Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesV

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:29

Oh zo jaloers op die mensen die de Panama Jack aan kunnen. Vanmiddag nog staan te kwijlen bij de Ziengs maar helaas voor mij te smal.

Heb toch de Ecco sandalen genomen. Zitten en lopen zalig en zijn van alles wat ik pas het meest elegant.
(na de Panama Jack voelt het wel als een 2e keus....)

Afbeelding

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:10

Afbeelding
Als stille meelezer en meezoeker kon ik deze vondst jullie niet onthouden. De Teva x UGG sandaal! Misschien niet echt het toonbeeld van een mooie sandaal maar kon het niet laten het te delen.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:11

Wat een gedrocht! Lijkt wel loopgips.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:15

Wat een verschrikking (sorry), maar hij lijkt mij wel echt uber comfi haha :')

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:16

:') :') ik wist niet wat ik er van moest denken toen ik dit zag maar ja nu je het zegt. Loopgips inderdaad.

Edit. Mn sandaal post was ook als komisch bedoelt. Ondanks dat ze me comfi lijken zou ik hier ook nooit mee gaan lopen. :')

Laatste Edit. Deze is misschien wel nog erger.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door maylotje op 31-05-17 22:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:16

Marie111 ik heb inderdaad de teenslippers!

En ik ben eruit! Ga deze zomer toch maar voor Birkenstocks. Net als Lieveli kan ik toch m'n eigen voeten niet meer zien en ze lopen wel heel fijn nu ik zwanger ben.

Afbeelding

En niet geheel onbelangrijk.. nu met kortingscodes bij Sarenza voor nog geen €40,- 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:22

Ze zijn en blijven spuuglelijk, enige plek waar ik dat accepteer is op mijn werk (zorg). En daarnaast doet dat tussenstukje voor je tenen bij deze slippers me echt immens pijn.

Trouwens, over smalle voeten gesproken: ik meld me :wave: Mijn oplossing zijn pumps met enkelbandjes of T-straps. Zonder bandje ben ik ze om de haverklap kwijt.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:38

Teva x Ugg, hoe bedenken ze het. :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:55

Ik werk bij een strandtent en afgelopen hemelvaartweekend heb ik onwijs veel uren gemaakt (gelopen). Nu heb ik hele goede leren sneakers, waar ik geen zere voeten, knieën en rug van krijg. Alleen doordat je dan gewoon zo veel je schoenen aan hebt was de huid op mijn hielen helemaal gaan weken. Schuren met zand gaf dat ik gewoon mijn hele vel eraf trok.

Ik ben zaterdagavond gelijk maar gaan googlen op hippe sandalen. Sommige collegas lopen gewoon op (teen)slippertjes, maar dat lijkt mij zo vermoeiend.

Ik ben hierop uitgekomen:
Afbeelding

Ik twijfel nog wel, want normaal zou ik nooit zoiets kopen. Maar ik moet nu haast wel, al is het maar om even af te wisselen met mijn sneakers.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 23:13

Mavelle schreef:
Marie111 ik heb inderdaad de teenslippers!

En ik ben eruit! Ga deze zomer toch maar voor Birkenstocks. Net als Lieveli kan ik toch m'n eigen voeten niet meer zien en ze lopen wel heel fijn nu ik zwanger ben.

[ [url=m/Pdcca5.jpg]Afbeelding[/url] ]

En niet geheel onbelangrijk.. nu met kortingscodes bij Sarenza voor nog geen €40,- 8-)

Waar haal je die kortingscodes vandaan?

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 05:20

@Dewirox: ik vind ze helemaal niet zo lelijk hoor. Zeker onder je spijkerbroek staan ze wel sportief.

Die Uggs x Teva... geen woorden voor -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 05:54

DewiRox schreef:
Ik werk bij een strandtent en afgelopen hemelvaartweekend heb ik onwijs veel uren gemaakt (gelopen). Nu heb ik hele goede leren sneakers, waar ik geen zere voeten, knieën en rug van krijg. Alleen doordat je dan gewoon zo veel je schoenen aan hebt was de huid op mijn hielen helemaal gaan weken. Schuren met zand gaf dat ik gewoon mijn hele vel eraf trok.

