Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:40

Er zijn wel mannen op Tinder die erin zetten dat ze bezet zijn of alleen een neukertje zoeken hoor. Eerlijkheid waardeer ik altijd wel. En incidenteel kom je weleens een man tegen in vrouwenlingerie, houdt het interessant :')

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:51

Nou ik ben ook nog steeds op zoek. Misschien moet ik me ook eens aanmelden op een datingsite op Tinder krijg ik vaak alleen maar rare types haha. Tinder is niet zo mijn ding. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:53

lieveli schreef:
Is jouw sterrenbeeld maagd?
Dat klopt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:53

lieveli schreef:
En weet je, de eikels zetten echt niet in hun profiel:

'Ik sla als ik boos ben'
'Ik zoek alleen een wip'
'Stiekem ben ik al een jaar lang bezet'
'Ik heb issues met jaloezie'
'Ik plas in bed'
Als je bij een ander in bed plast ben je inderdaad een eikel :P

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:57

Edit: iets met lelijke piemels en niet zo ontopic :')
Laatst bijgewerkt door Zuchini op 04-08-17 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:03

BaileyMix schreef:
Sowieso inderdaad, wat de één perfect vindt vind de ander de hel. Mijn vriendinnen vinden hun relatie en vriend ook helemaal perfect. Ik zou nog liever van een brug springen dan dat ik dag in dag uit in zo'n relatie met die man zou moeten zitten. Terwijl dat dan heus aardige kerels zijn hoor.

Klopt!!

En wat vind jij een fatsoenlijke vent TS? Daar heeft iedereen ander beeld bij, al zullen er weinig bij zijn die vreemdgangers fatsoenlijke mannen vinden... kijk, ook ik heb áltijd mijn lijstjes gehad waar mijn man aan moet voldoen. Maar uiteindelijk is de liefde van mijn leven wél een incidentele roker, maar hij maakt mij o zo gelukkig. Op basis van dat roken had ik hem op datingsites zeker afgewezen... dus I guess in the end past op elk potje toch een dekseltje

Edit: oh en hij is jaren jonger...ook nog zo'n 'klein' detail

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:15

Online daten blijft een lastig punt vind ik.
Je selecteert in eerste instantie groten deels alleen op uiterlijk, terwijl uiterlijk niet alles is.

Tuurlijk, je moet je aangetrokken voelen tot iemand, maar persoonlijk vind ik dat dat een combinatie is van uiterlijk en iemand zijn doen en laten.
Mijn ex was niet de allerknapste die hier rondliep, maar in combinatie met zijn doen en laten en charisma was het een ontzettende leuke jongen. Puur op uiterlijk had ik hem waarschijnlijk afgewezen en dat hoor je vaak.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:18

Dat is zeker! Ik heb ook een redelijk lijstje: langer dan 180cm, sterk, lief, mooie ogen, leuke kop, lekker lichaam, maar geen bodybuilder, geen paardenman (maar afkeer ertegen ook niet) iemand die mn werk begrijpt (of doet maar geen directe collega).
Werd ik een tijdje terug verliefd op een directe collega, qua uiterlijk niet mn type, maar wel echt een toffe gast. Heb er niks mee gedaan verder, maar zo kan het veranderen.

Roken of niet roken maakt me niet uit, maar sporten is wel een eis. Drinken hetzelfde, alleen niet elk weekend straalbezopen.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:24

Ik denk dat mijn ideale man niet bestaat. Ik heb zoveel eisen dat ik echt héél veel water bij de wijn moet gaan doen :')

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:25

_Reneee schreef:
Ik denk dat mijn ideale man niet bestaat. Ik heb zoveel eisen dat ik echt héél veel water bij de wijn moet gaan doen :')

Noem ze eens!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:36

_Reneee schreef:

Ja, erg :') Ik heb stiekem eisen tot aan de juiste schoenen aan toe. Maarrrr uit ervaring weet ik ook wel dat die eisenlijstjes meteen verdwijnen als je gewoon verliefd wordt.

