Bij mijn huidige/oude kapsalon betaalde ik 25 euro voor knippen en wassen. Maar het wordt wel een beetje gekke henkie om daar 90km enkeltje voor te gaan rijden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Queelens schreef:Bedankt voor de tip. Zitten er een paar relatief in de buurt. Maar vind ze inderdaad wel prijzig. Maar is jet overwegen waard.
Bij mijn huidige/oude kapsalon betaalde ik 25 euro voor knippen en wassen. Maar het wordt wel een beetje gekke henkie om daar 90km enkeltje voor te gaan rijden
Maar ga verder ook maar eens in de 4/5 maanden. Dus per maand valt het mee denk ik dan maar...

zo'n hoge staat bovenop je hoofd. Dat scheelt ook veel klitten!
(en van mijn kapper mag het niet haha.)
Neverland schreef:Is een knot of een staart niet heel erg pijnlijk voor jullie? Ik kan dat een paar uur in hebben en dan moet het uit want het is veel te zwaar.
Ik heb het altijd enorm strak zitten, maar sowieso blijft een knot niet heel lang zitten bij mij. 
Maar na een tijdje werd het te lang voor een fatsoenlijke knot haha
Ik stond een keertje in de rij bij de intratuin toen ik ineens wat aan mijn haar voelde, en dat was dus een oudere dame die helemaal onder de indruk was ervan.
Veel vinden het zonde, maar ik vind het lekker. Misschien laat ik het wel weer iets langer groeien dan dit, want lang haar is wel leuk apart.
Neverland schreef:Is een knot of een staart niet heel erg pijnlijk voor jullie? Ik kan dat een paar uur in hebben en dan moet het uit want het is veel te zwaar.

Ik heb behoorlijk dik en vrij veel haar, momenteel alleen niet zo lang. Heb het een jaar geleden heel kort geknipt omdat ik helemaal gek werd van de klitten, pluis en warmte in de zomer. Nu heeft het eigenlijk al bijna de lengte terug die het eerst was en ik wil toch graag zien hoe lang het mooi blijft als ik het laat groeien. Mijn kapster vindt het overigens geweldig om met mijn haar bezig te zijn, maar ik ga daar enkel eens in de zoveel tijd heen wanneer ik laagjes o.i.d wil, mijn moeder knipt de punten er zo nu en dan even af.

Gimme_Spurs schreef:Ik vind stiekem dat jullie niets te klagen hebben. Ik zou een moord doen voor zo'n fantastische bos met haar. Vroeger had ik dat ook en dan ook regelmatig ruzie met mijn moeder die de klitten eruit ging kammen. Maar nu...![]()
Gelukkig kunnen ze er iets aan doen, maar echt een weelderige haardos zit er voor mij niet meer in.
Geniet ervan dames, ook al is het soms lastig met kammen en duurt het eeuwen voordat het droog is na het douchen
Ik vind dat echt zo'n 'kinderen in Afrika hebben het erger' opmerking.