Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iiSunshine schreef:wat ik me net af vraag: wordt je wel (een beetje) bruin met zonnebrand op? of hangt dat af van de factor?
Granoek schreef:Leuk dit!
Waarom hebben oude(re) mensen altijd het meeste tijd en het minste geduld?
Met name dan als ze bij ons in de zaak op terras zitten en hun koffie al willen hebben voor hun billen de stoel hebben geraakt.
suus_pepper schreef:iiSunshine schreef:wat ik me net af vraag: wordt je wel (een beetje) bruin met zonnebrand op? of hangt dat af van de factor?
Ja hoor, je wordt wel bruin. Gaat alleen wat langzamer. Maar beter dan verbranden (ik ben gister verbrand. Doet erg veel pijn...)
Damned schreef:Nee hoor, je kan nog steeds bruinen met factor 50
lisem94 schreef:Veel mensen "douchen" hun paard/pony voor de lol of na activiteit om ze lekker af te koelen met dit weer (28+). Maar worden ze er ook echt koeler/comfortabeler door als je ze volledig nat maakt?
Honden krijgt het bijvoorbeeld vaak juist warmer omdat het gaat broeien in die vacht.
Damned schreef:Ben je verbrandt als je huid wat rood wordt maar dat na een kwartiertje weer is weggetrokken?
Zo irritant, ik smeer me in met factor 50, ga 20 minuutjes in de zon zitten ten vroegste vanaf 5 uur, en toch word ik rood! Het enige wat ik kan bedenken is dat de zonnebrandcreme misschien niet goed werkt, het is een nieuwe fles... (ik verbrand wel snel, maar dit heb ik nog nooit gehad.) Of is de zon van uitzonderlijke sterkte deze dagen?
Granoek schreef:Leuk dit!
Waarom hebben oude(re) mensen altijd het meeste tijd en het minste geduld?
Met name dan als ze bij ons in de zaak op terras zitten en hun koffie al willen hebben voor hun billen de stoel hebben geraakt.
Damned schreef:Het ligt ook aan je huid. Mijn zus bruint heel snel, ik niet. Veel mensen met rood haar bruinen zo goed als nooit, verbranden alleen maar.
Ik weet niet of het precies hetzelfde is, maar mijn schouders/armen bruinen nog het makkelijkst, terwijl mijn benen gewoon spierwit blijven.