Maar heel veel water bij de wijn doen... Liever een leven lang alleen dan dat je straks met "Henk de kale uitkeringstrekker van 56 die incidenteel zijn bastaardkinderen slaat" zit opgescheept zodat je maar niet alleen bent. Toch -O- !?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:41

Nouuu Baily, dan hebben wij een verrassing voor jou. We hebben de handen ineen geslagen en ja, hier is...... HENK!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:42

Heb je even? :')

Het liefst lang haar met een baard (alla Jason Momoa), niet roken, niet teveel drinken, minstens 1.85 lang, geen rughaar, hoogopgeleid en een hekel aan kinderen. Dat zijn echt mijn sterke eisen, al heb ik al een roker, alcoholist, Tarzan, kabouter en een papa gehad. Ik baseer mijn eisen op ervaring :')

De rest valt onder zeer sterke voorkeur / ideale man: rijk :)) , houdt niet van voetbal, goede kledingsmaak (alla Harvey Specter), geen hekel aan paarden (en er niet allergisch ook voor), wil geen hond binnen want mijn eigen hond verhaart zoveel dat ik de wanhoop nabij ben, scheert zijn oksels want bah okselhaar, drinkt wijn want dat vind ik sexy, heeft geen idiote vrienden met wie hij elk weekend dronken in een sloot belandt, ambitieus, ik wil geen luie gamer die dertig jaar achter hetzelfde bureau zit en nooit een steek verder komt en humor vind ik trouwens ook echt belangrijk. Vooral droge humor vind ik héérlijk.

Nou mijn laatste serieuze scharrel dronk veel (gewoon whisky uit de fles maar oké het was een muzikant, had geen baard, kort haar, rookte (!), had een paar haren op zijn rug, hield wel van kinderen, oh en als klap op de vuurpijl was het een vreemdganger. Dus nou ik ben niet erg standvastig met eisen. Wijk nogal eens van het pad af :')

Ik heb echt een zwak voor mannen die artistiek zijn, de laatste speelde gitaar voor me en daar werd ik dus echt wel week van. En hij rijdt nu motor en dat vind ik ook erg sexy. Ik hou niet van doetjes, mijn eerste ex ging huilen als ik boos werd, man dat trok ik slecht.

Ik denk sowieso trouwens niet dat ik tot mijn 60ste bij iemand blijf. Daar ben ik niet het type voor, ik geniet echt van jagen. Misschien dat ik daarom onbewust wel de foute kerels uitkies :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:44

Zijn baard is langer dan die van Jason en hij rookt af en toe. Oh ja en hij is gek op kinderen :') Maar verder voldoet J toch wel aardig.

En die kinderwens is er pas sinds hij met mij is dus je vist gewoon heel erg achter het net. Awwww :(:)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:47

Verdomme. Zo is het dus altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:47

Mijn vriend heeft hbo opleiding gedaan. Maar is toch het gelukkigste op de vrachtwagen.

En dat is voor mij veel belangrijker. Dat hij gewoon werkt en er plezier in heeft. Opleidingsniveau boeit mij niet.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:54

lieveli schreef:
Nouuu Baily, dan hebben wij een verrassing voor jou. We hebben de handen ineen geslagen en ja, hier is...... HENK!

|(

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:00

Ja ik bedoel dat hij qua intelligentie op dat niveau moet zitten. Laatst gedate met een vent die bepaalde maatschappelijke onderwerpen gewoon niet begreep. Die eigenlijk alleen maar kon praten over bier en uitgaan. Dat gaat gewoon niet werken. Hij begreep ook niet dat ik een bepaalde film niet wilde kijken omdat het dier erin mishandeld was op de set. "Maar het is toch een mooie film?" Dus dan maakt het niet uit dat het beest mishandeld is? Heel apart.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:01

Ach fatsoenlijke mannen.. praat me er niet van :+ volgens mij bestaan ze gewoon echt niet meer, of:
1. Speld in een hooiberg
2. Bezet
3. Hebben zoveel issues uit andere relaties dat je denkt, never mind :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:10

_Reneee schreef:
Ja ik bedoel dat hij qua intelligentie op dat niveau moet zitten. Laatst gedate met een vent die bepaalde maatschappelijke onderwerpen gewoon niet begreep. Die eigenlijk alleen maar kon praten over bier en uitgaan. Dat gaat gewoon niet werken. Hij begreep ook niet dat ik een bepaalde film niet wilde kijken omdat het dier erin mishandeld was op de set. "Maar het is toch een mooie film?" Dus dan maakt het niet uit dat het beest mishandeld is? Heel apart.

