Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

renatuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:55

MonteKarlo schreef:
Weet iemand in welke winkel deze thee verkrijgbaar is ? In de Albert Heijn hier in het dorp in ieder geval niet..

[ [url=m/zbRhQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is een 'exclusieve' thee en betekend dat ze in principe alleen in horeca te krijgen zijn. Dus de gewone winkels heeft ze niet, maar de Makro, Sligro ect. wel.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:45

renatuuh schreef:
MonteKarlo schreef:
Weet iemand in welke winkel deze thee verkrijgbaar is ? In de Albert Heijn hier in het dorp in ieder geval niet..

[ [url=m/zbRhQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is een 'exclusieve' thee en betekend dat ze in principe alleen in horeca te krijgen zijn. Dus de gewone winkels heeft ze niet, maar de Makro, Sligro ect. wel.

deze is thee is wel gewoon te bestellen nja wel via België

Woodwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 12:53

TessJazz schreef:
Oke... vraag van mijn vriendin...

De smarties ijsjes zijn nergens meer te krijgen al een hele tijd!
Die vond ze zo lekker en laatst had ze het erover....
Of weet iemand nog wel waar ze ze verkopen?

[ [url=m/nCIakW.jpg]Afbeelding[/url] ]

En tuurlijk zoek ik met jullie mee!

Ik weet niet als je dicht bij duitsland woont maar bij de lidl in duitsland of de kaufland.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 12:56

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:21

heyhoii bokkers,
Ik zoek niet een voorwerp of iets dergelijks maar een topic :') Ik kwam een hele poos geleden een topic tegen voor alle bokkers met een draver. Alleen ik kan hem niet meet vinden! Wie o wie weet hoe dit topic heet O:)

Groetjes,

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:38

Fluttershy schreef:
heyhoii bokkers,
Ik zoek niet een voorwerp of iets dergelijks maar een topic :') Ik kwam een hele poos geleden een topic tegen voor alle bokkers met een draver. Alleen ik kan hem niet meet vinden! Wie o wie weet hoe dit topic heet O:)

[DRS] [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 23-07-17 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Fluttershy

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:40

Dankje! *\o/*

renatuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:43

Ashleytjuhh schreef:
renatuuh schreef:

deze is thee is wel gewoon te bestellen nja wel via België

Apart.. nou ja fijn dat ze gewoon te bestellen zijn.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:59

MonteKarlo schreef:

[img]m/zbRhQQ.jpg[img]

Ik heb ze hier een poos geleden in de Plus gezien, maar geen idee of dat nog zo is

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 14:05

Woodwick schreef:
TessJazz schreef:
Oke... vraag van mijn vriendin...

De smarties ijsjes zijn nergens meer te krijgen al een hele tijd!
Die vond ze zo lekker en laatst had ze het erover....
Of weet iemand nog wel waar ze ze verkopen?

[ [url=m/nCIakW.jpg]Afbeelding[/url] ]

En tuurlijk zoek ik met jullie mee!

Ik weet niet als je dicht bij duitsland woont maar bij de lidl in duitsland of de kaufland.

Helaas niet, maar dagje duitsland kan geen kwaad haha thanks!

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 14:19

Ik zoek deze jumpsuit van de Zara in maat S / XS (ligt eraan hoe die valt).. Online uitverkocht en ben inmiddels 5 Zara's verder en daar ook niet gevonden. Iemand deze toevallig recent nog gezien ergens?
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:14

Ik ben opzoek naar de volgende handschoenen:
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 3LTEwMC1N&

EJ heeft ze helaas niet meer in mijn maat. Agradi is de enige die ik kan vinden. Maar heb slechte ervaringen met Agradi.

Heb ze wel besteld bij ruitersportzaak hier ib de buurt. Maarduurt ook langer als verwacht. Ben bang dat ze er dan niet meer zijn ofzo. Heb dan liever 2 paar als geen. Vind deze heel fijn zitten namelijk.

Zoek maatje M, zwart of blauw maakt niet uit. :)

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:44

Ik ben opzoek naar een oudhollands snoepje.
Likschelpen maar dan met Honing vulling.
Weet iemand waar ik deze nog kan kopen?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:55

DewiFoto schreef:
Ik ben opzoek naar een oudhollands snoepje.
Likschelpen maar dan met Honing vulling.
Weet iemand waar ik deze nog kan kopen?

den Bosch tumtum oude snoep zaakje :j

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:55

Die schelpen ken ik, vieze dingen hihi maar, ken ze niet met honing vulling..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 22:20

xCaitlin schreef:
Ik zoek deze jumpsuit van de Zara in maat S / XS (ligt eraan hoe die valt).. Online uitverkocht en ben inmiddels 5 Zara's verder en daar ook niet gevonden. Iemand deze toevallig recent nog gezien ergens?
[ Afbeelding ]

