In mijn eigen tuin, met een zwarte legging en sokken in slippers. Ja ik kan toch wel zeggen dat ik me dan op mijn gemak voel zo met de vuurkorf aan en een wijntje in de hand
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nikass schreef:laetitia schreef:Haha vandaar! Schoonfamilie woont in die regio en sommigen lopen erbij
Is dat niet ook een beetje de "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" cultuur?
Koia schreef:Als ik kijk naar het foto topic van wat mensen vandaag dragen denk ik alleen maar 'jezus wat een saaie eenheidsworst..' en diezelfde mensen lopen hier anderen af te zeiken over wat éeeeeeeecht niet kan. Stap eens af van die eeuwige 'skinny met sneakers en shirtje'..probeer eens iets anders..een spacelegging met muffintop ofzo

. Zij is sowieso heel erg van de kledingregeltjes, krijg er soms wat van mee. Blote benen in de winter vind ik ook niet kunnen. En winterjurkjes in de zomer. Kleding hoor je te dragen in het bijpassende seizoen... Amburtjoz schreef:Jeetje, het is toch best beschamend als ik mijzelf in sommige dingen herken![]()
[ [url=m/I4aso8.jpg]Afbeelding[/url] ]
In mijn eigen tuin, met een zwarte legging en sokken in slippers. Ja ik kan toch wel zeggen dat ik me dan op mijn gemak voel zo met de vuurkorf aan en een wijntje in de hand![]()
nynke55 schreef:Grappig dat je de Emmenaren noemt. Ik kom regelmatig in Emmen, maar er valt mij niets bijzonders op. Maar kom ik eens in Amsterdam of Rotterdam, kijk ik mijn ogen uit! Zoveel onverzorgde mensen, de stank is er vaak niet te harden en 1 op 10 loopt in zijn nachtgoed buiten.
nynke55 schreef:Grappig dat je de Emmenaren noemt. Ik kom regelmatig in Emmen, maar er valt mij niets bijzonders op. Maar kom ik eens in Amsterdam of Rotterdam, kijk ik mijn ogen uit! Zoveel onverzorgde mensen, de stank is er vaak niet te harden en 1 op 10 loopt in zijn nachtgoed buiten.
Het liefst draag ik ze met laarzen eronder maar als het warm is doe ik er een pump of open schoen bij aan.

lieveli schreef:nynke55 schreef:Grappig dat je de Emmenaren noemt. Ik kom regelmatig in Emmen, maar er valt mij niets bijzonders op. Maar kom ik eens in Amsterdam of Rotterdam, kijk ik mijn ogen uit! Zoveel onverzorgde mensen, de stank is er vaak niet te harden en 1 op 10 loopt in zijn nachtgoed buiten.
Rotterdam bedoel je. Handen af van A'dam.
(uiteraard niet standard, maar in nood beter in je pyama om 2 uur 's nachts buiten, dan dat je hond je hele huis onder kotst of scheit of zo.., valt onder nood breekt wet)
_Reneee schreef:Koia schreef:Als ik kijk naar het foto topic van wat mensen vandaag dragen denk ik alleen maar 'jezus wat een saaie eenheidsworst..' en diezelfde mensen lopen hier anderen af te zeiken over wat éeeeeeeecht niet kan. Stap eens af van die eeuwige 'skinny met sneakers en shirtje'..probeer eens iets anders..een spacelegging met muffintop ofzo
En winterjurkjes in de zomer. Kleding hoor je te dragen in het bijpassende seizoen...