Ahh zo O:)

Zo heb ik ook poos geappt met een jongen die ook vaak uitging. Maar elke keer klagen dat hij werd buitengesloten door zijn 'vrienden'. Dus ik vroeg aan hem waarom ie überhaupt nog mee ging. Ja dat wist ie zelf ook niet.

Zelf ben ik totaal geen type, die elk weekend uitgaat. Mijn vriend ook niet. Dus dat komt mooi uit. Zijn meer van de festivals en goede feestjes. Ik drink zeer af en toe. En als mijn vriend drinkt. Is dat max 3 biertjes. Wat ik niet erg vind, want rij graag in zijn auto's :')

Ben erg blij dat ik in de jaren voor mijn vriend, altijd goed geluisterd heb naar mijn gevoel. Aantal leuke jongens ontmoet. Maar ze waren het net niet.

En nu heb ik in mijn ogen de perfecte vent <3

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:41

love_western schreef:
Mijn vriend heeft hbo opleiding gedaan. Maar is toch het gelukkigste op de vrachtwagen.

En dat is voor mij veel belangrijker. Dat hij gewoon werkt en er plezier in heeft. Opleidingsniveau boeit mij niet.

Dus dát! Het gaat er voor mij om dat je op 1 lijn zit en dan is het opleidingsniveau voor mij niet belangrijk. Qua intelligentie heb je iemand na 1 gesprek wel ingeschat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:03

Zuchini schreef:
love_western schreef:

Dus dát! Het gaat er voor mij om dat je op 1 lijn zit en dan is het opleidingsniveau voor mij niet belangrijk. Qua intelligentie heb je iemand na 1 gesprek wel ingeschat.

Opleidingsniveau zegt ook niet altijd iets over intelligentie, in ieder geval niet in het geval van een "laag opleidingsniveau".
Iemand kan nog zo intelligent zijn, maar wel heel veel moeite hebben met leren. Of gewoon niet zo goed in theoretische dingen maar wel in de praktijk :j

Opleidingsniveau maakt mij dus ook helemaal niks uit :D

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:09

[quote="Gast2419"]
[quote="Zuchini"]
[quote="love_western"]

Dus dát! Het gaat er voor mij om dat je op 1 lijn zit en dan is het opleidingsniveau voor mij niet belangrijk. Qua intelligentie heb je iemand na 1 gesprek wel ingeschat.[

Opleidingsniveau zegt ook niet altijd iets over intelligentie, in ieder geval niet in het geval van een "laag opleidingsniveau".
Iemand kan nog zo intelligent zijn, maar wel heel veel moeite hebben met leren. Of gewoon niet zo goed in theoretische dingen maar wel in de praktijk :j

Opleidingsniveau maakt mij dus ook helemaal niks uit :D
Mij ook niet, en daarnaast, iemand kan zoals hierboven ook, blij zijn met een beroep waarvoor een hoger opleidingsniveau niet nodig is. Ikzelf heb dat ook, al werk ik nu qua denkwerk wel rond hbo niveau, maar ben 'maar' mbo 3 opgeleid. Een papiertje zegt imo heel weinig, het is voornamelijk wat je kan/laat zien. Wil niet zeggen dat ik mega slim ben, en leren heb ik moeite mee doordat ik snel afgeleid ben. Maar pik dingen over t algemeen wel vrij snel op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:11

Precies! Ik ben nog bezig met mijn HBO diploma halen maar werk inmiddels ook op HBO niveau.
En mijn opleiding heeft ook niks met mijn huidige werkt te maken, dus vaak zegt het inderdaad vrij weinig :)

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:14

Anoniem schreef:
Precies! Ik ben nog bezig met mijn HBO diploma halen maar werk inmiddels ook op HBO niveau.
En mijn opleiding heeft ook niks met mijn huidige werkt te maken, dus vaak zegt het inderdaad vrij weinig :)

Mijn opleiding, die wel voor mn werk was overigens, was maar op mbo niveau 2 en 3, hoger is er niet. Dus anders had ik iets moeten kiezen wat niet bij me past. Wil trouwens na mn 21e nog wel kijken of ik via de intoets een hbo kan volgen, puur voor de zekerheid