Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 22:26

Ik zal dadelijk even het verhaal helemaal uit typen.

AlwaysH

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:26

Top! Hopelijk wordt het dan nog wat duidelijker! Ook wbt het andere topic ;)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:29

Stamper schreef:
Slotje zit er ook op zie ik net diezelfde vraag of het over TS of niet gaat.

Ja zit inderdaad een slotje op.
Maar het is wel precies hetzelfde verhaal ;)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:30

Mja ik denk wel dat een zekere vorm van Vaginisme wel normaal is de eerste keren dat je probeert iets erin te stoppen... En dan hoeft er niet meteen meer aan de hand te zijn.
Maar als TS graag zekerheid wil en het wil laten nakijken is dat prima natuurlijk. (Hoewel het verhaal idd nogal ongeloofwaardig overkomt en wat onsamenhangend is, geef ik haar het voordeel van de twijfel).

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 23:09

zillionke schreef:

Zou ik lekker niet doen.
Half bokt (zo niet bijna heel bokt) twijfelt aan je verhaal en neemt je in de zeik door al je oude topics door te spitten.
Houd de eer aan jezelf en post lekker niets meer in dit topic.
Het gaat niemand meer een bal aan verder.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 23:10

Goof schreef:
zillionke schreef:

Zou ik lekker niet doen.
Half bokt (zo niet bijna heel bokt) twijfelt aan je verhaal en neemt je in de zeik door al je oude topics door te spitten.

Precies! Desnoods pb je een mod om
De boel te sluiten (wat ze niet altijd doen maar je kunt het proberen)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 23:10

Ik volg het topic nu een tijdje en ik vond het steeds vreemder worden.

Ik begin ook te twijfelen aan het verhaal, wat wel en wat niet waar is.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 23:19

Goof schreef:
zillionke schreef:

Zou ik lekker niet doen.

Eens. Om een of andere reden lijken mensen op bokt vaak te denken dat je hen een uitleg verschuldigd bent. Dat is niet zo. Als ze het niet geloven of niet begrijpen is dat hun probleem. Niet die van jou.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:19

Ik heb een beetje een idee dat ts zichzelf dingen aanpraat.
Er was hier in dit topic iemand die zei dat haar maagdenvlies operatief verwijderd moest worden, en meteen zegt ts dat zij dat ook heeft. Ik denk dat ze daarmee haar zelf een beetje bang heeft gemaakt en daarom naar de HA is gegaan.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 10:17

Hoi Ts. Trek je lekker niks aan van mensen die je niet geloven. Aan deze bokkers: zelf nooit wat meegemaakt waarbij een ander je niet geloofde? Dat voelt toch poedersuiker en het uiten van je twijfels helpt niemand.

Ts, waarom ben je zo druk nu daarmee bezig? Dikke kans dat het allemaal niet lukte omdat jij je er niet comfortabel bij voelde. Probeer het een beetje van je af te zetten en zodra je een leuke jongen tegen komt, die je niet ophaast, zal het vast al een stuk beter gaan.

Ben je onder behandeling bij een therapeut of psycholoog voor je onzekerheid? Dit zou je misschien erg kunnen helpen om je eigen grenzen aan te geven en om niet zo lang met al deze situaties rond te lopen. Hij/zij kan je ook helpen met het krijgen van een objectief beeld over situaties in je leven en kan veel duidelijkheid bieden. Ik denk dat je hier meer aan zult hebben dan behandeling voor bijv. Vaginisme. Volgens mij is het voor jou belangrijker om te gaan beseffen dag JIJ je leven bepaalt en niemand anders!

Het lijkt mij dat je met een hoop rondloopt op het moment, en je hoeft je niet rot te voelen om om hulp te vragen.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 10:26

Ik denk dat dit topic haar nog onzekerder heeft gemaakt , als ze al was.

Toch denk ik dat het niet verkeerd is dat ze eens langs gaat bij een arts zodat ze zeker weet dat er niks aan de hand is of misschien toch wel en dan kan er iets aan gedaan worden.

Uiteindelijk kan beide namelijk het geval zijn.
Het doet er verder ook niet toe of TS nu 15 , 18 of 20 jaar is, ze zit er mee en het zou wel zo netjes zijn van bokkers als ze hun nagatieve meningen eens achter wegen lieten.

TS sterkte :(:)
Er is tegenwoordig zoveel meer kennis te vinden op internet maar juist dat kan je ook weer ontzettend onzeker maken.
Net als vriendinnen en vriendjes die je van alles proberen wijs te maken :roll:

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:00

Als ik TS was, had ik persoonlijk zo'n topic ook niet op Bokt geopend maar op Girlscene of Meidenforum.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:00

Moderatoropmerking:
Veel verhalen op Bokt kunnen verzonnen zijn - dat is het risico van online communicatie. Maar TS is niet geholpen met allerlei speculaties en opmerkingen dat ze de boel verzint. Bij twijfel mag je altijd temmen, dan kijken wij ernaar. Zouden jullie nu weer ontopic willen blijven en speculaties achterwege willen laten? Kritische vragen mogen natuurlijk wel.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:15

Waarom moet er toch altijd zo geoordeeld/veroordeeld worden op bokt? Ik lees al een tijdje mee en ik snap niet waarom reacties als het wordt steeds vreemder, volgens mij klopt er niets van ed. geplaatst moeten worden. Wat interesseert het iemand of iets waar is of niet en voor wie de vraag precies bedoeld is? Ts stelt een vraag en als daar antwoord op gegeven is, is het toch ook gewoon klaar lijkt mij. Hoe oud ts is of waarom ze die vraag stelt, doet in mijn ogen niet eens ter zake. Dat ts naar de ha gaat en dat ook nog hier deelt, is ook haar goed recht en eigen beslissing. Het is jammer dat het topic zo vervuild wordt met reacties die er niet toe doen, want het topic an sich was in eerste instantie een mooie schets voor mensen die twijfelen over seks met goed onderbouwde reacties...jammer...