Als je het aandurft... recensies zien er wel goed uit.. https://nl.aliexpress.com/item/NYMPH-Su ... .66.DoKDMj

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 22:23

Beenbeschermers voor m'n paard met cob beenbeschermer maat gevonden! Uiteindelijk toch bij Loesdau besteld en naar mijn zus (die in DL woont) laten opsturen. Die zou later in de weke naar NL komen en ze waren er precies op tijd! Blij!
Nu alleen nog een keer een oornetje en een polo voor mezelf.
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 22:28

Stamper schreef:

EJ heeft ze helaas niet meer in mijn maat. Agradi is de enige die ik kan vinden. Maar heb slechte ervaringen met Agradi.

Heb ze wel besteld bij ruitersportzaak hier ib de buurt. Maarduurt ook langer als verwacht. Ben bang dat ze er dan niet meer zijn ofzo. Heb dan liever 2 paar als geen. Vind deze heel fijn zitten namelijk.

Ik zie ze inderdaad ook nergens anders. Enige wat ik je aan kan bieden is als jij belt of ze in EJ Zwolle nog in de winkel zijn dan wil ik ze eventueel wel ophalen en opsturen (na betaling vooraf uiteraard). Alleen dan wel verzenden op jouw risico natuurlijk. Versturen als brievenbuspost met t&t zou voor 3,50 moeten kunnen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 22:54

Alwiene schreef:
Stamper schreef:

Ik zie ze inderdaad ook nergens anders. Enige wat ik je aan kan bieden is als jij belt of ze in EJ Zwolle nog in de winkel zijn dan wil ik ze eventueel wel ophalen en opsturen (na betaling vooraf uiteraard). Alleen dan wel verzenden op jouw risico natuurlijk. Versturen als brievenbuspost met t&t zou voor 3,50 moeten kunnen.

Och ja thanks. Dan kennen ze ze wellicht ook naar Breda sturen dat ik ze daar afhaal natuurlijk.
Website is niet altijd filiaalgebonden natuurlijk! Niet aan gedacht, super thanks! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 23:09

@Stamper, online pakt meestal niet de winkelvoorraad mee. Ik heb geen idee of EJ intern verzend, de ene winkel doet het wel, de ander niet. Mocht je mijn hulp nodig hebben dan laat je het maar weten! :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 23:12

Alwiene schreef:
@Stamper, online pakt meestal niet de winkelvoorraad mee. Ik heb geen idee of EJ intern verzend, de ene winkel doet het wel, de ander niet. Mocht je mijn hulp nodig hebben dan laat je het maar weten! :)

Dan laat ik je het zeker wetrn, thanks nogmaals! :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:51

Alwiene schreef:

Den haag was de enige nog die ze had, wel eens waar in het blauw, maar dat is niet erg!
Die gaat ze opsturen naar Breda! :D Was net ook de laatste! :+

Ruitersportzaak waar ik ze al besteld had, wat al langer duurde die had de zwarte besteld, dus dan vind ik het minder erg! :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:17

Stamper schreef:
Alwiene schreef:

Den haag was de enige nog die ze had, wel eens waar in het blauw, maar dat is niet erg!
Die gaat ze opsturen naar Breda! :D Was net ook de laatste! :+

Ruitersportzaak waar ik ze al besteld had, wat al langer duurde die had de zwarte besteld, dus dan vind ik het minder erg! :P

Oh wauw, plannetje heeft dus gewerkt, wat goed! Ik weet hoe ergerlijk het is als iets goed bevalt en je er niet meer aan kan komen (echt story of my life) dus ben blij dat het goed komt :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:18

Ja joh, achteraf had ik gewoon eerder moeten bestellen, maarja.... Soms zijn andere dingen nog iets belangrijker! :') En dan stel je het uit.... Tot als gevolg... En nu had ik dus van nu MOET het! :P

Ik verwacht dat ik niet aan de zwarte zal komen die de ruitersportzaak besteld heeft, dan maar de Navy, is niet erg. Want heb dan iniedergeval iets! Ook bij Agradi was het 2 a 5 werkdagen wachten, en dan is het ook maar de vraag of ze ze nog leverbaar hebben natuurlijk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:50

Mijn ervaring bij agradi is dat je je een serieuze mail moet sturen.
Heb er meermaals besteld, ene keer 10 dagen wachten, andere keer wachten en wachten en wachten.
Maar gemaild dat ik mijn spullen niet meer hoef.