Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niwla schreef:lautje, misschien is dit niet de plaats om deze discussie te voeren hoor, maar wat is de garantie dat duurdere merken niet óók onder die omstandigheden geproduceerd worden?
Dat is geen aanval hè, maar oprechte interesse. Is daar een overzicht of documentatie ofzo ergens van te vinden? Ik ben daar altijd wel benieuwd naar.
Mijn kast valt tot nu toe nog erg mee, ik heb nu nog veel van Z8 en noppies. Eerst die kleine maar er uit en zien wat voor maat hij heeft. Dikke kans dat hij maat 50 over gaat slaan.
Esplendido schreef:Boxpakjes zijn ideaal voor die kleintjes. Die kunnen niet opkruipen en knellen niet bij het buikje. Mijn jongste drie hebben niks anders dan dat soort pakjes gedragen totdat ze gingen staan en lopen.
Alleen wel opletten dat je exemplaren koopt met drukkertjes bij de beentjes want anders moet het hele pakje uit bij het verschonen.
lieveli schreef:Ik vind de hele discussie gewoon stom. Niemand heeft gezegd dat huismerk minder goed (of minder stoer) is dan merkkleding.
Enniewee, hier een prachtig gebreid setje van Noppies gekocht, voor als we het ziekenhuis uit komen. Had hem al in een 50 maar ik denk dat het een waterbuffeltje wordt dus een 56 besteld en de 50 kan straks naar mijn nichtje als ze uit het ziekenhuis komt.
[ Afbeelding ]
Setje bestaat uit vestje, broekje en mutsje. En ik zag in de Zeeman folder superleuke boxpakjes, lijkt me zo makkelijk straks! Makkelijker dan hele setjes?
lieveli schreef:Ik krijg van mijn mamsie ook nog een hele lading tuinbroekjes van Oshkosh, nieuw en wat ik vroeger zelf droeg, zo leuk!Esplendido schreef:Boxpakjes zijn ideaal voor die kleintjes. Die kunnen niet opkruipen en knellen niet bij het buikje. Mijn jongste drie hebben niks anders dan dat soort pakjes gedragen totdat ze gingen staan en lopen.
Alleen wel opletten dat je exemplaren koopt met drukkertjes bij de beentjes want anders moet het hele pakje uit bij het verschonen.
Jep! En de rompertjes zijn allemaal overslag!