Ts, ik hoop dat je wat aan de verwijzing hebt en je erachter komt waarom het niet lukte (waar je misschien best blij over mag zijn, gezien de omstandigheden). Ik hoop dat je volgende seksuele ervaring een stuk prettiger gaat zijn!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:18

Even voor de duidelijkheid over de geloofwaardigheid van de huisarts. Hier kan je als je vroeg belt ook dezelfde dag terecht. En ook in heb wel eens een 'inwendig onderzoek' gehad toen ik wat jonger was wat gewoon met de vinger ging, dit kan dus gewoon kloppen.

@ts, goed dat je naar de huisarts gegaan bent en een doorverwijzing hebt gekregen. Hopelijk kunnen zij je verder helpen!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:24

Het is alleen maar aan te moedigen dat ts naar de huisarts gaat ipv de zaken te laten aanslepen.
Ze weet nu dat er fysiek niets scheelt en dat het probleem elders zit. Is toch beter dan in jezelf een ongerustheid aan te blijven wakkeren over een mogelijk fysiek probleem?

Ze weet nu wat ze moet doen en kan er nu ook mee aan de slag. Alleen maar goed.

(En al dat gezeik over huisartsen. Kinders.)

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:28

Hier kan je ook vaak direct dezelfde dag nog terecht.
Het is inderdaad ook mogelijk dat maagdenvlies operatief verwijderd moet worden omdat het veel te krap en hard is. Dat is niks geks, alleen erg vervelend. Je krijgt er dan inderdaad ook geen tampon of vinger in. Vind het ook niet vreemd dat een huisarts met een vinger gekeken heeft wat het geval is. Als een vinger al pijn doet waarom zou ze het dan met een speculum proberen.. en met een vinger voel je veel meer.
Sterkte ts..

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 18:53

zoals iemand reeds zei,woont ts in belgie.

als ik me 's morgens niet lekker voel,stap ik zonder telefoon of eender wat,een uur later de wachtzaal van de huisarts binnen.(of 's avonds,want de meeste huisartsen hebben gewoon 2x daags een vrij spreekuur waar je zomaar binnenloopt,hoef je helemaal niet voor te bellen ofzo),

dus ja,dat kan zeker.
en inwendig onderzoek met een vinger,tja,je maagdenvlies zit niet diep,je kan er moeilijk een eendenbek gaan instoppen als TS klaagt over een vagina waar ze geen tampon in kan krijgen toch?
dan kijkt en voelt eender welke arts eerst zo even.
lijkt me niet meer dan normaal en ik zie geen enkele reden om daardoor te gaan twijfelen aan het verhaal.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:27

TS woont in Nederland, gaf ze zelf ook al aan ;) maar ook daar wisselt t per plaats en huisarts hoe snel je terecht kan.

Succes TS en hopelijk komt er een man die je wel waard is!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:49

als heel bokt nou even neerzet hier hoe snel ze bij hun huisarts terecht kunnen weten we dat ook weer. erg nuttig voor TS ook :')

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:54

Even nuttig als de "twijfel" berichten...

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:55

maximuss schreef:
Even nuttig als de "twijfel" berichten...

ja precies..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 06:10

Kinke schreef:
Goof schreef:
Serieus. Kap gewoon met die discussie over de bereikbaarheid van jullie eigen huisartsen.

Inderdaad.
Bij mij blijft vooral de vraag, waarom zou je nu richting je huisarts rennen, ik snap het gewoon niet.

Ik snap het wel. Ze is gewoon duidelijk heel onzeker over haar sexualiteit. Heeft er last van dat ze nog maagd is. En of het nou verstandig was of niet, ze heeft het geprobeerd en het deed erg veel pijn. En terwijl het de halve wereld wel lukt om iets doodnormaals een tampon in te brengen en haar lukt dat niet?

Ik vind het een doodnormale actie om dan naar de huisarts te gaan. Wat is nu eigenlijk het probleem? Waarom zou je het niet doen? Sterker nog, ik zou het haar aangeraden hebben als ze niet was gegaan.

Ik vind het echt belachelijk hoe mensen hier reageren. Ze is er duidelijk súper onzeker over en dan gaan mensen hier nog even natrappen over dat het verhaal zo vreemd is dat het niet geloofwaardig is. Hoe denk je dat zij zich daar dan over voelt! Het zal haar zelfvertrouwen rond dit alles nou niet bepaald goed doen.

Ook had iemand een opmerking over dat de HA zon diagnose echt niet direct zo stelt. Dat doet de HA toch ook niet? Die zegt "ik denk aan vaginisme, ik verwijs je door zodat je dat met sexuoloog gaat uitzoeken". Lijkt me toch een ontzettend normale reactie.

TS, ik vind het heel verstandig dat je bent gegaan. Maak gebruik van die doorverwijzing en zoek het uit. Als maar blijven proberen en aanmodderen wordt je alleen maar onzekerder van. Succes!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:54

zillionke schreef:

3 dagen verder, en nog geen verhaal...... :=
Snap wel dat het zo nog ongeloofwaardiger wordt voor sommige bokkers.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:55

Ze zal gek zijn zeker. Krijgt toch alleen maar commentaar.