Als je vriend vreemd gaat..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:55

shilady schreef:
lieveli schreef:

Maar ze heeft pabo gedaan, dus dat is een hele andere functie.

Als ze nog niets heeft is het een optie
Het is ook meestal in de avond dus leuke bijbaan al het extra geld helpt :)

De kans dat TS daar aangenomen wordt zonder bevoegdheid of ervoor studerend is heel klein. Je kan niet zomaar even leraar Nederlands worden.

MarlindeRooz

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:57

Wat een rotzak zeg die vriend van jou!!! -:(-

En ik zou even kijken of er FB-groepen zijn voor het basisonderwijs, dan heb je vaak een groot bereik! :j

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:57

Storm schreef:
Hak zijn l*l er ook nog even af voordat je gaat... ~~}>

Of alleen "the tip" heeft hij ook niks meer om mee the ticklen.... _-:(

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:58

Het zal de vader worden van je kinderen.. -O-
Er zijn zoveel vrouwen die in deze situatie hun kop in het zand steken en in een relatie blijven waar ze enorm ongelukkig in blijven. Of zich keer op keer laten ompraten door hun kerel, want ze hebben zoooveel spijt en doen dit noooit weer, beloofd! Sure, go f*ck yourself.

Maar nu.. jij. Alsof zo'n situatie in je eigen land en omgeving niet al zwaar genoeg is. Zit je daar. Maar dat jij al zo denkt, voor jezelf kiest en in staat bent praktische zaken te regelen laat al wat zien over je eigenwaarde, zelfstandigheid en veerkracht. Hoe k*t het ook is en gaat worden, jij komt hier gewoon weer bovenop. Sterker nog, als jij hier over een poosje op terugkijkt zal je trots zijn op jezelf. En terecht. En er komt ook een dag dat je denkt 'wat ben ik blij dat dat toen gebeurd is anders had ik nu niet..... *vul maar in*'
En nee, daar heb je nu geen reet aan. Nu mag je je gewoon heel erg k*t voelen. Echt, geef daar maar gewoon aan toe. Je zult momenten krijgen dat je denkt dat je dit niet aankan, dat je spijt hebt, dat je twijfelt als je aan hem denkt. Die gevoelens zijn heel normaal en als het je lukt, accepteer dat gevoel zoals het is. Dan krijg je vanzelf weer ruimte voor positieve, blije, fijne gedachten en gevoelens. Deze ellende moet er eerst even uit. Komt weer goed, echt!

Zet hem op meid, jij kan dit! En zo niet dan toch :*

Urbanus

spottedponie schreef:
Storm schreef:

_O- _O- _O-

Bhriseis

Ik lees je topic nu pas TS, héél veel sterkte! Dit ligt in de verste verte niet aan jou, ik weet hoe het is om je 'niet genoeg' te voelen, maar feit is dat hij gewoon een ontzettende banketstaaf is, en helemaal niet goed genoeg is voor jou! Wat knap dat jij je zo sterk hebt weten houden vandaag. Ik wens je nog héél veel sterkte toe de komende tijd!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:59

spottedponie schreef:
Storm schreef:

*thee over beeldscherm en toetsenbord*

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:02

Sterkte TS! Je kunt het :j

Verder vindt ik het redelijk ongepast zulke harde opmerkingen te maken over TS haar (ex)vriend. Ik kan me voorstellen dat er ook nog een deel is wat hem liefheeft wat niet zomaar weg gaat, ondanks zijn avonturen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:04

Desty schreef:

Verder vindt ik het redelijk ongepast zulke harde opmerkingen te maken over TS haar (ex)vriend. Ik kan me voorstellen dat er ook nog een deel is wat hem liefheeft wat niet zomaar weg gaat, ondanks zijn avonturen.

Natuurlijk, maar het is toch ook gewoon een eikel? Hij heeft het zelf verpest, zoals ze aangeeft is hij degene geweest die nu de herinneringen heeft bezoedeld. Het zal best een aardige knul zijn maar een waardeloos vriendje, maar wat heeft Sanne daar nu aan?

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:05

Heel veel sterkte.

Misschien heb je er nu niets aan, maar ik denk dat veel meiden een voorbeeld aan je kunnen nemen :j
Je komt erg sterk over en je gaat ervoor; zowel met je emigratie als nu in deze situatie.
Met jouw instelling komt het echt allemaal wel weer goed!
Neemt niet weg dat het nu heel naar is...