Ik ben zaterdagavond gelijk maar gaan googlen op hippe sandalen. Sommige collegas lopen gewoon op (teen)slippertjes, maar dat lijkt mij zo vermoeiend.

[ [url=m/MtOIDG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel nog wel, want normaal zou ik nooit zoiets kopen. Maar ik moet nu haast wel, al is het maar om even af te wisselen met mijn sneakers.

Erg leuk, ook onder een spijkerbroek. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 06:00

Ja ik vind ze leuk, waar zijn ze van?

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 07:49

DewiRox schreef:

[ [url=m/MtOIDG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie spiegel :P . Die staat hier ook.
Ik vind dit ook erg leuke sandalen en ben benieuwd waar ze vandaan komen of welk merk het is :o

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 07:58

Ik loop al jaaaaaren op mijn birkenstocks en vind ze echt niet zo lelijk. Nu moet ik zeggen dat ik wel duurdere heb dan het basismodel; ze zijn van mat gevet leer met steentjes ed erop.
Je moet ze even goed inlopen, de kurkzool is in het begin wat stug maar eenmaal ingelopen is het echt goddelijk.
Loop er bijna de hele zomer op, onder lange broeken, korte broeken, jurkjes, maxi-jurken. Het past overal bij :-)

Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:39

Ze zijn van OluKai! Denk dat ik ze vandaag maar gewoon aan moet doen. Volgens mij zitten ze best fijn. Als ik ze eenmaal aan heb gehad kunnen ze toch niet meer terug haha

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:41

Ik heb exact dezelfde Liselot! Ik vind ze alleen wel echt super lomp en draag ze dus echt niet onder een jurkje. :')

Heb nu ook deze besteld:

Afbeelding

Van Clarks.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:44

oh, die zijn leuk!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:48

_Nelleke_ schreef:
Ik heb exact dezelfde Liselot! Ik vind ze alleen wel echt super lomp en draag ze dus echt niet onder een jurkje. :')

Ligt eraan, gewoon voor daags doe ik dat prima. Als ik uitga of een feestje heb trek ik ze natuurlijk niet aan :D

Weet jij of ze nog te krijgen zijn ergens? Wil er eigenlijk een paar bijkopen voor als deze stuk gaan :o

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:59

Geen idee Liselot, ze zijn al een paar jaar oud en die van jou zien er een stuk beter uit dan die van mij. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:29

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:12

lieveli schreef:
Wel zoiets Liselot, ik heb ze net gepast, alleen in het zilver. Maar ik vond dat teending echt niet chill zitten. Ben overstag gegaan en heb deze gekocht:

http://www.birkenstock.com/nl/madrid-bi ... 00000.html

Zitten heerlijk. Kan me verder niks schelen.

Daar ga je geen spijt van krijgen. Ik vind de kleur ook leuker dan de standaard.

@ Uggxteva :') nee hoor, dat is voor mij echt te erg. Die met dat bont is nog lomper!!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:47

Die panama's zijn er in nog meer soorten.
De hoge Julia die ik lekker vond zitten maar dus de sulia (plat dikke zool) en de dania (plat normale zool) %) :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:04

Ik heb de Panama jacks net aangehad. Prachtig en zaten heerlijk. Voor 100 euro vond ik ze alleen vreselijk slecht aan elkaar geplakt. Aan de onderkant zaten ze nog vast met zo n soort pinnetje. Bij de bovenste bandjes alleen niet. Je zag ze al los laten aan de bovenste bandjes. Ik wil er wel meer dan een seizoen op lopen en ik wist niet zeker of ze dat wel zouden houden.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:53

Hannanas: ik heb de panama jack, sally besteld gisteren.
Die zijn weer iets eleganter dan de julia/sulia (door twee dunnere bandjes beneden).

Als ze binnen zijn, zal ik ff een fotootje maken..