steken. Heel veel sterkte met je volgende sessies en fijn dat het nu al beter gaat.
kunnen soms zo hun eigen manier hebben om emoties te verwerken: een dag vissen, zitten en zwijgen - en dan komt er een kernachtig gesprek. Penny_Shadow schreef:Man man. Wat ben ik moe de laatste tijd.
Citaat:Ik voel me alsof ik tussen twee vuren in zit. Ik wil inmiddels toch wel heel erg graag een kindje. Dat is duidelijk voor mij. Maar aan de andere kant trekt ook alles mij op de rem om er aan te beginnen.
Citaat:Ik voel nog zo veel onzekerheid en angst voor de toekomst. Zo enorm suf. Vaak had ik zo graag gewild dat ik een normale jeugd had gehad. Dan was dit ook geen probleem geweest.
Ik kan daar zo boos om worden....
Citaat:De laatste tijd ook heel wat woorden gehad met mn vriend. Dat helpt ook niet mee. En het "lastige" is dat hij gelijk heeft. Maar ik vraag me wel eens af of hij wel weet waar ik doorheen moet.
in dat geval heeft hij geen gelijk.Citaat:Soms voelt het alsof we een "wie is het zieligste" aan het spelen zijn om te kijken wie de titel mag dragen. Hij vind zichzelf bij tijd en wijlen heel erg zielig namelijk.
Wat naar dat je dit zo ervaart. Penny_Shadow schreef:Die wedstrijd is ook geen bewust proces. Althans. Niet bij mn vriend vandaan. Zoals ik daarnet ook al poste. Ik voel altijd alsof ik eerst alles opnieuw, en opnieuw, en opnieuw aan hem moet uitleggen om begrip te krijgen.
Soms voelt het alsof hij het er om doet. Even kijken wie er zieliger is en mij dan ook mijn verhaal laten doen. Die nood voel ik in ieder geval, omdat ik me anderes niet gehoord en niet gezien voel.
Citaat:Ik luister altijd zo uitgebreid naar hem en dat krijg ik lang niet altind terug. Vroeger had ik daar niet zo'n probleem mee. Maar nu merk ik dat ik het echt nodig heb.
Citaat:Dat ik er om moet vragen vind ik niet erg (zo werken mannen nou eenmaal). Maar ik vind het dus wel heel erg vervelend dat ik dus wel iedere keer mijn jeugd tegen de zijne moet afspiegelen om maar begrip te krijgen.
Als ik dat bij hem neer leg dan wordt hij (voor mijn gevoel) boos. En dan poef.... weg begrip en gehoord en gezien voelen.