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:05

Ik wens je heel veel strekte zometeen TS! Zo te horen gaat dit allemaal op zn pootjes terecht komen, je bent super sterk dat je dit allemaal kan doen!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:06

Laat jezelf ook meteen even testen als je terug in Nederland bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:07

Wat ontzettend naar. :n

Misschien kan je een kijkje nemen op de Emmaschool in [naam]? Is een geweldige basisschool en die zijn geloof ik op zoek naar leerkrachten...

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:08

Jeetje TS.. Ontzettend veel sterkte gewenst!
Ik woon zelf in Rotterdam - Mocht je besluiten richting hier te komen kun je altijd een PB sturen als je eens een dagje weg wilt, je gedachten wilt verzetten, of lekker wilt knuffelen met een paard.

Ik moet zeggen dat ik je een ontzettend sterke vrouw vindt, dat je de stap hebt gezet om daarheen te verhuizen, maar helemaal dat je nu met dit alles direct aan het regelen bent geslagen en weer richting hier komt.
Het voelt alsof je niks hebt - Maar ook hier heb je zo weer alles opgebouwd, vrienden/familie/paarden en op den duur als je er weer aan toe bent vast ook een lieve kerel die wel genoegen neemt met zo'n powervrouw als jij :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:08

lieveli schreef:
Desty schreef:

Natuurlijk, maar het is toch ook gewoon een eikel? Hij heeft het zelf verpest, zoals ze aangeeft is hij degene geweest die nu de herinneringen heeft bezoedeld. Het zal best een aardige knul zijn maar een waardeloos vriendje, maar wat heeft Sanne daar nu aan?

Ja daar ben ik het helemaal mee eens, en in tijdelijke boosheid ga je ook zo denken. Maar ik vind die zogenaamd (cynische) wraakacties ver gaan. Heb zelf ook zoiets meegemaakt en had hier geen behoefte aan. Ik probeer het niet in te vullen voor TS, maar ik kan het me voorstellen dat het niet fijn voelt omdat er dus nog een (groot) deel zit wat van hem houdt. Gewoon een beetje respect :)
Laatst bijgewerkt door Desty op 16-06-17 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:09

Heel veel sterkte!
Hoe is het gesprek gegaan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:09

Ik denk dat veel mensen het hier gewoon wat luchtig proberen te houden (voor zover dat mogelijk is) en je de wraakacties vooral met een kruiwagen zout moet nemen. TS snapt vast de nuancering achter de reacties wel.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:10

Amandavd schreef:
shilady schreef:

Als ze nog niets heeft is het een optie
Het is ook meestal in de avond dus leuke bijbaan al het extra geld helpt :)

De kans dat TS daar aangenomen wordt zonder bevoegdheid of ervoor studerend is heel klein. Je kan niet zomaar even leraar Nederlands worden.

Onze leraar spaans was gewoon een kunstenaar van beroep
die als moeder taal spaans had :)

_Eef

Jeetje, wat ben jij een sterke vrouw! Ik vind het erg dapper hoe snel je alles op poten bent gaan zetten om weg te gaan uit Australië, waar dan ook heen. Ik heb er alle vertrouwen in dat je dit goed gaat doen en die baan, die zal er zeker komen! <3

Kinke

tja, ik had er destijds geen enkel probleem mee dat anderen zulke cynische wraakacties bedachten, kon ik tenminste nog om iets lachen.
You can do it TS!!!!!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:11

Jeetje TS... wat een eikel is ie zeg!!
Heel veel sterkte!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:12

Storm schreef:
Laat jezelf ook meteen even testen als je terug in Nederland bent.

dat is idd een goede voor de ts :j :j :j

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:16

TS wat vind ik dit erg voor je!! ;(

Zo genoten van je topic toentertijd.. wat ontzettend heftig dat je er zo voor gegaan bent en dat je vertrouwen zo beschaamd is. Hoe uitzichtloos alles nu ook lijkt, jij komt er zeker weten boven op.

En ondanks dat ik helemaal in Enschede woon, ook hier ben je ten alle tijden welkom.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:19

Veel sterkte! Wat een rotsituatie.

Ik wil je even meegeven: als de hordes genomen zijn wordt het leven weer makkelijker! Je zit nu in de zwaarste fase omdat alles nu verandert, maar eenmaal erover kun je weer verder! Hold on!

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:21

Heel veel succes en sterkte gewenst!
Ik heb je vorige topics ook gevolgd en het was destijds echt een sprookje.... Zo klote voor je....

Mijn nichtje werkt als invalkracht bij basisscholen via diverse stichtingen en dat is echt een drama....
Maar als je wilt kan ik informeren waar zij zich heeft aangesloten.
Wij zitten in de regio Deurne, Asten en Helmond