Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Sowieso inderdaad, wat de één perfect vindt vind de ander de hel. Mijn vriendinnen vinden hun relatie en vriend ook helemaal perfect. Ik zou nog liever van een brug springen dan dat ik dag in dag uit in zo'n relatie met die man zou moeten zitten. Terwijl dat dan heus aardige kerels zijn hoor.
_Reneee schreef:Ik denk dat mijn ideale man niet bestaat. Ik heb zoveel eisen dat ik echt héél veel water bij de wijn moet gaan doen
_Reneee schreef:Ja ik bedoel dat hij qua intelligentie op dat niveau moet zitten. Laatst gedate met een vent die bepaalde maatschappelijke onderwerpen gewoon niet begreep. Die eigenlijk alleen maar kon praten over bier en uitgaan. Dat gaat gewoon niet werken. Hij begreep ook niet dat ik een bepaalde film niet wilde kijken omdat het dier erin mishandeld was op de set. "Maar het is toch een mooie film?" Dus dan maakt het niet uit dat het beest mishandeld is? Heel apart.
love_western schreef:Mijn vriend heeft hbo opleiding gedaan. Maar is toch het gelukkigste op de vrachtwagen.
En dat is voor mij veel belangrijker. Dat hij gewoon werkt en er plezier in heeft. Opleidingsniveau boeit mij niet.
Zuchini schreef:love_western schreef:Mijn vriend heeft hbo opleiding gedaan. Maar is toch het gelukkigste op de vrachtwagen.
En dat is voor mij veel belangrijker. Dat hij gewoon werkt en er plezier in heeft. Opleidingsniveau boeit mij niet.
Dus dát! Het gaat er voor mij om dat je op 1 lijn zit en dan is het opleidingsniveau voor mij niet belangrijk. Qua intelligentie heb je iemand na 1 gesprek wel ingeschat.
Anoniem schreef:Precies! Ik ben nog bezig met mijn HBO diploma halen maar werk inmiddels ook op HBO niveau.
En mijn opleiding heeft ook niks met mijn huidige werkt te maken, dus vaak zegt het inderdaad vrij weinig