Heb toch de Ecco sandalen genomen. Zitten en lopen zalig en zijn van alles wat ik pas het meest elegant.
(na de Panama Jack voelt het wel als een 2e keus....)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik wist niet wat ik er van moest denken toen ik dit zag maar ja nu je het zegt. Loopgips inderdaad.
Mijn oplossing zijn pumps met enkelbandjes of T-straps. Zonder bandje ben ik ze om de haverklap kwijt.

Mavelle schreef:Marie111 ik heb inderdaad de teenslippers!
En ik ben eruit! Ga deze zomer toch maar voor Birkenstocks. Net als Lieveli kan ik toch m'n eigen voeten niet meer zien en ze lopen wel heel fijn nu ik zwanger ben.
[ [url=m/Pdcca5.jpg]Afbeelding[/url] ]
En niet geheel onbelangrijk.. nu met kortingscodes bij Sarenza voor nog geen €40,-
DewiRox schreef:Ik werk bij een strandtent en afgelopen hemelvaartweekend heb ik onwijs veel uren gemaakt (gelopen). Nu heb ik hele goede leren sneakers, waar ik geen zere voeten, knieën en rug van krijg. Alleen doordat je dan gewoon zo veel je schoenen aan hebt was de huid op mijn hielen helemaal gaan weken. Schuren met zand gaf dat ik gewoon mijn hele vel eraf trok.
Ik ben zaterdagavond gelijk maar gaan googlen op hippe sandalen. Sommige collegas lopen gewoon op (teen)slippertjes, maar dat lijkt mij zo vermoeiend.
Ik ben hierop uitgekomen:
[ [url=m/MtOIDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel nog wel, want normaal zou ik nooit zoiets kopen. Maar ik moet nu haast wel, al is het maar om even af te wisselen met mijn sneakers.
DewiRox schreef:Ik werk bij een strandtent en afgelopen hemelvaartweekend heb ik onwijs veel uren gemaakt (gelopen). Nu heb ik hele goede leren sneakers, waar ik geen zere voeten, knieën en rug van krijg. Alleen doordat je dan gewoon zo veel je schoenen aan hebt was de huid op mijn hielen helemaal gaan weken. Schuren met zand gaf dat ik gewoon mijn hele vel eraf trok.
Ik ben zaterdagavond gelijk maar gaan googlen op hippe sandalen. Sommige collegas lopen gewoon op (teen)slippertjes, maar dat lijkt mij zo vermoeiend.
Ik ben hierop uitgekomen:
[ [url=m/MtOIDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel nog wel, want normaal zou ik nooit zoiets kopen. Maar ik moet nu haast wel, al is het maar om even af te wisselen met mijn sneakers.
. Die staat hier ook.
_Nelleke_ schreef:Ik heb exact dezelfde Liselot! Ik vind ze alleen wel echt super lomp en draag ze dus echt niet onder een jurkje.

lieveli schreef:Wel zoiets Liselot, ik heb ze net gepast, alleen in het zilver. Maar ik vond dat teending echt niet chill zitten. Ben overstag gegaan en heb deze gekocht:
http://www.birkenstock.com/nl/madrid-bi ... 00000.html
Zitten heerlijk. Kan me verder niks schelen.
nee hoor, dat is voor mij echt te erg. Die met dat bont is nog lomper!!
: